Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

in neeew yooooooork! lækkert.. skal se om jeg kan nå at spare op. Har næsten ingen penge, har ikke tid til arbejde pga speciale, så det handler om at sulte nu her :(

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Åhh ja, Barcelona. Bliver nok ikke til nogen tur i indeværende sæson, men så kan jeg altid trøste mig med, at jeg skal ned og studere næste semester i Barcelona!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:in neeew yooooooork! lækkert.. skal se om jeg kan nå at spare op. Har næsten ingen penge, har ikke tid til arbejde pga speciale, så det handler om at sulte nu her :(
Husk ordentlig kost ift. træningen :glad:
PuyolErGud skrev:Åhh ja, Barcelona. Bliver nok ikke til nogen tur i indeværende sæson, men så kan jeg altid trøste mig med, at jeg skal ned og studere næste semester i Barcelona!
Snyd! Jeg gad fandme godt bo i Barcelona. Det er en skam, jeg ikke kan snakke spansk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Det med den nye metrostation opdagede jeg bare her i denne video ved 4:48. Det er jo fra i sommers, så kunne det ikke godt tyde på at man er igang med at bygge en metrostation der?

phpBB [video]

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Suarez85 »

Postede dette i hovedforummet og indtil videre fået et dejligt svar fra "Blaugrana92". Som jeg blev gjort opmærksom på af Wennerberg så skulle den postes her istedet. Som sagt så gjort og også en undskyldning til admin teamet :)

Hej alle i danske Barca fans!

Jeg bookede fly og lejlighed i Barcelona d. 17 - 24 Marts igår da jeg synes programmet er overordentligt godt skruet sammen i den uge. Hjemmekamp d. 18 mod City og så ellers El Clasico søndag d. 22.

Jeg har tidligere været i Barcelona og set en del kampe, både Liga og CL. CL billetterne plejer ikke at blive et problem at købe online når de bliver frigivet. Det gør de tilgengæld til El Clasico er jeg ret sikker på...

Derfor først og fremmest: Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg lettest (og billigst) skaffer El Clasico billetter / har prøvet det før? Vil helst have langside selvfølgelig men, i bund og grund skal jeg bare ind og gider ikke stå og smide 6-700e efter nogle piratbilletter ude foran stadion som er mindre værd end det papir det er printet på

Derudover er der andre som skal til Barca i den uge så vil jeg være meget interesseret i at hooke op / evt tage ind og se kampene sammen da jeg er selv afsted som udgangspounkt da der ikke er andre der er ligeså inkarneret eller har råd til at tage ned og se de to kampe.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Alias-A »

Hej allesammen.
Jeg er ved at arrangere en tur med kæresten til Barcelona. Vi vil gerne ind og se Barca-Valencia d. 19/4, men det er sjovt nok ret svært at støve billetter op til en nogenlunde pris og på FC Barcelonas egen hjemmeside er det stort set umuligt at finde to pladser ved siden af hinanden.
Er der nogen der ved hvor vi kan købe 2 billetter til kampen??

Har før købt billetter gennem viagogo, men det tør jeg ikke gøre igen efter alle de dårlige historier jeg har hørt.
93' Iniesta

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis du "tør" kan du vente til noget tid før kampen. Der bliver altid frigivet en masse pladser fra sæsonkortholdere..

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Bare vent til ugen op til.

Jeg ved godt, at det er pis at planlægge og betale en hel rejse uden at kunne have billetterne i hus, men hvis det ikke er mod Real Madrid, så er der altid masser af pladser i dagene op til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Alias-A skrev:Hej allesammen.
Jeg er ved at arrangere en tur med kæresten til Barcelona. Vi vil gerne ind og se Barca-Valencia d. 19/4, men det er sjovt nok ret svært at støve billetter op til en nogenlunde pris og på FC Barcelonas egen hjemmeside er det stort set umuligt at finde to pladser ved siden af hinanden.
Er der nogen der ved hvor vi kan købe 2 billetter til kampen??

Har før købt billetter gennem viagogo, men det tør jeg ikke gøre igen efter alle de dårlige historier jeg har hørt.

Har også før købt billetter gennem viagogo, men vi hørte intet fra dem før en uge før kampstart. Det var ikke så fedt selvom billetter var perfekte, og ligesom dig har jeg også hørt mange grumme historier. Så det bliver fremover billetter gennem klubben.

Jeg plejer altså at arrangere det således, at jeg er der minimum 4-5 dage før kampen, så jeg kan købe dem nede foran stadion. Det fungerer meget bedre. Prisen er jeg egentlig lidt ligeglad med, så længe de ikke ryger over de 80 euro.

Håber i får en rigtig god tur. Plejer også at tage derned med damen en til to gange om året ;)

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Alias-A »

Tak for svarene!

Det lyder som om, det bedste er at købe billetterne ved stadion, når vi er dernede. Ved i hvor lang tid før kampen ca., der bliver frigivet billetter? En uge? Et par dage?
93' Iniesta

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Alias-A skrev:Tak for svarene!

Det lyder som om, det bedste er at købe billetterne ved stadion, når vi er dernede. Ved i hvor lang tid før kampen ca., der bliver frigivet billetter? En uge? Et par dage?
Tror der bliver frigivet billetter 2 uger før kampstart. Det burde ikke være svært at købe 2 pladser ved siden af hinanden, og nogle gange kan man også bytte lidt rundt med folk på stadion.

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Det bedste er på fcbarcelona.com (det kræver godt nok lige en udskrift). Eller evt. i en af de officielle butikker. Der er Camp Nou og så er der FCBotiga ved Sagrada Familia. Derudover tror jeg også at der er en lang række samarbejdspartnere rundt omkring i byen. Men... Hvis du køber et af disse steder vil du se, at de bruger præcis samme system - finder dem bare på fcbarcelona.com og sælger dem til dig.

Jeg har normalt købt dem dagen før kampen eller på kampdagen. Selv mod Atletico Madrid her i januar (hvor vejret ganske vist ikke er så godt) var der "kun" lidt over 80.000 tilskuere. Det skulle ikke være noget problem, når det ikke er Real Madrid, du går efter.

De kan i princippet blive frigivet når som helst (tror jeg?), men det er nok for alvor den sidste uges tid før kampen at det sker.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Alias-A »

Tak for det, gutter. Det er en kæmpe hjælp :)
93' Iniesta

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alias-A skrev:Tak for det, gutter. Det er en kæmpe hjælp :)
Jeg har altid købt via fcbarcelona.cat og selvom vi ikke har fået sæder ved siden af hinanden hver gang har der altid været let at bytte med nogen så vi kom til at sidde sammen.. No problem
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Visca El Barca »

Hej Guys.
Hvad koster en billet hvis man skal se en kamp mod et midterhold? Gode pladser og de mindre gode pladser.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst