Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Ronaldinho skrev:La Rambla er så ikke det tryggeste sted at være i, mange stofmisbrugere etc.
Det er ikke det fedeste sted at bo, nej. Prostituerede, små-pushere og stofmisbrugere, som du siger. Men altså hvis man er i byen første gang, skal man altså lige hen og gå en hurtig tur op og ned ad den. Bare for at se den.

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Valdééés »

Syntes faktisk den gamle bydel omkring Ramblaen er superhyggeligt at vandre rundt i, også tidlig aften...Vesterbro har også mange misbrugere etc.. men er en superfed bydel alligevel.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

JonasV skrev:
Alchemist skrev:
Mander skrev:...Hold du dig hellere til "min kvinde" eller "the ol' ball and chain", så går det nok.


:)
Det tvivler jeg stærkt på! :)
'Kvinde Min', så?
Hvad med mi amor? ;)

Afellay99

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

Er der nogen af jer der har været tæt nok på spillerne til at kunne få autografer ? De 2 gange jeg har været dernede, har det været umuligt at der har været sikkerhedsfolk osv når de kørte ude fra stadion. Men evt nogen der har ventet på dem ved der hvor de træner eller på andre måder har været tæt på demog fået autografer :)?

Tak på forhånd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Afellay99 skrev:Er der nogen af jer der har været tæt nok på spillerne til at kunne få autografer ? De 2 gange jeg har været dernede, har det været umuligt at der har været sikkerhedsfolk osv når de kørte ude fra stadion. Men evt nogen der har ventet på dem ved der hvor de træner eller på andre måder har været tæt på demog fået autografer :)?

Tak på forhånd
Altså det kunne da være en mulighed at tage ud til Ciutat Esportiva Joan Gamper, hvor de træner ude. Det ligger vidst nok ude ved Sant Feliu de Llobregat. Ved ikke lige om metroen kører helt derud, men ellers kan jeg forestille mig at man kan tage med tog. Ellers kan man jo altid finde sig en vogn at hyre! ;)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

Afellay99 skrev:Er der nogen af jer der har været tæt nok på spillerne til at kunne få autografer ? De 2 gange jeg har været dernede, har det været umuligt at der har været sikkerhedsfolk osv når de kørte ude fra stadion. Men evt nogen der har ventet på dem ved der hvor de træner eller på andre måder har været tæt på demog fået autografer :)?

Tak på forhånd
Jeg er enig med Blaugrana92 om at det er bedst at køre ud til Ciutat Esportiva Joan Gamper. Min søster, som bor derned, er hvad man mildest talt kan kalde en (Bojan)'stalker', og hun har atlid haft held med at tage derud og får autografer/billeder. Især Thiago skulle efter sigende være rigtig glad for at snakke med de fremmødte og give autografer. Adressen er:
Avenida del Sol, s/n
CP: 08790
San Juan Despí (Barcelona)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Alchemist skrev:Jeg er enig med Blaugrana92 om at det er bedst at køre ud til Ciutat Esportiva Joan Gamper. Min søster, som bor derned, er hvad man mildest talt kan kalde en (Bojan)'stalker', og hun har atlid haft held med at tage derud og får autografer/billeder. Især Thiago skulle efter sigende være rigtig glad for at snakke med de fremmødte og give autografer. Adressen er:
Avenida del Sol, s/n
CP: 08790
San Juan Despí (Barcelona)
Fock, hvor fedt! Nu er jeg da helt sikker på at jeg skal en tur derud, næste gang jeg rammer Catalonien. Har du eller din søster nogen idé om, hvornår der bliver trænet? Det kunne alligevel være ret fedt, lige at få sig en chat med Thiago! :D

Afellay99

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

tusind tak :D! skal helt sikkert derude næste gang turen går til barcelona :)

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Fantomet »

@Alchemist

Kan din søster sige noget om åbningstid for træningen? Hvad tid slutter de træningen, så man har muligt at se dem køre ud efter træningen?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Fantomet skrev:@Alchemist

Kan din søster sige noget om åbningstid for træningen? Hvad tid slutter de træningen, så man har muligt at se dem køre ud efter træningen?
Alternativt kan man jo medbringe et telt og lave en lille base-camp udenfor træningskomplekset! ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er lige gået op for mig at jeg er i Barcelona når vi spiller mod Real på Bernabeu. Hvor skal man se kampen i byen?

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

@ Blau & Fantoment, undskyld det sene svar, men jeg kom helt væk fra det. Jeg har været kun en gang derud, og min oplevelse var ikke noget at råbe hurra for. Mest pga min fars reaktion, da han så Villas bil :oops: forfærdeligt! + jeg kan ikke holde de skrigende fans ud (:
Men for at svare på spørgsmålet, så foregår træningen som regel mellem kl. 11-12.30, men det afhænger jo af ændringer i spilleprogrammet. I kan bedst holde jer opdateret gennem den officielle side (+twitter/sport.es), hvor det en dag i forvejen annoncerer, hvad kl. træningen vil blive afholdt. Ellers hvis I skal derned, kan I bare får min søsters mail, er sikker på at hun vil kunne hjælpe :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hej guys der må være nogen af jer som har bestilt flybilletter på ryanair.com for nyligt.
Tjek spørgsmål tråden eller her http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... &start=270
Jeg har virkelig brug for hjælp.
gracias!!

Test2

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Test2 »

Lopezzz skrev:Hej guys der må være nogen af jer som har bestilt flybilletter på ryanair.com for nyligt.
Tjek spørgsmål tråden eller her http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... &start=270
Jeg har virkelig brug for hjælp.
gracias!!
Hvorfor ringer du ikke til dem og hører ad?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Test2 skrev:
Lopezzz skrev:Hej guys der må være nogen af jer som har bestilt flybilletter på ryanair.com for nyligt.
Tjek spørgsmål tråden eller her http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... &start=270
Jeg har virkelig brug for hjælp.
gracias!!
Hvorfor ringer du ikke til dem og hører ad?
Jeg har droppet turen, skulle bare mødes med en ven i Girona i et par dage og så hjem igen.
Skal nok ringe til dem når jeg skal rejse igen :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster