15/3 FC Barcelona - Huesca

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Kubala »

:lol: :lol: :lol: Selvfølgelig skal de gøre det lidt bedre end Atleti, det siger sig selv. Men altså jeg opstillede nogle scenarier.

Hvor mange kampe skal Barca vinde ud af de 12?
Hvor mange kampe skal Atleti smide point i, i deres resterende 11 kampe?

Kan du svare mig på det?
Senest rettet af Kubala man mar 15, 2021 12:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Kvoller »

Det her blev da virkelig kørt langt ud. Det eneste Anti skrev, som han også opsummerede i et tidligere indlæg, var det her:
Ergo skal Atlético miste point 1 gang mere end Barca i de resterende 10 runder.
Jeg tror ikke han mener mere end det, han skriver der? Forstår virkelig ikke, hvorfor du skal koge så meget suppe på det? :eh:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Kubala »

Jo, men det ved alle jo. Det simple er det. Jeg skrev et indlæg med et opstillet scenarie. Jeg synes, at det var et lidt forsimplet svar, eller bare en forsimplet iagttagelse.

Men nu kan Anti godt svare for sig selv, så ingen grund til, at du bliver fornærmet på vegne af ham. ;)

PS. Slap lige lidt af. Kørt langt ude. Vi diskuterer, og jeg spørger, for at finde ud af det. For jeg er nysgerrig.
Senest rettet af Kubala søn mar 14, 2021 8:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
søn mar 14, 2021 7:31 pm
:lol: :lol: :lol: Selvfølgelig skal de gøre det lidt bedre end Atleti, det siger sig selv. Men altså jeg opstillede nogle scenarier.

Hvor kampe skal Barca vinde ud af de 12?
Hvor kampe skal Atleti smide point i, i deres resterende 11 kampe?

Kan du svare mig på det?
Wauuw Kubala! Nogen gange er det ok at indrømme man lige misforstår tingene, prøv det :roll:

Fakta er at du misforstår mit indlæg, som slet ikke var henvendt til dig. Du vælger at svare på det, ud fra nogle kriterier jeg slet ikke har stillet eller omtalt.

Og nej, jeg har ingen ide om hvor mange kampe der skal vindes. Det er en “skarp” disk du har siddet og lommeuld syslet med dig selv.

Ha en god aften, jeg er færdig med dagens forelæsning.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 8:23 pm
Kubala skrev:
søn mar 14, 2021 7:31 pm
:lol: :lol: :lol: Selvfølgelig skal de gøre det lidt bedre end Atleti, det siger sig selv. Men altså jeg opstillede nogle scenarier.

Hvor mange kampe skal Barca vinde ud af de 12?
Hvor mange kampe skal Atleti smide point i, i deres resterende 11 kampe?

Kan du svare mig på det?
Wauuw Kubala! Nogen gange er det ok at indrømme man lige misforstår tingene, prøv det :roll:

Fakta er at du misforstår mit indlæg, som slet ikke var henvendt til dig. Du vælger at svare på det, ud fra nogle kriterier jeg slet ikke har stillet eller omtalt.

Og nej, jeg har ingen ide om hvor mange kampe der skal vindes. Det er en “skarp” disk du har siddet og lommeuld syslet med dig selv.

Ha en god aften, jeg er færdig med dagens forelæsning.

:lol: :lol: :lol: :lol: Ok.
Senest rettet af Kubala man mar 15, 2021 12:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Kubala »

Men altså, der er sikkert mange matematiske sandsynligheder. Min er 100% også meget simpel. Lad os bare håbe, at Barca ender med mesterskabet i sidste ende.
Senest rettet af Kubala søn mar 14, 2021 8:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
søn mar 14, 2021 8:25 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 8:23 pm
Kubala skrev:
søn mar 14, 2021 7:31 pm
:lol: :lol: :lol: Selvfølgelig skal de gøre det lidt bedre end Atleti, det siger sig selv. Men altså jeg opstillede nogle scenarier.

Hvor kampe skal Barca vinde ud af de 12?
Hvor kampe skal Atleti smide point i, i deres resterende 11 kampe?

Kan du svare mig på det?
Wauuw Kubala! Nogen gange er det ok at indrømme man lige misforstår tingene, prøv det :roll:

Fakta er at du misforstår mit indlæg, som slet ikke var henvendt til dig. Du vælger at svare på det, ud fra nogle kriterier jeg slet ikke har stillet eller omtalt.

Og nej, jeg har ingen ide om hvor mange kampe der skal vindes. Det er en “skarp” disk du har siddet og lommeuld syslet med dig selv.

Ha en god aften, jeg er færdig med dagens forelæsning.

:lol: :lol: :lol: :lol: Ok.
:roll: :roll: :roll:

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn mar 14, 2021 4:21 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 4:16 pm
Ba sai luo na skrev:
søn mar 14, 2021 3:52 pm
Real Madrid er største rival til mesterskabet. Sådan var det efter 5, 15 runder og det er ikke ændret endnu

Brand ærgerligt de vandt igår.

Atl Madrid form kurve er voldsomt nedadgående i den afsluttende fase.
Sådan ser jeg det også og gjort det længe. Dog først på det sidste, at jeg seriøst er begyndt at tro på, at mesterskabet faktisk ER muligt.
Det er så vildt, hvordan denne sæson har udviklet sig. For et stykke tid siden, havde jeg det sådan, at hvis vi bare kom i top 4, ville det være tilfredsstillende.
Omkring Cadiz, juve kampene i efteråret, havde jeg også den tanke, at Euro League kunne blive facit på denne sæson..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 8:32 pm
Dytrax skrev:
søn mar 14, 2021 4:21 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 4:16 pm
Ba sai luo na skrev:
søn mar 14, 2021 3:52 pm
Real Madrid er største rival til mesterskabet. Sådan var det efter 5, 15 runder og det er ikke ændret endnu

Brand ærgerligt de vandt igår.

Atl Madrid form kurve er voldsomt nedadgående i den afsluttende fase.
Sådan ser jeg det også og gjort det længe. Dog først på det sidste, at jeg seriøst er begyndt at tro på, at mesterskabet faktisk ER muligt.
Det er så vildt, hvordan denne sæson har udviklet sig. For et stykke tid siden, havde jeg det sådan, at hvis vi bare kom i top 4, ville det være tilfredsstillende.
Omkring Cadiz, juve kampene i efteråret, havde jeg også den tanke, at Euro League kunne blive facit på denne sæson..
Så ville Messi få chance for at vinde det trofæ, som Raki har drillet med, at han aldrig vil vinde...

Med hensyn til kampen i dag, har jeg det som Jonas V: Er begyndt at håbe på bedre tider :glad:

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af kklaus »



Araujo med igen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Kubala »

Messi og De Jong skal passe på, for de er et kort fra karantæne. Hvis de skal trække et gult kort, kunne det ske mod Sociedad, så de ikke er med mod Valladolid, men er tilbage mod Real. Holdet må så klare sig uden dem mod Valladolid. Det er positivt, at Araujo er tilbage, og man burde langsomt få ham i gang, ikke presse for meget, så man risikerer en skade igen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvor er det ærgerligt at Matheus har taget en plads i truppen gennem stort set hele sæsonen. Det er simpelthen en nobody at have til at sidde der, når unge spillere kunne have suget indtrykkene til sig på skift.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
man mar 15, 2021 3:56 pm
Hvor er det ærgerligt at Matheus har taget en plads i truppen gennem stort set hele sæsonen. Det er simpelthen en nobody at have til at sidde der, når unge spillere kunne have suget indtrykkene til sig på skift.
Både og vil jeg sige. Koeman har ikke vist nogen intention og at bruge udskiftningsbænken bredt, så jeg syntes faktisk (og jeg tror, at det er bevist) er fint, at man placerer Matheus på et af de yderste mandater, som ellers ville tage spilletid fra en af B-holdets profiler (og dermed stagnerer vedkommendes udvikling + reducere B-holdets forudsætninger for en oprykning).

Jeg tænker, at der er mere læring i de kommende, formentligt tætte oprykningskampe, end at sidde og kigge med fra siden.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
man mar 15, 2021 4:16 pm
EasyBuddhist skrev:
man mar 15, 2021 3:56 pm
Hvor er det ærgerligt at Matheus har taget en plads i truppen gennem stort set hele sæsonen. Det er simpelthen en nobody at have til at sidde der, når unge spillere kunne have suget indtrykkene til sig på skift.
Både og vil jeg sige. Koeman har ikke vist nogen intention og at bruge udskiftningsbænken bredt, så jeg syntes faktisk (og jeg tror, at det er bevist) er fint, at man placerer Matheus på et af de yderste mandater, som ellers ville tage spilletid fra en af B-holdets profiler (og dermed stagnerer vedkommendes udvikling + reducere B-holdets forudsætninger for en oprykning).

Jeg tænker, at der er mere læring i de kommende, formentligt tætte oprykningskampe, end at sidde og kigge med fra siden.
Nu kan b-holdets spillere jo sagtens deltage i en b-kamp, hvis de ikke bliver skiftet ind for a-holdet, hvilket også er sket flere gange for både Tenas, Ilaix, Collado og De la Fuente. Det er selvfølgelig måske ikke optimalt med hensyn til fokus, men på den anden side, så vil det have givet de b-spiller, der bliver indkaldt et kæmpe boost og de vil vide, at de er tæt på holdet. Derudover, så kan jo rotere mellem de b-spillere, der så får opkaldet. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at have set Collado, Orellana, Nico, balde, Comas og De la Fuente sidde på bænken i stedet en eller noob, som ikke har en fremtid på nogen måde. Man kunne også hive et par af de ekstremt talentfulde spillere fra 2004 årgangen op for at få en oplevelse, der kan give blod på tanden. Ilias, Alarcon, Gavi, Almeida og Luzzi er alle gode bud på spillere, der kunne have fået pladsen og som alle er spået en stor fremtid i topfodbold. Det ville have vist at man stoler på ungdommen og så ville det tilmed i flere tilfælde have givet mere mening i forhold til position og taktiske muligheder, hvis muligheden skulle byde sig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/3 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Piquénbauer »

Uh genvalg til hele holdet fra psg kampen. Dejligt!

Kom så!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster