17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Athletic Bilbao - FC Barcelona
Copa del Rey
17. april - kl. 21.30
TV: EB+
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

VAMOOOOOOS!

Er der nogen der har eb+ og som kan fortælle hvordan det virker? Jeg vil med glæde smide 79 kr efter et stream men så skal det også virke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Brugte det sidste år mener jeg i Copa del Rey. Det fungerede fint som det skulle, men var ikke det bedste. Men det var til gengæld meget svært at finde rundt i EB+ og finde det menupunkt man skulle ind under for at kunne se kampen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Og har lige købt abonnementet hos EB+ så jeg kan se kampen på lørdag. Efter jeg har set kampen afmelder jeg abonnementet igen. Jeg forventer det virker fint
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør jeg også.

Kampen bliver forresten dømt af Juan Martínez Munuera. Det var dommeren der gav real det komplet håbløse straffespark på campen i denne sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Paulinho15 skrev:
tors apr 15, 2021 10:33 am
Og har lige købt abonnementet hos EB+ så jeg kan se kampen på lørdag. Efter jeg har set kampen afmelder jeg abonnementet igen. Jeg forventer det virker fint
Åh....
Jeg har i forvejen et hav af abonnementer og har virkelig ikke lyst til at smide knaster efter EB, men... Det er finale og det skal man da se

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
tors apr 15, 2021 10:55 am
Paulinho15 skrev:
tors apr 15, 2021 10:33 am
Og har lige købt abonnementet hos EB+ så jeg kan se kampen på lørdag. Efter jeg har set kampen afmelder jeg abonnementet igen. Jeg forventer det virker fint
Åh....
Jeg har i forvejen et hav af abonnementer og har virkelig ikke lyst til at smide knaster efter EB, men... Det er finale og det skal man da se
Begge dele er forståeligt. Ufatteligt at ingen danske tv-kanaler har købt rettighederne til Copa del Rey og Supercuppen. Dem som køber rettighederne til La Liga kan lige så godt også købe dem til pokalturneringen og Supercuppen, så alle kampe fra Spanien er samlet hos samme rettighedshaver.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Imo kan der ikke rigtigt være tvivl om hvordan vi skal stille op. 343 og fuld knald på. Jeg ser gerne araujo spille fremfor mingueza da han er bedre defensivt og ikke vil blive testet ligeså meget med fødderne som når han spiller centralt. Og så synes jeg Roberto skal starte over dest. Dest har været svingende hvilket er forventeligt når man tænker på hans alder. Roberto kan indgå i spillet og han har næse for det offensive.

MAtS
Araujo - De jong - Lenglet
Roberto - bussi - pedri - alba
Demb - Messi - Griez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 665
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Jeg købte EB+ til én af vores cdr-kampe, da jeg ikke gad diverse suspekte streams.
Det fortrød jeg hurtigt. Jeg kunne ikke streame til mit TV via chromecast og det meste af 1.halvleg var der teknisk fejl, hvor der slet ikke var hul igennem til kampen.
Man kan håbe de har fået bedre styr på det nu...
93' Iniesta

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg forventer at vi kommer i store problemer som sædvanligt
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors apr 15, 2021 2:57 pm
Imo kan der ikke rigtigt være tvivl om hvordan vi skal stille op. 343 og fuld knald på. Jeg ser gerne araujo spille fremfor mingueza da han er bedre defensivt og ikke vil blive testet ligeså meget med fødderne som når han spiller centralt. Og så synes jeg Roberto skal starte over dest. Dest har været svingende hvilket er forventeligt når man tænker på hans alder. Roberto kan indgå i spillet og han har næse for det offensive.

MAtS
Araujo - De jong - Lenglet
Roberto - bussi - pedri - alba
Demb - Messi - Griez.
Synes det vil være en fejl, ikke at spille med Mingueza i et tremandsforsvar. I den formation skal center backsene være meget mobile og gode på bolden hver især. De skal kunne støde med frem og agere ekstra midtbane i genpresset og til at skabe overtalssituationer, mens de to to yderpositioner også skal kunne agere ud på backpositioner. Mingueza er klart den, der passer bedst på en af yderpositionerne. Araujo passer bedst på den centrale, men der er både Pique og FdJ bedre.

Jeg tror dog Koeman går tilbage til 4-3-3 På lørdag.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg tror også, at det ville være forkert at starte med Araujo i et tremandsforsvar. Han sejlede mod Real og havde det svært. Det var først i en anden halvleg, hvor man gik over til et firemandsforsvar, at han fungerede bedre. Desuden har man bygget et godt fundament med Mingueza, De Jong og Lenglet. Og Mingueza har været rigtig god. Han var den bedste spiller på banen mod Real, hvis du spørger mig, så det vil være forkert at skifte ham ud. Og jeg vil også vælge Dest frem for Roberto. Dest kan en del mere end Roberto, og har været god i 3-4-3.

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Tror det ikke, men så også gerne fire back kæden tilbage.
Spil af talent, når DeJong løber hovedkuld fra det ene lille felt til det andet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 17/4 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Alias-A skrev:
tors apr 15, 2021 3:57 pm
Jeg købte EB+ til én af vores cdr-kampe, da jeg ikke gad diverse suspekte streams.
Det fortrød jeg hurtigt. Jeg kunne ikke streame til mit TV via chromecast og det meste af 1.halvleg var der teknisk fejl, hvor der slet ikke var hul igennem til kampen.
Man kan håbe de har fået bedre styr på det nu...
Det orker jeg simpelthen ikke. Har ikke temperament til tekniske problemer eller andet. Tager den på Livescore og følger med herinde i stedet for.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster