Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Raman93 »

SpillerSomMESSI skrev:Vi bor på et hotel lige overfor en bar.
Den søde dame på hotellet sagde lige for en time siden en sætning der kommer til at forandre mit liv for altid:

"After the match, sometimes, Iniesta comes to that bar and have a drink"

Fellows.. Jeg er at finde "at THAT bar" i aften efter kampen!
Lyder sgu lækkert, tror dog det afhænger af resultatet :)

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

God kamp. Altid en oplevelse værd 8)

IluvCarles

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af IluvCarles »

SpillerSomMESSI skrev:Vi bor på et hotel lige overfor en bar.
Den søde dame på hotellet sagde lige for en time siden en sætning der kommer til at forandre mit liv for altid:

"After the match, sometimes, Iniesta comes to that bar and have a drink"

Fellows.. Jeg er at finde "at THAT bar" i aften efter kampen!
Kom han på baren? Så du Don Andrés???

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

HEj...Desværre kom Iniesta ikke på bare, men det kan jeg jo godt forstå efter de tabte 0-2 til Herkules! Men næste gang vi rejser derned (til foråret) kunne det være han dukker op hvis de har spillet godt. Damen forsikrede mig om at det sker af og til han kommer der efter en kamp.

Jeg sagde til hende at hun næsten fik mig til at græde da hun sagde den der sætning "Sometimes, after the match,..." jeg stod altså med tårer i øjnene og sagde "are you KIDDING me?" - "no, no, no, he comes often there"

MEN jeg så jo Andres førsthånd på banen:

DHer er nogle videoer fra turen på Camp Nou:
de der hedder TOSH040 til TOSH053 er fra spilledagen:

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

IluvCarles

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af IluvCarles »

Det kunne jo godt være at han kom for at drikke sine sorger væk...

Gætter at det er dig der skriger efter Messi? :lol: Hvis du kom tæt på ville du så havde gjort det her:

Hvad række sad i på? Det ligner at det er fjerde eller sådan noget! Er pænt meget jaloux...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

IluvCarles skrev:Det kunne jo godt være at han kom for at drikke sine sorger væk...

Gætter at det er dig der skriger efter Messi? :lol: Hvis du kom tæt på ville du så havde gjort det her:

Hvad række sad i på? Det ligner at det er fjerde eller sådan noget! Er pænt meget jaloux...
Jeg sagde rent ud til min kone at hvis jeg mødte Iniesta eller Messi så ville jeg hellere ligge i ske med en af dem om natten! - Hun sagde at hun foretrak Maxwell - sådan er der jo så meget!

Her sad vi:
deleteME.jpg
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan godt lide at billedet hedder deleteME! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Juhuu. Så tager man til Barcelona på søndag på studietur. Skal bo på et hotel på Plaça Reial i Barri Gòtic, altså et stenkast fra ramblaen. Desværre kommer vi ikke ind at se Barcelona, da de spiller ude på søndag hvor vi kommer derned og så tager vi hjem om lørdagen og desværre spiller de jo også ude i Champions League. Så der er blevet snakket om at tage ind og se Espanyol spille mod Osasuna, selvom jeg er meget skeptisk - for det første tror jeg simpelthen ikke vi kan nå det, da vi lander i lufthavnen derned kl. 17 og Espanyol spiller kl. 20. Det virker ualmindeligt optimistisk. For det andet er det jo Espanyol...

Nå, men jeg regner da med at det nok skal blive en god tur alligevel, for om ikke andet skal vi da ind og se Camp Nou. Så kan jeg jo undervise lidt, selvom der allerede er nogen der har fået tildelt netop den opgave - regner dog med at jeg kan bidrage med lidt uanset hvad. Jeg er den eneste fra min klasse der har været i Barcelona, så jeg er på forhånd blevet tildelt navnet 'Hr. Guide', selvom det irriterer mig grænseløst at jeg skal fortælle folk hvilken vej de skal gå hvis de gerne vil finde Razzmatazz. Til sidst er jeg dog gået med til at være vejviser, men så koster det dem også 2 kolde fadbamser om dagen. Nothing in life is free!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Go tur.. det må være mega udtur ikke at skulle ind og heltene spille når man nu er der.

Så må vi bare lige lave en fælles tur derned til foråret hvor vi kan kombinere det med at lande tirsdag, se CHL på Camp Nou om onsdagen (gerne en 1/ finale eller bedre) og så se La Liga om lørdagen på campen og flyve hjem søndag.

Det er ihvertfald noget jeg vil prøve på her til foråret... det kræver selvfølgelig at Barca klarer sig igennem til finalerne i CHL, men det er jeg også rimelig sikker på at de gør.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:Go tur.. det må være mega udtur ikke at skulle ind og heltene spille når man nu er der..
i kbh kalder vi det nedtur.. :P

Toure

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Toure »

Brombi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Go tur.. det må være mega udtur ikke at skulle ind og heltene spille når man nu er der..
i kbh kalder vi det nedtur.. :P
Det kalder man det da også i resten af landet?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

... og ellers er jeg relativt overbevist om at det hedder utur og ikke udtur! :P

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:... og ellers er jeg relativt overbevist om at det hedder utur og ikke udtur! :P

Jajajaja.. kald mig bare Paradise Amalie! Det er UTUR at du ikke skulle ind og se en kamp når du nu er dernede. -> Jeg snakker ligesom Caroline W, derfor skriver jeg lidt snøvlet :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af abx »

SpillerSomMessi

Tak for videoerne! Virklig fedt at få så "virkelige" billeder på den oplevelse du og konen har fået.

Vi skal samme tur her til januar. Glæder mig. Skal dog sidde 1 række højere oppe. Faktisk lige ved U'et i "Club"
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

abx skrev:SpillerSomMessi

Tak for videoerne! Virklig fedt at få så "virkelige" billeder på den oplevelse du og konen har fået.

Vi skal samme tur her til januar. Glæder mig. Skal dog sidde 1 række højere oppe. Faktisk lige ved U'et i "Club"
Jeg regner med at se dine billeder/video når du kommer hjem. Vi regner med at tager derned igen til foråret og kombinere en CHL+Liga kamp på en 4-5 dages tur.

P.S. Det billede jeg er mest stolt af er :
http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... 5&start=60
Mig og Puyol i et ømt øjeblik!

Jeg har også nogle andre videoer af barca spillerne. Vi stod udenfor Camp Nou om eftermiddagen inden kampen og så kom alle spillerne ud af omklædningsrummet og gik ind i bussen. Det filmede jeg.. og vi stod bagved heget, ca. 10-20 meter fra dem.. DET var overvældende.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster