Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Højst sandsynligt! Bliver fedt!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Har billetter på hånden til kampen mod Atl.M i januar - men er i tvivl om, hvilke jeg skal vælge.

Den i section 001 er HELT nede på forreste række lige ved hjørneflaget. Om ikke andet en mulighed for at komme tæt på spillerne - men måske med knap så godt overblik....hmm...

Anbefaleringer til de tre placeringer?

Oversigt: http://screencast.com/t/TvUXVBpI678

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Boca 240 ser man rigtig fint ved. Man har et godt overblik, og man er ikke for langt væk fra banen. Jeg har et en del gange i Boca 246/47, og det har jeg været yderst tilfreds med! Boca 001 fordel er selvfølgelig at du er tæt på banen, og tæt på spillerne ved hjørne etc, men det kan blive svært at se alt der foregår i den modsatte ende. Og så er der 310, hvilket jeg helt selv ville vælge. Er ikke sikker på hvor højt oppe igen det er, men hvis jeg ikke husker galt, så har man et rigtig godt udsyn ud over hele banen, hvilket gør det virkelig lækkert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Sad i 314 sidst. Det var lige i hjørnet. Kunne se over på bænken. Fin plads.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

OliverDK skrev:Jeg kender en, der skal se El Clásico på Camp Nou i april, og jeg siger ikke hvem det er, men det er mig.
TILLYKKE det kan du godt glæde dig til. Det er altid en kæmpe oplevelse.
Jeg er så heldig, at jeg skal se min sjette El Clasico i træk i april. De kampe bliver man aldrig træt af...
Altså i træk på Camp Nou. Har aldrig set Real Madrid - Barca live på Estadio Bernabeu. Er der nogen der har det?

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

SparetireDad skrev:Har billetter på hånden til kampen mod Atl.M i januar - men er i tvivl om, hvilke jeg skal vælge.

Den i section 001 er HELT nede på forreste række lige ved hjørneflaget. Om ikke andet en mulighed for at komme tæt på spillerne - men måske med knap så godt overblik....hmm...

Anbefaleringer til de tre placeringer?

Oversigt: http://screencast.com/t/TvUXVBpI678
Tak for to inputs til ovenstående... omend jeg nok havde regnet med, at der ville komme masser af brugbare meldinger om pladserne - det tyder jo på, at MANGE af jer med jævne mellemrum besøger Camp Nou - så lidt overraskende, at kun to kommer med lidt feedback... ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Med undtagelse af en enkelt gang, hvor jeg sad lige bagved det ene mål, har jeg nærmest kun siddet ud for midterlinjen alle gange jeg har været der, så jeg kan ikke rigtigt byde ind med noget særligt brugbart. Anywho, hvis jeg lige skulle skyde i blinde, ville jeg nok vælge sektion 310 af de tre. Men jeg vægter også overblik over banen/kampen lidt højere end at være helt tæt på spillerne. Der har folk nok forskellige præferencer.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

@SparetireDad
Beklager, at du ikke har fået de tilbagemeldinger, som du havde håbet på. Jeg har personligt set over 50 kampe på Camp Nou de seneste fire år, så jeg burde nok have svaret dig.

Som nogen rigtigt skriver, så handler det om præferencer, men naturligvis også om, hvor meget man er villig til at betale for en billet. For mit vedkommende sidder jeg næsten altid i sektion 205, som er lige ud for midterlinjen, i en passende højde og under halvtag (har set en flere kampe, hvor det regner, så er det rart med halvtaget. Det samme gælder, når jeg har set CL gruppespil i december, så er det knap så koldt, når man sidder lidt i læ). Sektion 205 er til gengæld blandt de dyre pladser.

Andre foretrækker at sidde helt tæt på begivenhederne, så det derfor generelt svært at give gode råd.

Du går dog ikke helt galt i byen med sektion 310. Det er pænt højt oppe og lidt ude i siden. Til gengæld har du virkelig godt overblik, når Barca angriber i din 'ende'. Så du kan se alle målene vi scorer på tæt hold.

Held og lykke og husk, at det er også sjovt at se fx Barca B, basketball (det er desværre ret dyrt), håndbold, futsal (virkeligt sjovt!) samt rulleskøjte hockey, ej at forglemme. Hvis du er eller bliver medlem, er det endda gratis at se disse sportsgrene (på nær basket). De gratis glæder du ved...
Senest rettet af FCBSOCI tors dec 10, 2015 12:08 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg har aldrig selv set baketball... Hvad er det? Det lyder lidt frækt!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg har aldrig selv set baketball... Hvad er det? Det lyder lidt frækt!
Ok, hvis du aldrig har set baketball, så er det på tide. Ja, det er lidt frækt, så man skal dokumentere, at man er fyldt 18 for at få billetter :mrgreen:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Såfremt at jeg kan få taget min vagt, skal jeg ned og se Barcelona mod Atletico Madrid til januar.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Sejt. You lucky son of a b.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Sejt. You lucky son of a b.
Ro på. Nu skal jeg lige af med min vagt. Det er lettere sagt end gjort!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

AAAAAAAAAAAAND ITS GONE! Min anden Barça-kamp indenfor et halvt år, fuck jeg glæder mig!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billetter til kampen på langsiden, cirka midt for! Kan ikke vente til kampen mod Atletico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster