Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

OliverDK skrev:Brothrs. Hvor plejer I at starte, når I skal en tur til BCN og se en kamp? Jeg vil meget gerne derned i foråret, men ved ikke helt, hvordan jeg skal gå til det...
Flybilleten. Så kommer du i hvert fald derned! Og husk at bestil en billet til en weekend, hvor Barcelona spiller på hjemmebane. Og hvis du kan vælge frit mellem alle weekender/kampe, så prøv at find en kamp i en periode, hvor der også bliver spillet enten Basket/Futsal etc. i Palau Blaugrana. Ved ikke om man allerede kan købe billetter til kampene i foråret, men udvalget er nok ikke så stort nu, da alle sæsonkortpladser er optagede, indtil de begynder at frigive dem.

Men fly, hotel og så fo'bol' billet!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Enig. Flybilletter.
Norwegian, Ryan (Girona), Vueling.

Obs på at kampe kan blive flyttet fra søndag til lørdag og omvendt - indtil tidspunkt ca 1-2 mdr før kickoff er fastlagt.

Og så bolig...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

OliverDK skrev:Brothrs. Hvor plejer I at starte, når I skal en tur til BCN og se en kamp? Jeg vil meget gerne derned i foråret, men ved ikke helt, hvordan jeg skal gå til det...
Gå ind på Norwegian og kig i deres priskalender. De har oftest de bedste priser, hvis ikke, er det kun et par hundrede kr dyrere (maks). De flyver til El Prat, og det er den bedste service du får, sammenlignet med de andre flyselskaber. Og så er deres fly og nyere :)

Derefter går du ind på airbnb og finder en billig lejlighed der passer til dit behov - og til dine rejsedatoer. Det er oftest billigere end hotel, hvis ud skal være der længere tid, og hvis det skal være fint + du kan bo over alt i byen. Du har eget køkken hvis du gerne vil ned i det lokale marked og handle ind til morgenmad. Du kan sidde på en altan og drikke om aftenen.

Bare skriv hvis du får brug for hjælp :)

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af kklaus »

Nu har jeg aldrig selv skulle købe flybilletter, men google har sådan en fin service til at finde priser:
https://www.google.dk/flights/
Giv mig min sko tilbage, røv!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

Tak alle! Det er lidt nemmere at gå til nu. Hvad har i af erfaring med at skaffe billetter? Kan man tage derned og "være sikker" på at kunne købe, hvis det ikke er en vildt stor kamp?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

OliverDK skrev:Tak alle! Det er lidt nemmere at gå til nu. Hvad har i af erfaring med at skaffe billetter? Kan man tage derned og "være sikker" på at kunne købe, hvis det ikke er en vildt stor kamp?
Ja jeg plejer altid bare at gå ned på billetkontoret :) Men prøv stadig at være i halv god tid hvis du vil have gode pladser, sammenhængende.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Mod Madrid er det besværligt.

Mod Valencia eller Måske Atletico kan det være måske være svært at få sammenhængende. Men udover det er det altid ret nemt sådan 2-3-4 dage før kampen.

Selv hvis man ikke får sammenhængende billetter, er det ret let at bytte rundt, folk er normalt forstående, og det virker som om, at nogle af sæsonkortholderne ikke dukker op, så der er reelt mere plads på stadion end der er tilgængelige billetter.

Ud over mod Madrid som sagt, det er mere svært.
qepd

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

Jeg kender en, der skal se El Clásico på Camp Nou i april, og jeg siger ikke hvem det er, men det er mig.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

OliverDK skrev:Jeg kender en, der skal se El Clásico på Camp Nou i april, og jeg siger ikke hvem det er, men det er mig.
Så ses vi måske dernede. Jeg er også tæt på at få billetter, men intet er sikkert endnu!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

PuyolErGud skrev:
OliverDK skrev:Jeg kender en, der skal se El Clásico på Camp Nou i april, og jeg siger ikke hvem det er, men det er mig.
Så ses vi måske dernede. Jeg er også tæt på at få billetter, men intet er sikkert endnu!
Krydser fingre for dig!

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Så er billetten til El Clásico hjemme!!!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

PuyolErGud skrev:Så er billetten til El Clásico hjemme!!!
Samme her! Hvor skal du sidde?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Tillykke, brothrs! Jeg har været nede og se to El Clasicos. Fedeste oplevelse.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

OliverDK skrev:
PuyolErGud skrev:Så er billetten til El Clásico hjemme!!!
Samme her! Hvor skal du sidde?
Kategori 2, Boca 239. Så helt fine pladser. Plejer at sidde i modsatte hjørne på samme sted, altså kategori 246/47 hernede, så det er lækkert!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

PuyolErGud skrev:
OliverDK skrev:
PuyolErGud skrev:Så er billetten til El Clásico hjemme!!!
Samme her! Hvor skal du sidde?
Kategori 2, Boca 239. Så helt fine pladser. Plejer at sidde i modsatte hjørne på samme sted, altså kategori 246/47 hernede, så det er lækkert!
Så fik vi vist fat i dem samme sted. Jeg sidder i boca 214. Så direkte skråt over for dig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster