Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

JonasV skrev:Så har jeg fået købt futsal-billetter til på fredag d. 16. Damn, jeg glæder mig til at se det igen. Selv om vi sidder på 2. række ud for midterlinjen - det er jo at risikere liv og lemmer.

Så kan jeg berolige dig med, at jeg sad på 1.række lige ud for midterlinjen, og jeg har stadig alle mine liv og lemmer!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

PuyolErGud skrev:
JonasV skrev:Så har jeg fået købt futsal-billetter til på fredag d. 16. Damn, jeg glæder mig til at se det igen. Selv om vi sidder på 2. række ud for midterlinjen - det er jo at risikere liv og lemmer.

Så kan jeg berolige dig med, at jeg sad på 1.række lige ud for midterlinjen, og jeg har stadig alle mine liv og lemmer!
Heldigt!

Jeg kan huske fra sidst jeg var til futsal i Palau Blaugrana, at de til tider clearede bolden (som jo er noget tung!) direkte ud over sidelinjen/ud i de forreste tilskuerrækker. Det må gøre naller at få sådan en bold i ansigtet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Uhh, mon man skulle hive ungen med til lidt futsal.

Købte du på Fcb-siden, Jonas?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

klogfyr skrev:Er kommet hjem efter en awesome tur i Barcelona. Damn hvor er det en dejlig by. Var inde og se hjemmekampene mod Levante og Las Palmas og det er sgu en underlig følelse at se dem live. Det ville sgu ikke være ringe at kunne se hver hjemmekamp. Man ser meget mere end hvad tv'et lige viser. Var mest overrasket over Bussi, og det er på trods af, at jeg er stor fan af ham i forvejen. Manden er overalt på banen og løber konstant, virkelig et bindeled for vores hold.

Må også indrømme, at Sergi Roberto efterhånden virker som en ganske fornuftig løsning på højreback. Så sgu ikke det store i ham på den plads efter vores preseason tur, men han spiller sgu godt. Selvfølgelig et godt stykke fra en Alves i hans prime, men solidt.

Mega nederen at glæde sig til at se Messi og så bliver han skadet efter 10 min. I det mindste så jeg ham score 2 mod Levante og tragikomisk med vores straffespark. Folk smågrinte også efter Neymars brændte straffe i ren opgivelse.

Eneste minus ved Camp Nou er at de ikke viser replays, kunne sgu være meget rart.

Jeg vil lægge nogle billeder op i løbet af ugen, når jeg lige får tid.
Stemningsbilleder fra ture derned er altid fedt så post endelig :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2497
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1213 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Uhh, mon man skulle hive ungen med til lidt futsal.

Købte du på Fcb-siden, Jonas?
Du kan sagtens købe billeterne ved billetlugerne tæt på indgangen. Der er meget sjældent udsolgt. Men pas på hvor du sidder, jeg har efterhånden en del gange haft en vildfaren bold flyvende om ørene på mig; senest for nogle få dage siden, hvor vi vandt 6-1!!!!!!! Glæd dig i øvrigt til kampen. Stemningen er fantastisk med 50-100 fans der under hele kampen meget højlydt støtter Barca. Og så har vi nogle fantastiske teknikere. Læg fx. mærke til vores nr. 14. Tænker af og til om nogle af disse spillere kunne begå sig på Barcas hold (udendørs)?

Husk, at hvis du er medlem, så er det gratis at se futsal, håndbold, Barca B, rulleskøjte hockey! mv. og herudover er der 20 % rabat på Barcas kampe og Basket, hvor vi også hører til i den europæiske top. Tager man til tilstrækkelig mange kampe på Camp Nou, som jeg gør, ender man næsten med at blive rig med alle de penge man sparer ;-) .

God kamp!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Skyde, du skal totalt meget have kiddo med ind at se futsal. Jeg er ret sikker på at du kommer gratis ind via dit penya-kort, i øvrigt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Det skal jeg sgu! (Hvis det er ok for kæresten).

Har nogen forresten stødt på et sted, hvor man kan se en oversigt over kampene (ungdom) på træningsanlægget?

Gad godt at se nogle gode Juvenil/Cadet-hold spille.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

U/19 holdet's (Juvenil A vidst?) program er på den officielle side sammen med resten af fodbolden etc. Men har ikke lige stødt på et program for de yngre. Kan prøve at finde ud af det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, nu tøffer jeg en tur til Bremen og så flyver jeg ellers til Barcelona i morgen tidlig!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Feedt. Kommer derned torsdag. Gem noget at det hele til mig. (Og Jonas).
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Glæd jer! Vejret er lækkert hernede lige nu i hvert fald. Og helligdag på mandag.

Hvis I er til gode frokost/sandwich, så ligger der en lille, meget lille butik nede mod vandet. For enden af ramblaen og så ned af sidegaden til venstre, helt ned for enden og så til højre. Den hedder vist Bode B eller sådan noget. Smager virkelig lækkert og er billigt. Bare mange mennesker nogle gange.

Men der er så mange gode ting hernede jo!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Jeg rejser fredag. Så vidt jeg lige kan tælle mig frem til bliver det mit syvende visit i byen. Skal dog afsted med en kammerat, som aldrig har været der før. Vi er der kun fredag til mandag, så jeg skal være selektiv. Hvad mener I er the essentials?

Indtil videre tænker jeg: Barca-Rayo, Camp Nou-turen, futsal, Absenta i Barceloneta, en vandretur på Montjuïc, noget Gaudi (måske Parc Güell, eller Sagrada Familia (udefra) - vi bor næsten lige ved siden af Casa Milá), tapas, Estrella på fad, lidt turist-sightseeing i Gotic/Born, Santa Maria del Mar - kom gerne med jeres bud på must-see's!

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis i alligevel begiver jer op mod Montjûic, så ligger museet for Olympisk sport gennem tiderne deroppe, tæt på det olympiske stadion. Det er meget hyggeligt at tage en tur derind, og der er en masse ting at se for sportsnørder!

Men der er jo så mange ting hernede, at det kan være svært at udvælge for man skal tage hen forbi. Hvis i tager op i Park Güell, så burde i næsten tage lidt længere op i byen, nu i var deroppe af. Der ligger nogle gamle bunkere fra borgerkrigen, som der er blevet gjort en del for, så folk kunne komme op og se det. Det hedder vist bare Bunkers Del Carmel. Men udsigten er vanvittig deroppe fra. 360 grader udsigt. Den "sædvanlige" ud over byen og ned mod vandet, og så bare hele vejen rundt. Og på en god dag kan man se virkelig langt. Hvis man vil have god udsigt, skal man tage derop! DOG kræver det at man lige afsætter lidt tid, for man skal tage metroen til Vallcarca (Hvor man også kan komme i Park Güell fra), og derfra tage en bus videre op noget tid, og der er altså virkelig stejlt, så man skal have skruet benene godt på. Men det er så meget det værd! Var der oppe sidste uge, og det var lækkert.

Nå jo, ved ikke om nogle af jer herinde allerede har gået i gennem gaden, men Carrer De Tallers, en sidegade til Ramblaen, som fører op mod Placa Universitat, er spækket med lækre butikker. Både tøj, nyt og gammelt. Men der er også en del videobutikker med gamle film, og så er der forretninger hvor de sælger guitarer, vinylplader etc. Kunne være det havde interesse for nogle af jer musik og filmelskere.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Og jeg regner også med at tage ind og se Futsal, så kan være vores veje krydses!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Gode input.


Jeg tænker også at få nogle cocktails på Sub Rosa Bar, besøge futbolmania butikken på Ronda de Sant Pau, se det skide springvand (torsdag-søndag aften med lys/musik) og ikke mindst lede efter Puyol på hans yndlings frokostrestaurant på havnen i Barceloneta.

Flyver på torsdag. Jeg glæder mig sgu. Et år siden sidst. Vejret bliver dog ikke strandvejr denne gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster