Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af Barcaholic »

Det er også første og eneste gang jeg er glad for at Romeu var at finde i startopstillingen. :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20563
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcaholic skrev:
søn apr 14, 2024 8:23 pm
Det er også første og eneste gang jeg er glad for at Romeu var at finde i startopstillingen. :lol:
:lol: :lol: :lol:

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af Madameskrald »

Et par runder så tager jeg førstepladsen :thumbup:

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af Mésqueunclub »

PSG - Barca

MATS

Kounde Araujo Cubarsi Cancelo

Gündo FDJ Pedri

Yamal Lewandowski Raphinha

Filten
Indlæg: 1944
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af Filten »

Barcelona v PSG


Kounde, araujo, cubarsi, cancelo

Pedri, FdJ, gundogan

yamal, lewandowski, Raphinha
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20563
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kører den sikre mod PSG:

Kounde - Araujo - Cubarsí - Cancelo

Gündogan - Frenkie - Pedri

Yamal - Lewandowski - Raphinha

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af hackmann »

Mod PSG:

Kounde - Araujo - Martinez - Cancelo
Fermin - FdJ - Gündogan
Yamal - Lewandowski - Raphinha

nosslo15
Indlæg: 1042
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af nosslo15 »

Samme som Hackman, men med Cubarsi for Martinez.

Håber på Fermin i stedet for Pedri, i det jeg håber, at Xavis gameplan er at løbe kontra mod PSG. Fermin må vurderes, løbemæssigt, at være stærkere end Pedri. Og jeg tror gerne, at Xavi ser, at vi scorer det første mål.

Jeg tror Xavi stiller op 4-3-3 og ikke 4-4-2, som nogen måske kunne tro. Og jeg tror, han skifter Pedri ind i løbet af 2 halvleg enten, for at være med til at lukke PSG op, hvis det er os, som jagter et mål. Eller for at få mere kontrol, hvis det er PSG, som jagter.

Jeg tror også, at Xavi gerne vil have Raphinha i Hakimis side, da denne side er mere udfordret defensivt end højre side, hvor Kounde og Araujo har fundet formen - og dette udelukker Felix fra start. Jeg tror dog helt sikkert at Felix kommer ind på et tidspunkt, hvis gameplanen lykkes og vi er foran, da også Felix holder bedre fat i bolden.

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af PuyolErGud »

Kounde - Araujo - Cubarsi - Cancelo
Gündo - FdJ - Pedri
Yamal - Lewandowski - Raphina

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af Barcaholic »

Kounde - Araujo - Cubarsi - Cancelo.
Gundogan - Frankie - Pedri.
Yamal - Lewandowski - Raphina.

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af hackmann »

nosslo15 skrev:
man apr 15, 2024 9:00 pm
Samme som Hackman, men med Cubarsi for Martinez.

Håber på Fermin i stedet for Pedri, i det jeg håber, at Xavis gameplan er at løbe kontra mod PSG. Fermin må vurderes, løbemæssigt, at være stærkere end Pedri. Og jeg tror gerne, at Xavi ser, at vi scorer det første mål.

Jeg tror Xavi stiller op 4-3-3 og ikke 4-4-2, som nogen måske kunne tro. Og jeg tror, han skifter Pedri ind i løbet af 2 halvleg enten, for at være med til at lukke PSG op, hvis det er os, som jagter et mål. Eller for at få mere kontrol, hvis det er PSG, som jagter.

Jeg tror også, at Xavi gerne vil have Raphinha i Hakimis side, da denne side er mere udfordret defensivt end højre side, hvor Kounde og Araujo har fundet formen - og dette udelukker Felix fra start. Jeg tror dog helt sikkert at Felix kommer ind på et tidspunkt, hvis gameplanen lykkes og vi er foran, da også Felix holder bedre fat i bolden.
Martinez i stedet for Cubarsi, det er en indskudelse efter kampen i lørdags. Hvorfor skulle Cubarsi som den eneste forventede starter i dag spille hele kampen?

Pedri kommer fra en muskel skade og er ikke i form til at spille 90min og slet ikke 120min. Det er nemmest at styre en spillers minuttal ved at start med ham, men det har Xavi endnu ikke indset. Han plejer ikke at lave indskiftning før min 60. Han vil heller indskifte de spillere der kommer tilbage fra en skade i slutningen af en kamp

Filten
Indlæg: 1944
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af Filten »

hackmann skrev:
tirs apr 16, 2024 4:44 pm
nosslo15 skrev:
man apr 15, 2024 9:00 pm
Samme som Hackman, men med Cubarsi for Martinez.

Håber på Fermin i stedet for Pedri, i det jeg håber, at Xavis gameplan er at løbe kontra mod PSG. Fermin må vurderes, løbemæssigt, at være stærkere end Pedri. Og jeg tror gerne, at Xavi ser, at vi scorer det første mål.

Jeg tror Xavi stiller op 4-3-3 og ikke 4-4-2, som nogen måske kunne tro. Og jeg tror, han skifter Pedri ind i løbet af 2 halvleg enten, for at være med til at lukke PSG op, hvis det er os, som jagter et mål. Eller for at få mere kontrol, hvis det er PSG, som jagter.

Jeg tror også, at Xavi gerne vil have Raphinha i Hakimis side, da denne side er mere udfordret defensivt end højre side, hvor Kounde og Araujo har fundet formen - og dette udelukker Felix fra start. Jeg tror dog helt sikkert at Felix kommer ind på et tidspunkt, hvis gameplanen lykkes og vi er foran, da også Felix holder bedre fat i bolden.
Martinez i stedet for Cubarsi, det er en indskudelse efter kampen i lørdags. Hvorfor skulle Cubarsi som den eneste forventede starter i dag spille hele kampen?

Pedri kommer fra en muskel skade og er ikke i form til at spille 90min og slet ikke 120min. Det er nemmest at styre en spillers minuttal ved at start med ham, men det har Xavi endnu ikke indset. Han plejer ikke at lave indskiftning før min 60. Han vil heller indskifte de spillere der kommer tilbage fra en skade i slutningen af en kamp
Måske kan pedri kun holde til 30 min og starter derfor ikke inde :P
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af hackmann »

Filten skrev:
tirs apr 16, 2024 5:09 pm
Måske kan pedri kun holde til 30 min og starter derfor ikke inde :P
Derfor ville jeg starte med ham og så skift ved min 30. I steder plejer Xavi at skift ved min 60 og risikere at end med at spille op til 70min: 30min plus op til 10min overtid og måske 30min forlænget.

nosslo15
Indlæg: 1042
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af nosslo15 »

Ja det er rigtigt, at Xavi fejlede dengang med Fati, men når jeg gerne ser Fermin fra start af, så er det fordi, jeg tror, at PSG vil have bolden mest, i hvert fald den første halve time og formentlig også resten af kampen og der tror jeg, at Fermin vil være bedst for os.

Jeg håber, at Xavi vil have samme tilgang til kampen som sidst, dvs. med en mellemlav blok og omstillingsbold.

Vi skal helt klart gå efter at have besiddelse, men lade være med at risikere så meget med bolden, når vi har den - og så vente på, at der bliver plads.

Jeg håber for alt i verden ikke, at han vil gå efter at dominere PSG, fordi vi er på hjemmebane og fordi Pedri og de Jong er tilbage.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20563
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: Gæt startopstillingen (2024) - MED VINDERPRÆMIE!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Stillingen efter 1-4 kampen mod PSG:
Der var flere der ramten den lige i røven!


FCBarcelonaChr: 68
Filten: 67
Barcaholic: 56

PuyolErGud: 49
Mésqueunclub: 37
Dumle: 33
hackmann: 33
nosslo15: 27
Puyols_garn: 26
Matves12: 23
Siempre Barca: 17
Ronbo: 9
Norbit: 9

Madameskrald: 7

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster