Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Jeg har altid bare hentet billetterne ude på Camp Nou, når jeg skulle derud for at se kampen. Mener også at du kan hente dem i diverse banker rundt omkring i byen, men der må du nok lige have fat i Diabolito. Han er noget mere inde i de muligheder.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Jeg brugte aldrig bankerne. Du kan trække dem i automaterne udenfor, men du skal have en spansk bank for at gøre det mener jeg. Ellers gå ind og spørg dem, det er vel ikke værre :) ?

Du kan også købe billetter ved Sants Estacio. Det er nærmest en hovedbanegård. Der har de en Barca-shop, der sælger billetter. Det er ikke så langt som Camp Nou
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Hmm... nu må vi lige se, det kan jo være, at jeg kommer forbi et sted, hvor jeg kan spørge. Ellers bor vi lige ved Sagra Familia, altså lige ved metrolinjen ud til Camp Nou. Det kan vel ikke tage mere end 10 minutter hver vej? :)

Kan bare ikke lide, ikke at have billetterne i hånden. Man ved jo aldrig, om flyet bliver lidt forsinket, eller at der er problemer i lufthavnen, osv. Næste gang tager jeg en kamp, hvor man kan printe hjemmefra.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Tror ikk du får problemer med at få billetter til i morgen, uanset hvad.

Der ligger vist også en Barca shop ved SagraDA Familia, hør evt. der om de sælger.
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Jep, lige over for, kunne gøre det til første stop - hvis ikke lommetyvene stjæler min pung før jeg kan nå forbi kirken. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Oh ja, pas på med det.. Specielt om natten.

"hey you like messi (mens de giver dig din hånd)"... Alt sådan noget fis, stik hænderne i lommen og sig "fuck off"
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1140 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
averniere skrev:Hej

Hvor lang tid før kampen sættes billetter til salg via deres hjemmeside?
Jeg ringede til Camp Nou og spurgte og den venlige dame sagde at hun ikke kunne sige præcist hvornår, men omkring 10 dage før kampen. Hun sagde at jeg bare skulle checke hjemmesiden hver dag.

Så jeg sidder spændt og venter på at komme til at købe Barca-Herkules billetter til den 12. sept.
Fra den.2.september kan alle medlemmer købe billetter til alle Barca kampe i ligaen og par dage efter kan alle ikke medlemmer købe de samme billetter :wink:
MDCCCXCIX

Toure

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev: "hey you like messi (mens de giver dig din hånd)"... Alt sådan noget fis, stik hænderne i lommen og sig "fuck off"
Skræmmende hvor mange lommetyverier Messi har været skyld i...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
averniere skrev:Hej

Hvor lang tid før kampen sættes billetter til salg via deres hjemmeside?
Jeg ringede til Camp Nou og spurgte og den venlige dame sagde at hun ikke kunne sige præcist hvornår, men omkring 10 dage før kampen. Hun sagde at jeg bare skulle checke hjemmesiden hver dag.

Så jeg sidder spændt og venter på at komme til at købe Barca-Herkules billetter til den 12. sept.
Fra den.2.september kan alle medlemmer købe billetter til alle Barca kampe i ligaen og par dage efter kan alle ikke medlemmer købe de samme billetter :wink:
Tak, de skriver også nu på hjemmesiden
"Season launch of ticket sales
On 26 August at 10am this match will be on sale for members and public
"

Så vi køber billetterne på torsdag og printer dem. - perfect!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

To erfaringer rigere:

1) Når man sidder på lateral (dvs. direkte over for spillertunnellen), så går solen LIGE i øjnene (hvilket dog også har noget at gøre med, at Gamper starter tidligere end de fleste andre kampe, for solen var kun lidt over grandstand da kampen gik igang). Det er dog en god chance for at solbade, hvis man er der et par timer før.

2) Lad være med at gå ned til lystbådehavnen om aftenen/natten. Den erfaring kostede mig en mobil og en pung, med kørekort, dankort, sygesikring, studiekort, osv. Det skal dog siges, at det var en gang tøsedrenge; de brugte ikke engang et ordentligt våben, men en knust flaske. Ynkeligt. De snakker heller ikke engelsk, for de svarede ikke, da jeg sagde, at jeg ville beholde mit SIM-kort. Hvis nogen kommer hen og spørger efter cigaretter eller siger noget andet i den stil på spansk/catalansk, så afvis dem, og gå hen hvor der er andre mennesker, før de kommer tilbage.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Zlatan

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Zlatan »

quote="Mander"]Hvis nogen kommer hen og spørger efter cigaretter eller siger noget andet i den stil på spansk/catalansk, så afvis dem, og gå hen hvor der er andre mennesker, før de kommer tilbage.[/quote]
Hvad sker der da hvis dette sker?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Ja, for mit vedkommende så skete der det, at tre knejter stod med en knust flaske og truede mig. Tror bare de havde været forbi første gang for at finde ud af, om vi var turister.

Og før nogen siger, at det er logik for burhøns, at man ikke skal gå hen hvor der er få mennesker, så er det altså mindre logisk når man har drukket tæt i flere timer...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Dani Alves »

Du kunne da godt bare have givet dem nogle tæv! ;)

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Det er ikk kun ved havnen, det er alle steder. Jeg er aldrig blevet truet dernede, det har været deciderede lommetyverier.

Og jo, jeg har lallet rundt nede i havnen om natten utalige gange ;)
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Men det er utroligt, det er nærmest halvdelen af de folk jeg kender, der har været i Barcelona på ferie, der har været udsat for tyveri på den ene eller anden måde. Man kan ikk advare nok,
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster