16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Daluigi »

Norbit skrev:
søn maj 16, 2021 8:20 pm
Vi havde vundet ligaen med Suarez hahahah
På ingen måde, medmindre han overtog Lenglets rolle på holdet.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Dytrax »

Nå men, det gode ved nederlaget er, forhåbentlig, at Koeman pakker kufferten og smutter.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Koeman skal fyres. Det er ret simpelt. Ansættelse af trænere som Valverde, Setien og Koeman har været fuldstændig forkert. De trænere skulle man ikke have ansat. Det er sindssygt at give Messi skylden for ustabilitet og ubalance på holdet, for det er ikke Messi, der er problemet, det er visse holdkammerater og trænere, der er de skyldige. Ligaen burde man både have vundet sidste sæson og i denne sæson, med de tal, Messi har produceret.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:
søn maj 16, 2021 10:56 pm
Koeman skal fyres. Det er ret simpelt. Ansættelse af trænere som Valverde, Setien og Koeman har været fuldstændig forkert. De trænere skulle man ikke have ansat. Det er sindssygt at give Messi skylden for ustabilitet og ubalance på holdet, for det er ikke Messi, der er problemet, det er visse holdkammerater og trænere, der er de skyldige. Ligaen burde man både have vundet sidste sæson og i denne sæson, med de tal, Messi har produceret.
Ledelsen, der ansatte disse trænere og følgende gav dem ekstremt svære betingelser at arbejde under, bærer ansvaret. Barto og den flok uduelige, griske gutter i bestyrelsen, skulle skamme sig. Ikke alene, forsøgte de at presse Messi ud, ved at plante alt muligt lort i medierne, de lavede forretninger der var dårlige for klubben, men formentlig gode for dem.

Forhåbentligt kan vi se frem til en mere kompetent ledelse. Forventer helt klart, at Laporta & Co. fyrer Koeman. Hvis ikke Xavi overtager tøjlerne, er Pimienta oplagt kandidat, synes jeg.

Ten Hag kunne også være spændende.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
søn maj 16, 2021 10:58 pm
Kubala skrev:
søn maj 16, 2021 10:56 pm
Koeman skal fyres. Det er ret simpelt. Ansættelse af trænere som Valverde, Setien og Koeman har været fuldstændig forkert. De trænere skulle man ikke have ansat. Det er sindssygt at give Messi skylden for ustabilitet og ubalance på holdet, for det er ikke Messi, der er problemet, det er visse holdkammerater og trænere, der er de skyldige. Ligaen burde man både have vundet sidste sæson og i denne sæson, med de tal, Messi har produceret.
Ledelsen, der ansatte disse trænere og følgende gav dem ekstremt svære betingelser at arbejde under, bærer ansvaret. Barto og den flok uduelige, griske gutter i bestyrelsen, skulle skamme sig. Ikke alene, forsøgte de at presse Messi ud, ved at plante alt muligt lort i medierne, de lavede forretninger der var dårlige for klubben, men formentlig gode for dem.

Forhåbentligt kan vi se frem til en mere kompetent ledelse. Forventer helt klart, at Laporta & Co. fyrer Koeman. Hvis ikke Xavi overtager tøjlerne, er Pimienta oplagt kandidat, synes jeg.

Ten Hag kunne også være spændende.
Jo, den gamle ledelse bar også en del af skylden, men de trænere, er efter min mening bare ikke gode nok for en klub af Barcas størrelse.
Senest rettet af Kubala lør maj 22, 2021 7:04 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Norbit »

Er en trænerfyring overhovedet løsningen? Jeg har også fået lange løg af Koeman. Men hvad dælen skal han stille op? Han spiller de "bedste 11"? Puig vinder os i hvertfald ikke ligaen. Pjanic, Dembele, Roberto, Martin, Griezmann, Lenglet eller Trincao vinder os heller ikke ligaen.

Set på spillermateriale, så har han fået det bedste ud af det. Havde vi ikke haft Messi, ville vi ikke engang diskutere nogen trofæer denne sæson. Og nej. Griezmann vinder os ikke en skid. Han har én håndfuld gode kampe på en sæson, men når det gælder er han skidt. Han er værre end Dembele.

Vil gerne give Koeman en sæson til. Jeg er træt af nye trænere hele tiden. Det tager så ufattelig lang tid før der bliver implementeret et system, og jeg gider ikke have at truppen spilder 3-4 måneder på det.

Lad Koeman kører på, få renset godt ud i truppen. Hent spillere som kan bidrage med mål og gå på mod (gerne nogle med nosser og hjerte).

Garcia, Depay, Aguero vil pynte på det her ellers tamme hold.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 16/5 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Rekick »

Norbit skrev:
man maj 17, 2021 4:16 pm
Er en trænerfyring overhovedet løsningen? Jeg har også fået lange løg af Koeman. Men hvad dælen skal han stille op? Han spiller de "bedste 11"? Puig vinder os i hvertfald ikke ligaen. Pjanic, Dembele, Roberto, Martin, Griezmann, Lenglet eller Trincao vinder os heller ikke ligaen.

Set på spillermateriale, så har han fået det bedste ud af det. Havde vi ikke haft Messi, ville vi ikke engang diskutere nogen trofæer denne sæson. Og nej. Griezmann vinder os ikke en skid. Han har én håndfuld gode kampe på en sæson, men når det gælder er han skidt. Han er værre end Dembele.

Vil gerne give Koeman en sæson til. Jeg er træt af nye trænere hele tiden. Det tager så ufattelig lang tid før der bliver implementeret et system, og jeg gider ikke have at truppen spilder 3-4 måneder på det.

Lad Koeman kører på, få renset godt ud i truppen. Hent spillere som kan bidrage med mål og gå på mod (gerne nogle med nosser og hjerte).

Garcia, Depay, Aguero vil pynte på det her ellers tamme hold.
De spillere vi har på bænken giver ikke meget mulighed for at ændre en kamp. Generelt set mangler der spillere som man kan smide på og tænke at de kan ændre kampen. Så alt hvad der bliver smidt på banen er meget forudsigeligt. Eneste problem jeg har med Koeman er at han virker utrolig stædig og ikke så villig til skifte system hvis tingene ikke spiller.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster