24/2 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Drake skrev:
tors feb 24, 2022 11:50 pm
Filten skrev:
tors feb 24, 2022 11:49 pm
Drake skrev:
tors feb 24, 2022 11:47 pm
PuyolErGud skrev:
tors feb 24, 2022 11:45 pm
Billede
Drake skrev:
tors feb 24, 2022 11:45 pm
Vi kan simpelthen ikke holde målet rent :roll: :thumbdown:
Den var jo allerede tabt efter Ter Stegens misere. Men nej, sløset forsvarsspil
Ja, men 2 mål er jo værre.
Fuck da de 2 mål 😂 - vi har scoret 4 mål på en svær udebane 👍🏻
Ja, men når vi så har kampe hvor vi har svært ved at score, så er det jo ikke godt at vi lukker 1-2 mål ind hver kamp :roll:
Med SÅ mange chancer vi generelt skaber nu, ( og vi bliver altså stille og roligt bedre og bedre) en Torres der nok skal begynde at ramme målet, Aubameyangs klasse, Pedri der er begyndt at score, Adama der hver kamp laver farlige indlæg og en Ansu der kommer tilbage, så tror jeg heldigvis det bliver meget få kampe hvor vi ikke scorer minimum 2 !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det så det ikke ud til. Han driblede rundt bagefter. Jeg tror ikke han hører noget for sådan en fejl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Vil gerne give kæmpe ros til især 2 spillere i dagen kamp,og det er især Frenkie og så også Dest,sidst nævnte havde jeg godt nok set spille på et andet hold end På vores Barca hold,men med det spil han diskede op med idag,så ser jeg et skønt lys for enden af tunnelen med Dest,han og Frenkie samt bussen var eminente wow sikke en dominans vi også havde i vores genpres,overalt på banen. Tak for en rigtig god kamp og sikke en skalp at tage til Napoli og udradere dem på kryds og tværs,Napoli var jo aldrig i nærheden af være inde i kampen,takket være vores styrker på hele banen.
Og til ter stegen sikke en brøler men holdet reddede ham idag,ligesom han også har reddet holdet før,så må vi se igennem fingrene med det straffespark han gav.

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 12:31 am


Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
Undgår helst West Ham. Lad os få Frankfurt, Galatasaray eller Røde Stjerne.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5504
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 567 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu fik jeg også set kampen forskudt, Busquets rocks!

Helstøbt kamp, men med de sædvanlige forsvarsfejl…

Man kan faktisk se Xavis aftryk på holdet nu, og samtidig er der spilleglæde og en vinder mentalitet som ikke har været der længe, og en intensitet som ikke var der bare for 6 uger siden.

Jeg ville gerne have set os nu, spille en kamp mod Bayern M, og så spille med Adama, Aub og Demb som de 3 forreste.. jeg tror vi ville kunne drive gæk med deres forsvar med de 3 hurtige angribere…

Nå men, videre.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

PuyolErGud skrev:
fre feb 25, 2022 12:46 am
EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 12:31 am


Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
Undgår helst West Ham. Lad os få Frankfurt, Galatasaray eller Røde Stjerne.
Nej tak, til de tre kedelige hold. Det må være et mål at få de fedeste kampe nu. Den skal da bare have fuld skrue med de største kampe. Det vil også skæppe betydeligt mere i pengekassen med et PL hold, både med tilskuere og tv-penge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 1:10 am
PuyolErGud skrev:
fre feb 25, 2022 12:46 am
EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 12:31 am


Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
Undgår helst West Ham. Lad os få Frankfurt, Galatasaray eller Røde Stjerne.
Nej tak, til de tre kedelige hold. Det må være et mål at få de fedeste kampe nu. Den skal da bare have fuld skrue med de største kampe. Det vil også skæppe betydeligt mere i pengekassen med et PL hold, både med tilskuere og tv-penge.
Enig, ingen af de der hold ser skræmmende ud
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Det er sjovt hvordan denne sæson har været under alle standarder for hvad man er vant til som fans af Barca, men alligevel har jeg aldrig fulgt så meget med, eller været så engageret som nu. Det er til trods for at min yndlingsspiller stoppede i klubben i sommers.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 1:10 am
PuyolErGud skrev:
fre feb 25, 2022 12:46 am
EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 12:31 am


Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
Undgår helst West Ham. Lad os få Frankfurt, Galatasaray eller Røde Stjerne.
Nej tak, til de tre kedelige hold. Det må være et mål at få de fedeste kampe nu. Den skal da bare have fuld skrue med de største kampe. Det vil også skæppe betydeligt mere i pengekassen med et PL hold, både med tilskuere og tv-penge.
De 3 hold har da klassefans og fylder nok mere på stadion end West Ham ville. Jeg vil hellere langt og vinde og så skal vi nok møde West Ham senere hen, hvis det endelig er.

DrGink
Indlæg: 699
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 671 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

PuyolErGud skrev:
fre feb 25, 2022 1:40 am
EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 1:10 am
PuyolErGud skrev:
fre feb 25, 2022 12:46 am
EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 12:31 am


Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
Undgår helst West Ham. Lad os få Frankfurt, Galatasaray eller Røde Stjerne.
Nej tak, til de tre kedelige hold. Det må være et mål at få de fedeste kampe nu. Den skal da bare have fuld skrue med de største kampe. Det vil også skæppe betydeligt mere i pengekassen med et PL hold, både med tilskuere og tv-penge.
De 3 hold har da klassefans og fylder nok mere på stadion end West Ham ville. Jeg vil hellere langt og vinde og så skal vi nok møde West Ham senere hen, hvis det endelig er.
Jeg foretrækker West ham, Leverkusen, Frankfurt, Monaco eller Lyon. Det er alle stor kampe og gode udfordringer hvor udebanen samtidig er tålelig - synes let det bliver alt for kaotisk på Balkan og i Tyrkiet.
Alternativt kunne det være fedt sparke Moskvas røv langt tid af Europa - og de får forhåbentlig ikke lov til at spille på noget der bare minder om en hjemmebane.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15070
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 12:31 am


Jeg tager gerne West Ham. Det kunne være en sjov kamp. Hvad siger i?
West Ham er mit andet hold efter Barca og hvis vi skal møde dem så håber jeg at det bliver først i finalen.
Jeg tager Leverkusen.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9278
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 939 gange
Blevet takket: 950 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
fre feb 25, 2022 1:39 am
Det er sjovt hvordan denne sæson har været under alle standarder for hvad man er vant til som fans af Barca, men alligevel har jeg aldrig fulgt så meget med, eller været så engageret som nu. Det er til trods for at min yndlingsspiller stoppede i klubben i sommers.
Griez… :lol:


Lad os få Lyon, så kan vi lige efterlade Memphis og Umtiti :thumbup:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
fre feb 25, 2022 10:18 am
Isageren skrev:
fre feb 25, 2022 1:39 am
Det er sjovt hvordan denne sæson har været under alle standarder for hvad man er vant til som fans af Barca, men alligevel har jeg aldrig fulgt så meget med, eller været så engageret som nu. Det er til trods for at min yndlingsspiller stoppede i klubben i sommers.
Griez… :lol:


Lad os få Lyon, så kan vi lige efterlade Memphis og Umtiti :thumbup:
Nej nej, det skulle man tro, men det var Emerson, jeg var i et mørkt sted efter han forlod klubben. Griezmann var vel den eneste anden som også skiftede?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15070
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Skal vi ikke nyde vores stor udebane sejr en gang til.
Sikke mange chancer vi fik skabt :clap:

MDCCCXCIX

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster