4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2823
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 422 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Iniesta007 skrev:
søn jun 04, 2023 9:47 pm
Norbit skrev:
søn jun 04, 2023 9:43 pm
Det var den rekord
Ja nu kan vi bare spille frit :crazy: Muligt jeg er lidt hård: Men hvad fanden ser Xavi i Garcia???
Garcia er den største joke nogensinde på DM. Jeg kan huske der var en diskussion herinde, hvor nogle mente at Garcia sagtens kunne begå sig på DM. Jeg håber at den diskussion er lukket nu.

Liverpool har eftersigende lige hentet McAllistar for under 40 mio euro. Er det ikke et røverkøb?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
man jun 05, 2023 11:04 pm
Hvis man skulle have misset det, så spiller vi en venskabskamp i morgen kl. 12:30 mod Vissel Kobe :-)
Nej tak. Vi har spillet venskabskampe den sidste måned. Jeg trænger til ferie…

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
man jun 05, 2023 1:19 pm
Filten skrev:
man jun 05, 2023 10:25 am
Barca80 skrev:
man jun 05, 2023 10:19 am
Synes kritiken mod Ansu Fati er total malplaceret, hvilket jeg før i tidligere indlæg har givet udtryk for. Ønsker ikke gentage mig.

Før Ansu Fati overhovedet kommer på tale, skal Ferran og Raphinha først skride, tak.
faktum er han har været elendig hele sæsonen.
Talene siger noget andet. Han er vores næstbedste angriber foran Raphinha, Dembele og Ferran. Som @Barca80 siger hvis han var en nyt talent der lige var kommet op fra B-holdet ala Alarcon, var vi ellevilde. Og hvis der ikke er plads på første holdet ville vi tale om udlejning og ikke salg. Han er kun skuffende samlignet med 16-årig Ansu Fati. Og vi taler kun om salg pga vores dårlige økonomi og hans markedsværdi, også delvis baseret på den 16-årig udgave af Ansu Fati

Han er en af dem der har fået flest kampe, men mest fra bænken, og kun en gang fik han 90min. Og mange gange har det været i de sidste 10-15 minuter når vi allerede er bagud og der har han og Lewandowski været i vejen for hinanden.
Tror også de fleste af os har Ansu på en lidt mere beskyttet liste end Ferran, Garcia, Alonso og Kessie (nogle endvidere Demb og Raphinha), men pga økonomien, er langt flere bare i spil, end de normalt vil være.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster