Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

danm7

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af danm7 »

Hey. Vi er nogle gutter der gerne vil ned og se fcb - fck nede i barcelona. Vi har kigget på barcelona's hjemmeside for at købe billetter til kampen, men der er bare det, at der næsten ingen siddepladser er tilbage og slet ikke ved siden af hinanden. kan det passe at der allerede næsten er udsolgt, og hvis vi nu køber nogle billetter på samme afsnit, er det så muligt at man bare kan sidde hvor man vil?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af abx »

Ja den ser da godt nok vældig booket ud, den kamp.

Men I kan jo prøve at ramme så tæt på hinanden som muligt, også kan I håbe på at der 2 uger før bliver frigivet pladser fra de sæsonkort-holder som ikke dukker op.

Det er i hvert fald det jeg har hørt.

Folk må gerne afkræfte/bekræfte ovenstående som alternativ løsning.
Próxima Estación.... Parallel!

danm7

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af danm7 »

Det er ikke så vigtig mere, da jeg regner stærkt med at få billetter til parken.
Generelt ser det bare sådan ud af, at de fleste billetter er væk derinde på deres hjemmeside.
Er alligevel nysgerrig om de er så striks omkring pladserne?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg har spurgt om det samme, fordi mig og damen har fået to pladser, hvor der er 1 optaget plads imellem os. og her fik jeg af vide at folk generelt er flinke til at flytte sig, mend etk ommer jo slevfølgelig an på om der sidder familie eller flere stykker omkring de siddepladser I har fået.
Próxima Estación.... Parallel!

teemuss

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af teemuss »

jeg er hernede nu og har vaeret paa camp nou i dag uhhh det var bare saa fedt banen er ikke saa stor som jeg troede men stadion er skont har vaeret i barca shoppen og kobe en masse saa fik vi osse set alle barcas pokaler der er eddermame mange.vejret hernede er godt men temmelig varmt.anyway snakkes naar jeg kommer hjem hernede fra den dejlige by barcelona. :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

teemuss skrev:jeg er hernede nu og har vaeret paa camp nou i dag uhhh det var bare saa fedt banen er ikke saa stor som jeg troede men stadion er skont har vaeret i barca shoppen og kobe en masse saa fik vi osse set alle barcas pokaler der er eddermame mange.vejret hernede er godt men temmelig varmt.anyway snakkes naar jeg kommer hjem hernede fra den dejlige by barcelona. :lol:
You lucky bas****! :D
Fortsat god tur, dog! :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

teemuss skrev:jeg er hernede nu og har vaeret paa camp nou i dag uhhh det var bare saa fedt banen er ikke saa stor som jeg troede men stadion er skont har vaeret i barca shoppen og kobe en masse saa fik vi osse set alle barcas pokaler der er eddermame mange.vejret hernede er godt men temmelig varmt.anyway snakkes naar jeg kommer hjem hernede fra den dejlige by barcelona. :lol:
Hej vi rejser derned på fredag. Er du stadig i byen der?

Skal du også ind og se Barca-Herkules?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg har to dage jeg skal ha knækket derover - udover kampdagen.. Hvis folk har forslag til hvad man kan lave, må I endelig gerne sige til :D

Måske noget underholdning. Jeg blev mæt på kunst og kultur efter en Paris-tur.
Próxima Estación.... Parallel!

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

ha knækket derover = to dage til at jeg skal af sted og se Barca for første gang? :)

Tag en tur ned af la ramblaen, havnen, montjuic-bjerget, gaudis-parker, la sagrada familia, tapas-barer, indkøbscentrene (stort udvalg som regel, da jeg var der her i starten af august, var der dog et dårligt udvalg hos ralph lauren - de havde ingen shorts tilbage :lol: arh!) tage en tur langs sidegaderne (helst om dagen), nyd gastronomien og caffe-livet osv.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Husk også bare at gå lidt rundt i Barri Gòtic, altså det gamle gotiske kvarter, og nyd de gamle bygninger.
Og husk at købe noget frisk juice i La Boqueria på Rambla'en - det er rendyrket guld! :D

Thiago Alcántara

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Thiago Alcántara »

Parc Güell er også et besøg værd :)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Og Monroe27. Hyggelig bar, meget Cheers-agtigt, bare uden Norm og indretningen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af abx »

Fantastisk! Det er hermed noteret. Det bliver vist ikke noget problem at få brugt de dage op :P

Har I navn på et stort indkøbscenter i byen?
Próxima Estación.... Parallel!

Rivaldo10

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Rivaldo10 »

Blaugrana92;

Synes ikke det har været noget særligt. 3 euro for 0,25 l. Ellers har jeg været uheldig. Både orange og citron har jeg afprøvet. Puha, det var dårligt. Nå :lol:

Abx: Ved den modsatte ende af La Ramblaen (hvis du ser den fra Colombus-statuen af), så er der et ret så stort indkøbscenter på 4-5 etager ved hjørnet af krydset. Kan ikke huske navnet, men de har alt lige fra tøj, hverdagsvarer, smykker osv osv osv osv osv osv.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

El Corte Ingles. Der er vist to af dem i byen, og de er hygge nok - mindst 5-6 etager, for jeg tror vi gik til 4-5. før vi ikke gad tage rulletrappen mere. Store etager, er større indvendig end det ser ud, og herreafdelingen er ganske udmærket.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster