Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Nu er det jo ikke altid, at man har penge og tid til at blive der lige så mange dage, som man kunne ønske sig. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg skulle hjem igen kun et døgn senere, da jeg ikke havde hverken penge eller kreditkort.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Espanyol kampene er også virkelig awesome. Kommer næsten op på siden af Clasicos, når vi taler Live,
El Señor de las Tartas

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Nyhuus »

Skydefinten skrev:Girona er som regel billig at flyve til. Der kører konstant ret billige busser til den store busstation i Barcelona. Som bonus på den ca. 1 times køretur til Barcelona, kører bussen forbi formel 1 banen:)

Dog skulle jeg fra hotellet kl. 02 om natten for at nå flyveren til Billund, sidst jeg fløj fra Girona, så pas på med den tidlige afgang, hvis du falder i et Sangria-hul aftenen før.
Lad os antage at man tager tog fra Høje Taastrup til enten kastrup, billund eller århus (2 sidste vil så være i tilfælde af at man tager til Girona med Ryan Air).

Hvad vil bedst kunne betale sig?
Hvor meget koster en bus fra girona til barcelona?

For tog tur/retur til århus fx., bliver ca. 500-550
Billetterne fra Ryan Air i den periode hvor Madbassen (herinde fra forum) og jeg skal afsted koster 350 ca. tur/retur.

Det er alene 8-900,- dér.
Så hvis dét skal kunne betale sig så skal den bus tur ikke koste meget mere end 150-200 kr jo :o)

Bachmann

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Bachmann »

Hej

Jeg er ved at planlægge en fodboldtur til Camp Nou i Maj måned. Og jeg mener helt sikkert jeg selv kan gøre dette billigere end movement travels. (intet ondt om dem, men man undersøger vel altid sine egne muligheder :wink: )

Mit spørgsmål er så... Når man skal have entre billetter, hvad er så billigst og sikrest?

Er det billigst at købe billetter i Barcelona inden kampen og hvor og hvordan gør man dette?

Eller:

Jeg har her et par sider og håber I kan hjælpe mig både med gode og dårlige ting ved disse sider, så jeg eller andre ikke bliver snydt på nettet.

http://www.barcelonafootball.dk/
http://www.fodboldrejse.nu/fodboldrejser-barcelona/ (herunder er der 3 sider hvorpå man kan købe/bestille billetter) fx "Ticket2, 1billet, Here We Go".

Håber der kan komme lidt afklaring på dette. Så en tur til Camp Nou kan komme på plads :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg købte kamp billetter i forvejen på den officelle side
https://entrades.fcbarcelona.cat/web/en/entrades.html

Så kan man bestemme hvor man vil sidde og på kampdagen går man op til billetlugen på Camp Nou og får dem vekslet til rigtige billetter.

Det er det billigste og samtidigt en helt sikker måde at gøre det på.

Er det 1. gang du/i tager på Camp'en? Og hvor skal i bo?

Jeg var heldig.. jeg tog ned med konen og så Hecules kampen.. den *ENESTE* kamp i hele denne sæson de har tabt :-(

Men jeg fik da set Messi og Iniesta HELT TÆT på :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Bachmann

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Bachmann »

Okay tak. Det tror jeg bliver løsningen vi vil bruge.

Hotellet er ikke bestemt endnu, men Vi tager afsted fredag og hjem mandag, så vi lige kan nyde Barcelona's gader og cervezas :)

Hotellet er endnu ikke bestemt, men jeg har kun god erfaring med hotels.com siden, så skal nok finde et ordentligt et.

Det er første gang jeg kommer til at se en Barcelona kamp, men ikke første gang jeg er på Camp nou eller i Barcelona..

Vi satser forresten på Barca's sidste hjemmekamp i år mod Diportivo den 15.5.2011 :) så håber det bliver en kæmpe fest efter kampen :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

Bachmann skrev: Vi satser forresten på Barca's sidste hjemmekamp i år mod Diportivo den 15.5.2011 :) så håber det bliver en kæmpe fest efter kampen :)
Jeg vil anbefale dig at beslutte dig og bestille så hurtig som muligt, for den kamp bliver nok snart udsolgt. Vi har også biletter til den kamp, og vi bestilte i 'god tid', men det var ikke de ønskede pladser vi fik.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

SpillerSomMESSI skrev: Jeg var heldig.. jeg tog ned med konen og så Hecules kampen.. den *ENESTE* kamp i hele denne sæson de har tabt :-(
Det er faktisk ret utroligt. Jeg har vel set dem live 12-13 gange efterhånden. Har set én uafgjotr (1-1 Getafe), resten har været lutter sejre. Utroligt hvor uheldig man kan være :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

Diabolito skrev:
SpillerSomMESSI skrev: Jeg var heldig.. jeg tog ned med konen og så Hecules kampen.. den *ENESTE* kamp i hele denne sæson de har tabt :-(
Det er faktisk ret utroligt. Jeg har vel set dem live 12-13 gange efterhånden. Har set én uafgjotr (1-1 Getafe), resten har været lutter sejre. Utroligt hvor uheldig man kan være :)
Ja ja, bare gnid salt i såret ;)
@SpillersomMessi: Det er vel også en unik oplevelse. :) Som du skriver, den 'eneste' kamp de har tabt, forhåbentlig bliver det den eneste kamp i hele 2010/2011, så bliver det specielt, at kunne sige at man har overværet den.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alchemist skrev:
Diabolito skrev:
SpillerSomMESSI skrev: Jeg var heldig.. jeg tog ned med konen og så Hecules kampen.. den *ENESTE* kamp i hele denne sæson de har tabt :-(
Det er faktisk ret utroligt. Jeg har vel set dem live 12-13 gange efterhånden. Har set én uafgjotr (1-1 Getafe), resten har været lutter sejre. Utroligt hvor uheldig man kan være :)
Ja ja, bare gnid salt i såret ;)
@SpillersomMessi: Det er vel også en unik oplevelse. :) Som du skriver, den 'eneste' kamp de har tabt, forhåbentlig bliver det den eneste kamp i hele 2010/2011, så bliver det specielt, at kunne sige at man har overværet den.
Excatly, jeg kan jo prale af at have overværet den unikke kamp hvor de tabte!

Anyway, da vi var i Barcelona, var jeg i euforia fra kl. 10.00 til midnat, bare for at komme ind i FCBotiga og købe ting, se hele stadiummet og jeg var altså kun 10 meter fra spillerne da de kom ud fra træningsanlægget og gik op i bussen, Messi smilede til mig :-) - jeg råbte også lidt kællingeagtigt "MEEEEEEEEESSSII MEEEEEEEEEEESSI" til ham.

Det hele var som en drøm undtaget resultatet selvfølgelig.

Plus nu har konen og jeg endnu en god grund til at tage derned igen fordi vi VIL altså se dem vinde.

P.S. jeg så dem også i Parken, men det blev kun til 1-1.

Jeg har derfor aldrig set dem *VINDE* i real life :-(

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev: Jeg var heldig.. jeg tog ned med konen og så Hecules kampen.. den *ENESTE* kamp i hele denne sæson de har tabt :-(
Jeg synes at du skal blive i Denmark resten af sæsonen så vi kan blive ved med at vinde :lol:

Koeman

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Koeman »

@Koeman

Hvordan søren er i fløjet direkte fra Århus og til Barcelona?
Kigger man på deres hjemmeside så er det nærmeste man kommer Barcelona, Girona som er 102 km's bil-tur væk?[/quote]
min fejl vi fløj selvfølgelig til girona.. og fra barcelona hjem... en taxa koster iøvrigt 135€ fra girona til les corts :D

Koeman

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Koeman »

Diabolito skrev:Espanyol kampene er også virkelig awesome. Kommer næsten op på siden af Clasicos, når vi taler Live,

jeg skal ned og se barca - espanyol... det blir sq for fedt... håber de vinder 5-0 igen som da jeg så dem mod sevilla :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Koeman skrev:
Diabolito skrev:Espanyol kampene er også virkelig awesome. Kommer næsten op på siden af Clasicos, når vi taler Live,

jeg skal ned og se barca - espanyol... det blir sq for fedt... håber de vinder 5-0 igen som da jeg så dem mod sevilla :D
Det håber jeg også, jeg skal også derned og jeg så også kampen mod Sevilla.
Vi ses på Camp Nou i maj :lol:

teemuss

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af teemuss »

ja så er rejsen bestilt fra 12/5 til 16/5 så skal far ned og se barca mod depotivo den 14 eller 15/5 :D
skal jeg hilse messi fra jer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster