5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9274
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
ons apr 05, 2023 10:54 pm
Nu får Real nok fornyet selvtillid og går hen og vinder CHL igen.
Tror deres selvtillid i forvejen var helt ok.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Isageren skrev:
ons apr 05, 2023 10:59 pm
A$AP skrev:
ons apr 05, 2023 10:58 pm
Xavi's besættelse af Lewandowski skal simpelthen snart stoppe. Vis nogle nosser og smidt ham på bænken.
Og stille med Ferran? Glem det, Disney er stadig god mod de små hold, han er bare ikke god nok til det højeste niveau.
Ja, det bliver ikke dårligere end Lewandwoski i dag, men han bliver aldrig skiftet ud. Send nu et signal.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

RM har også en latterligt god trup, men alligevel ser man deres fans der tuder over det ene og det andet. Altså de er jo godt besat på alle pladser.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Hvis vi rent faktisk går ud og henter Messi, så stopper jeg med at tro på den her klub. KØB SPILLERE VI HAR BRUG FOR.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9274
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons apr 05, 2023 10:56 pm
Antimadridista skrev:
ons apr 05, 2023 10:54 pm
Isageren skrev:
ons apr 05, 2023 10:51 pm
Men det er også det jeg siger. Altså vi har jo manglet Pedri og Demb siden februar? Og AC og FDJ nu, med skader til stort set alle. Det er simpelthen ikke holdbart at have så mange skader hele tiden.
Vi er smalle…men hvordan skulle det være anderledes..?
Vi kunne f.eks satse på spillere der ikke hele tiden bliver skadet, vi kunne prøve at få en træner med balls der tør at spille unge spillere, vi kunne få en bedre lægestab der ikke forcerer vores spillere som re-skader dem.
Det første er vist lidt vanskeligt…Xavi er vist ham vi må sætte lid til foreløbigt. Var lægestaben ikke netop et område Xavi hsr haft fokus på.!?
Både Pedri og Demb er vist blevet taget meget gelende, de kan jo ikke ændre deres fysiologi.

Filten
Indlæg: 2002
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 219 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

Isageren skrev:
ons apr 05, 2023 11:01 pm
Hvis vi rent faktisk går ud og henter Messi, så stopper jeg med at tro på den her klub. KØB SPILLERE VI HAR BRUG FOR.
Efter i dag, har vi brug for Messi og har vi imo også generelt uden skader, ingen der rigtigt sætter spillet og slår afgørende afleveringer.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Man må give RM, at de er kyniske..., men det sagt, så var de overordnet bedst over to kampe.
Lad os håbe de smider finalen.

Vi mangler struktur på boldet, kontrol på midtbanen, og styring i forsvaret. Specielt AC mangler idag.

Alt i alt en skuffende sidste 60 minutter, efter en udemærket start. Forhåbentligt et wake-up call, og så må vi håbe, at AC, Pedri, FDJ og Dembele snart er tilbage.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons apr 05, 2023 11:02 pm
Isageren skrev:
ons apr 05, 2023 10:56 pm
Antimadridista skrev:
ons apr 05, 2023 10:54 pm
Isageren skrev:
ons apr 05, 2023 10:51 pm
Men det er også det jeg siger. Altså vi har jo manglet Pedri og Demb siden februar? Og AC og FDJ nu, med skader til stort set alle. Det er simpelthen ikke holdbart at have så mange skader hele tiden.
Vi er smalle…men hvordan skulle det være anderledes..?
Vi kunne f.eks satse på spillere der ikke hele tiden bliver skadet, vi kunne prøve at få en træner med balls der tør at spille unge spillere, vi kunne få en bedre lægestab der ikke forcerer vores spillere som re-skader dem.
Det første er vist lidt vanskeligt…Xavi er vist ham vi må sætte lid til foreløbigt. Var lægestaben ikke netop et område Xavi hsr haft fokus på.!?
Både Pedri og Demb er vist blevet taget meget gelende, de kan jo ikke ændre deres fysiologi.
Så skal de sælges. Vi kan ikke planlægge en sæson hvis de hele tiden er skadet. Det er også der hvor Xavi skulle have introduceret en Pablo Torre, så vi havde et alternativ til Pedri.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Alias-A »

Der skal efterhånden en del til at Barca får mit pis i kog, men det her var rædselsfuldt.
Jeg synes der er alt for mange kampe hvor vi starter godt og bliver stille og roligt pillet fra hinanden, ISÆR knockout kampe.
0-4 på Camp Nou må jo aldrig ske. Pinligt resultat og pinlig indsats. Det overskygger næsten resten af sæsonen, og jeg tror ikke vi skal være for sikre på ligaen endnu.
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 2002
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 219 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

Alias-A skrev:
ons apr 05, 2023 11:04 pm
Der skal efterhånden en del til at Barca får mit pis i kog, men det her var rædselsfuldt.
Jeg synes der er alt for mange kampe hvor vi starter godt og bliver stille og roligt pillet fra hinanden, ISÆR knockout kampe.
0-4 på Camp Nou må jo aldrig ske. Pinligt resultat og pinlig indsats. Det overskygger næsten resten af sæsonen, og jeg tror ikke vi skal være for sikre på ligaen endnu.
Den kan de sagtens finde på at smide, de skal nok finde en løsning.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Alias-A skrev:
ons apr 05, 2023 11:04 pm
Der skal efterhånden en del til at Barca får mit pis i kog, men det her var rædselsfuldt.
Jeg synes der er alt for mange kampe hvor vi starter godt og bliver stille og roligt pillet fra hinanden, ISÆR knockout kampe.
0-4 på Camp Nou må jo aldrig ske. Pinligt resultat og pinlig indsats. Det overskygger næsten resten af sæsonen, og jeg tror ikke vi skal være for sikre på ligaen endnu.
Det overskygger ikke sæsonen, for sæsonen i sig selv har ikke været vanvittig god. Det er selvfølgelig skidt, men sådan en kamp som denne skulle ske en dag. We move.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

thomas
Indlæg: 198
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af thomas »

ok, det var noget lort, videre her fra. Det er ikke en katastrofe, vi blev ikke spillet ud af banen selvom vi manglede fire af de vigtigste spillere. Men vi har en svag bænk, og indskiftningerne hjælper os ikke når vi er pressede, sådan har det været i lang tid. Vi må ikke tabe hovedet og fastholde fokus på forsvaret, selvom vi kommer bagud, det var det store minus i dag.
RM er effektive, Modric spiller en stor kamp med rigtigt mange vigtige bolderobringer, til lykke til dem.
Og så skal der satses stort på at få en klasse 9'er kørt i stilling, gerne fra sommer.

Antimadridista
Indlæg: 9274
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Alias-A skrev:
ons apr 05, 2023 11:04 pm
Der skal efterhånden en del til at Barca får mit pis i kog, men det her var rædselsfuldt.
Jeg synes der er alt for mange kampe hvor vi starter godt og bliver stille og roligt pillet fra hinanden, ISÆR knockout kampe.
0-4 på Camp Nou må jo aldrig ske. Pinligt resultat og pinlig indsats. Det overskygger næsten resten af sæsonen, og jeg tror ikke vi skal være for sikre på ligaen endnu.
Selvfølgelig overskygger det ikke resten sf sæsonen. Come on! Tager vi ligaen, som ikke er i hus endnu, vil det være fantastisk.

Vi har slået Real 3 gange i streg. I dag var vi uden Pedri, Jong, AC og Demb.

Antimadridista
Indlæg: 9274
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Må desværre også erkende at Lewan ikke har levet op til den fine start :|

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Vi fik ørerne i maskinen. Trist men sandt. Vi fik også set, at vores trup ikke er så bred, at vi kan undvære fire nøglespillere. Faktisk er vi generelt meget sårbare overfor skader pga. manglende kvalitet i vores trup; i hvert fald hvis vi igen vil være en magtfaktor i Europa.

Jeg tror stadig vi vinder La Liga i år. Det er et plaster på såret efter ydmygelsen i dag. Skal vi gøre os gældende i CL næste år skal der dog ske store ændringer i truppen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster