Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af teemuss »

ps:hvis der er flere herfra der vil med ned og se den sidste kamp mod depotivo,så råb lige op gutter
jeg og kæresten bor på auto hougar inde ved plaza de catalunia som vi plejer.tænkte vi kunne jo ligeså godt se den sammen dernede. :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

teemuss skrev:ja så er rejsen bestilt fra 12/5 til 16/5 så skal far ned og se barca mod depotivo den 14 eller 15/5 :D
skal jeg hilse messi fra jer.

Nåå, jeg havde altid læst dig som et hun-køns væsen ;) Men for at svare på din anden post, så er jeg også dernede fra starten af maj, hvor jeg også skal se den kamp.. Så hvis der er flere dernede på det tidspunkt, ville det være nice, hvis vi kunne mødes enten inden eller efter for at fejre det :)

teemuss

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af teemuss »

Alchemist jeg er smigret :oops:
men ja klart men vi kan jo sagtens gøre begge dele både se den sammen og så feste lidt bagefter.
som jeg skrev bor vi på auto hougar, tæt på plaza de catalunia
men lad os lige tale om hvordan og hvorledes når vi kommer lidt tættere på. :)

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Valdééés »

teemuss skrev:ps:hvis der er flere herfra der vil med ned og se den sidste kamp mod depotivo,så råb lige op gutter
jeg og kæresten bor på auto hougar inde ved plaza de catalunia som vi plejer.tænkte vi kunne jo ligeså godt se den sammen dernede. :)
Jeg skal derned på barsel fra påsken og frem til slutjuni, så vi satser på at tage ind og se de hjemmekampe der måtte være...
:D

...og svigermaskinen vil jo gerne se deres barnebarn, så de er tvangsindlagt til at babysitte :wink:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Valdééés skrev:
teemuss skrev:ps:hvis der er flere herfra der vil med ned og se den sidste kamp mod depotivo,så råb lige op gutter
jeg og kæresten bor på auto hougar inde ved plaza de catalunia som vi plejer.tænkte vi kunne jo ligeså godt se den sammen dernede. :)
Jeg skal derned på barsel fra påsken og frem til slutjuni, så vi satser på at tage ind og se de hjemmekampe der måtte være...
:D

...og svigermaskinen vil jo gerne se deres barnebarn, så de er tvangsindlagt til at babysitte :wink:
Årh, you lucky b...

Jeg skal dog også derned med min kæreste i påsken, og har billetter til Osasuna-kampen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

JonasV skrev:Jeg skal dog også derned med min kæreste i påsken, og har billetter til Osasuna-kampen.
Modig mand - hvad nu hvis din hustru læser med her på forum, og ser at du skal på tur med kæresten?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:
JonasV skrev:Jeg skal dog også derned med min kæreste i påsken, og har billetter til Osasuna-kampen.
Modig mand - hvad nu hvis din hustru læser med her på forum, og ser at du skal på tur med kæresten?
Hæhæ :wink:

Det er simpelthen så svært at vænne sig til ikke at sige kæreste, selv om vi er gift. Kone lyder så konet, og hustru er der vist ikke mange der siger nu til dags (selv om det dog godt kan fungere på skrift...)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Jeg var skam også i tvivl om, hvad jeg skulle skrive - kone lyder nemt som en gammel hejre, og hustru er vist lige formelt nok. Hold du dig hellere til "min kvinde" eller "the ol' ball and chain", så går det nok.


:)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alchemist »

Mander skrev:...Hold du dig hellere til "min kvinde" eller "the ol' ball and chain", så går det nok.


:)
Det tvivler jeg stærkt på! :)

Lionel Messi

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lionel Messi »

Bliver der ikke arangeret en Barcelona-rejse her på hjemmesiden som sidste år? Har stadig ikke været i Barcelona og min familie overvejer det ikke engang, kun hvis der er en planlagt tur.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Alchemist skrev:
Mander skrev:...Hold du dig hellere til "min kvinde" eller "the ol' ball and chain", så går det nok.


:)
Det tvivler jeg stærkt på! :)
'Kvinde Min', så?

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Valdééés »

JonasV skrev:
Alchemist skrev:
Mander skrev:...Hold du dig hellere til "min kvinde" eller "the ol' ball and chain", så går det nok.


:)
Det tvivler jeg stærkt på! :)
'Kvinde Min', så?
Hoochie...altid et vindernavn...eller gør som Kim Larsen: "Kranen"

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af mathi »

Hey folkens.. Står også foran min første tur til Barcelona her om 1½ uges tid.. Er der nogle der kan abefale noget der er et must at besøge/se mens jeg er dernede? Vi snakker ca. 48 timer i byen med kamp den ene aften :-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

mathi skrev:Hey folkens.. Står også foran min første tur til Barcelona her om 1½ uges tid.. Er der nogle der kan abefale noget der er et must at besøge/se mens jeg er dernede? Vi snakker ca. 48 timer i byen med kamp den ene aften :-)
Stranden, og området ved havnen. La Rambla er også et must.
La Sagra Familia er også ret seværdig.

Ellers er det nok mest Messi i hans hjem jeg ville prøve at besøge bare for lige at hilse på giraffen når man nu alligevel er der og sårn!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Ronaldinho »

SpillerSomMESSI skrev:
mathi skrev:Hey folkens.. Står også foran min første tur til Barcelona her om 1½ uges tid.. Er der nogle der kan abefale noget der er et must at besøge/se mens jeg er dernede? Vi snakker ca. 48 timer i byen med kamp den ene aften :-)
Stranden, og området ved havnen. La Rambla er også et must.
La Sagra Familia er også ret seværdig.

Ellers er det nok mest Messi i hans hjem jeg ville prøve at besøge bare for lige at hilse på giraffen når man nu alligevel er der og sårn!
La Rambla er så ikke det tryggeste sted at være i, mange stofmisbrugere etc.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster