16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Norbit »

Kan ikke finde citater frem herinde fra, men synes at der er ret gode pointer i rigtig mange opslag.

Punkt nummer ét for den nye præsident bliver at finde ud af om Messi vil fortsætte eller skifte. Det går ikke med den her uvished. Når vi vinder = "ligner at han gerne vil blive", når vi taber = "han ligner en på vej væk". Det skal ikke handle kun om ham mere! For det andet, hvis Messi vælger at blive, skal han have meget mindre i løn. Det må man kunne få ham til at forstå. Lige nu er vi i en situation, hvor vi kan skyde os selv gevaldigt i foden - hvis ikke vi tænker os om. Forlænger vi med Messi, med den løn han har, kan klubben ikke hente nye spillere. Det holder økonomien ikke til. Selv hvis vi forlænger med ham, så vinder vi intet med Griezmann, Dembele og Messi på toppen.

Vi skal heller ikke hente lappeløsninger. Vi skal forsøge at hente spillere som kan gøre en markant forskel - koste hvem det vil. I mit seneste opslag foreslog jeg Kante. Om det er ham, Ndidi, Pogba eller en helt fjerde, så skal vi hente en styrmand til den defensive position. En der fylder, modsat Busquets. Der skal være en hårdtarbejdende midtbane mand som kan kompensere for Messis manglende defensive arbejde og fylde i feltet af og til.

Udover den defensive styrmand, skal vi have ryddet godt op i forsvaret - det går bare ikke længere. Det er tydeligt at klubben ikke stoler på Umtiti - hvorfor han skal væk! Pique var tilbage efter 3 måneders fravær og gik direkte i startopstillingen i sæsonens sværeste kamp. Det er så hovedløst som det nu kan blive. Lenglet har på ingen måde niveauet til at vi kan blive europas konger eller Spaniens - videre med ham mens man stadigvæk kan få en sjat for ham. Vil hellere have en sæson med Arujo / Garcia / Pique (eftersom han ikke kan blive solgt) end Umtiti / Lenglet / Pique. De har fået for mange chancer efterhånden.

Hvis vi antager at Messi skifter, så sparer man en masse i lønkroner som kunne investeres i andre unge spillere med god PR potentiale (hvis det nu er det man ønsker). Det er kun Juventus, Barca og PSG der har disse spillere med PR-værdi som stikker ud fra normen (især sidste nævnte).

Jeg ser os ikke vinde noget som helst nævneværdigt de næste 2-3 sæsoner. Vi mangler en klasse angriber som kan score mål i de store kampe ud af ingenting, som Barca i øvrigt altid har haft. Griezmann har været det største fejlcast nogensinde - tildels med Coutinho. Er det flot for en Barca angriber at score 6 mål og lave 6 assist i 21 kampe? I min optik - overhovedet ikke! Lad nu vær med at forsvar ham. Han er pisse dårlig. Griezmanns mål er faldet i mod: Alaves (1), Betis (1), Osasuna (1), Granada (2), Atheltic (1). Hvor det reelt kun er i mod Alaves og Atheltic at hans mål har haft betydning for point. Undskyld mit sprog, men det er da skide elendigt. De to mål han har lavet i CL er faldet imod Dynamo Kyiv og Ferencvaros i kampe som er endt hhv. 0-4 og 0-3 til os. Sidste sæson lavede han 9 mål og 4 assist i 35 liga kampe. Hvor jeg vil hen med at vi mangler en top angriber. Så er det til sammenligning hed Eto'o's dårligste sæson: 19 kampe, 11 mål og 8 assist (La Liga). I de to første sæsoner hed det: (k:37, m:25, a:5 og k:34, m:26, a:7). Alle ved at Griezmann ikke er nogen Eto'o - det er ikke det jeg prøver at sige. Jeg vil hen til det punkt, at Barca som klub ikke kan vinde noget som helst uden en rendyrket angriber, der score mål på samlebånd. Messi kan ikke spille på midtbanen og i angrebet samtidigt. Han er ikke 22 år længere og har ikke Iniesta og Xavi til at finde åbninger.

Vi skal op på hesten igen, det kommer vi også - uden tvivl. Dog kommer det til at tage lidt tid. For så længe Messi er i klubben, har jeg en eller anden forventning om at vi vinder vores kampe. Desværre er realiteten en helt anden. Samtlige kampe af betydning i denne sæson har vi tabt - endnu engang fristes man til at sige. Nu gider jeg ikke mere. Den her sæson skal overstås og glemmes. Den nye præsident skal virkelig smøre ærmerne op.

Sorry for mit lange indlæg, det var slet ikke planlagt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes sgu det er en fed sæson. Det lyder tosset men for første gang i lang tid synes jeg man kan mærke fremgang i truppen. Der er en base man kan arbejde ud fra. De unge spillere får chancen. Og mange af dem griber den. Derfor glæder jeg mig også til at se holdet stort set hver gang. Jeg ville dog gerne være de helt store kampe foruden for vi er ikke gode nok (endnu).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af emo »

JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 2:01 pm
Jeg var i virkeligheden nok lidt emotionelt forberedt på at få stukket kniven ind i går. Måske har jeg bare givet op for hurtigt, jeg ved det ikke. Jeg er pt. et sted hvor det vigtigste er om man fornemmer fremgang - at vi bevæger os den rigtige vej, også selv om vi er pokkers langt fra målet. Der er opbrud og bevægelser som indgyder en svag fornemmelse af håb. At der så heller ikke skal så meget til at pynte på en mødding medgiver jeg gerne.
Enig. Jeg var sådan, tjah, ok. Videre. Har slet ikke den fornemmelse i kroppen som jeg havde omkring holdet for noget tid siden. Det virker ikke til at klubben eller staben eller spillerne visee hvor meget de vil det her. Jeg har for fanden ikke kunne sidde stille før under vores kampe, den følelse mangler jeg, jeg vil have den igen. Vil råbe af tvet og blive irriteret af forstyrrelser under kampen, sker bare ikke nu... 😒😔😑
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Jeg er enig i, at der skal komme en afklaring omkring Messis situation. Det er ikke hensigtsmæssigt være i den der uvished, da man ligesom skal bygge holdet op, enten med ham eller uden ham. Men mon ikke, man ser nogle udmeldinger i april? Sæsonen ville jo stort set være afsluttet? Og man ville have afholdt valget?

I øvrigt er det ikke utænkeligt, at Messi bliver. Tror, at Laporta godt kunne gå langt for at beholde ham. Og det ville heller ikke være det værste, hvis han blev. Jeg kan godt se pointen i det, men der skal nogle ændringer til, hvis han blev.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af SpillerSomMESSI »

emo skrev:
ons feb 17, 2021 2:27 pm
JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 2:01 pm
Jeg var i virkeligheden nok lidt emotionelt forberedt på at få stukket kniven ind i går. Måske har jeg bare givet op for hurtigt, jeg ved det ikke. Jeg er pt. et sted hvor det vigtigste er om man fornemmer fremgang - at vi bevæger os den rigtige vej, også selv om vi er pokkers langt fra målet. Der er opbrud og bevægelser som indgyder en svag fornemmelse af håb. At der så heller ikke skal så meget til at pynte på en mødding medgiver jeg gerne.
Enig. Jeg var sådan, tjah, ok. Videre. Har slet ikke den fornemmelse i kroppen som jeg havde omkring holdet for noget tid siden. Det virker ikke til at klubben eller staben eller spillerne visee hvor meget de vil det her. Jeg har for fanden ikke kunne sidde stille før under vores kampe, den følelse mangler jeg, jeg vil have den igen. Vil råbe af tvet og blive irriteret af forstyrrelser under kampen, sker bare ikke nu... 😒😔😑
Jeg havde det på samme måde med Bayern kampen sidste år.. lidt ala, ja ja det var da skidt!
Men anfield - jeg sov ikke i 2 døgn derefter!
Det samme med Roma, Juve, etc kampene.. De ramte mig, men nu er det ligesom forventeligt, og ja - der sker ikke det samme med mine følelser inden - under og efter kampene hvor vi blir ydmyget længere.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af A$AP »

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af JonasV »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 17, 2021 2:31 pm
emo skrev:
ons feb 17, 2021 2:27 pm
JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 2:01 pm
Jeg var i virkeligheden nok lidt emotionelt forberedt på at få stukket kniven ind i går. Måske har jeg bare givet op for hurtigt, jeg ved det ikke. Jeg er pt. et sted hvor det vigtigste er om man fornemmer fremgang - at vi bevæger os den rigtige vej, også selv om vi er pokkers langt fra målet. Der er opbrud og bevægelser som indgyder en svag fornemmelse af håb. At der så heller ikke skal så meget til at pynte på en mødding medgiver jeg gerne.
Enig. Jeg var sådan, tjah, ok. Videre. Har slet ikke den fornemmelse i kroppen som jeg havde omkring holdet for noget tid siden. Det virker ikke til at klubben eller staben eller spillerne visee hvor meget de vil det her. Jeg har for fanden ikke kunne sidde stille før under vores kampe, den følelse mangler jeg, jeg vil have den igen. Vil råbe af tvet og blive irriteret af forstyrrelser under kampen, sker bare ikke nu... 😒😔😑
Jeg havde det på samme måde med Bayern kampen sidste år.. lidt ala, ja ja det var da skidt!
Men anfield - jeg sov ikke i 2 døgn derefter!
Det samme med Roma, Juve, etc kampene.. De ramte mig, men nu er det ligesom forventeligt, og ja - der sker ikke det samme med mine følelser inden - under og efter kampene hvor vi blir ydmyget længere.
Måske kommer det igen. Kan ikke helt finde ud af om det er at foretrække. Det er det jo nok. Også selv om det ikke er sundt for blodtrykket. Det er måske også lidt straffen for at have oplevet ens klub ramme de helt høje nagler og være absolut skelsættende i en årrække, med den mest berusende form for fodbold, man kan forestille sig. Det er en fair byttehandel. Nu skal vi bare have kløerne helt fast i fornemmelsen af at klubben grundlæggende bevæger sig i den rigtige retning, så kan man måske atter blive lykkeligt gråhåret af nerver når vi spiller CL. Måske allerede næste sæson? Denne har, i lyset af alting, føltes tabt før den overhovedet begyndte.
Jeg er forsigtig optimist.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 3:40 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 17, 2021 2:31 pm
emo skrev:
ons feb 17, 2021 2:27 pm
JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 2:01 pm
Jeg var i virkeligheden nok lidt emotionelt forberedt på at få stukket kniven ind i går. Måske har jeg bare givet op for hurtigt, jeg ved det ikke. Jeg er pt. et sted hvor det vigtigste er om man fornemmer fremgang - at vi bevæger os den rigtige vej, også selv om vi er pokkers langt fra målet. Der er opbrud og bevægelser som indgyder en svag fornemmelse af håb. At der så heller ikke skal så meget til at pynte på en mødding medgiver jeg gerne.
Enig. Jeg var sådan, tjah, ok. Videre. Har slet ikke den fornemmelse i kroppen som jeg havde omkring holdet for noget tid siden. Det virker ikke til at klubben eller staben eller spillerne visee hvor meget de vil det her. Jeg har for fanden ikke kunne sidde stille før under vores kampe, den følelse mangler jeg, jeg vil have den igen. Vil råbe af tvet og blive irriteret af forstyrrelser under kampen, sker bare ikke nu... 😒😔😑
Jeg havde det på samme måde med Bayern kampen sidste år.. lidt ala, ja ja det var da skidt!
Men anfield - jeg sov ikke i 2 døgn derefter!
Det samme med Roma, Juve, etc kampene.. De ramte mig, men nu er det ligesom forventeligt, og ja - der sker ikke det samme med mine følelser inden - under og efter kampene hvor vi blir ydmyget længere.
Måske kommer det igen. Kan ikke helt finde ud af om det er at foretrække. Det er det jo nok. Også selv om det ikke er sundt for blodtrykket. Det er måske også lidt straffen for at have oplevet ens klub ramme de helt høje nagler og være absolut skelsættende i en årrække, med den mest berusende form for fodbold, man kan forestille sig. Det er en fair byttehandel. Nu skal vi bare have kløerne helt fast i fornemmelsen af at klubben grundlæggende bevæger sig i den rigtige retning, så kan man måske atter blive lykkeligt gråhåret af nerver når vi spiller CL. Måske allerede næste sæson? Denne har, i lyset af alting, føltes tabt før den overhovedet begyndte.
Jeg er forsigtig optimist.
Glæden kommer nok tilbage når vi bliver pensioneret men energien bliver ikke det samme og man kommer heller ikke til at juble så meget pga af alle smerter i kroppen :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af PeterPedal »

Det blev solgt som kampen mellem Neymar og Messi, men ingen af dem deltog ... og man kan ikke få pengene tilbage.

Jeg synes - inden nogen begynder at smide med rådne æg - at Messi har været og i en vis udstrækning stadig er verdens bedste. Men Messi version 2020 og 2021 er altså ikke den samme som Messi version 2015, 16 og 17.

Ja, han er blevet ældre. Har mistet en anelse af hurtigheden. Og energien ser vi efterhånden kun i glimt. Og hvad værre er - tryllekunstneren, som vi allesammen tabte underkæben af at se, overrasker os ikke længere. Altså ... hverken os eller modstanderne. De ved, at han forsøger at trække ind i banen fra højre, finde et hul og lader venstrebenet lyne. Men netop fordi de ved det, ved de også hvordan de skal begrænse hans muligheder. Og de ved, at han dribler direkte ind i et mellemrum mellem to forsvarere - som nu står så tæt at der ikke længere er et mellemrum, fordi de ved at han gør det. Det er blevet mere forudsigeligt og de giver flere boldtab. Modstanderne har læst ham. Han kan ikke overraske dem med "det umulige", fordi de ved, at det er muligt. Det har han vist os i en fantasillion kampe. Det er ganske enkelt blevet sværere, fordi han ikke er helt 100% hvor han var en gang - fysisk, energisk og humørmæssigt - og fordi modstanderne efterhånden har lært, at være bedre forberedt.

Og måske er netop humøret en kilde ...? Dræbertrioen blev skilt ad. Neymar den Svigefulde stak af - men de har vist angiveligt bevaret venskabet på trods af det oplagte svigt ... en af mine bedste legekammerater vil hellere lege med nogen andre. Surt. Og Suarez blev kastet på porten. Tilbage står Messi med nogen legekammerater som ikke helt lever op til det, der var engang. Og holdet vinder ikke de store kampe og de titler, som vindermentaliteten stræber efter. Tilmed er der problemer med ledelsen, skiftende trænere, muligvis også med strategi og taktik. Og hvor sjovt er det så? Eller - med andre ord - hvor sært at det så, at verdens bedste fodboldspiller lunter lidt rundt og ser mellemfornøjet ud og kun blomster i glimt?

Jeg kan sagtens se Messi i Barca i 2-3 år mere, men jer er så småt begyndt være lidt i tvivl om, hvorvidt vi bruger ham rigtigt og får det bedste ud af ham. Uden at det skal lyde som en retrætepost, så tror jeg han ville kunne gøre en fantastisk figur på den offensive midtbane som ham, der støber kuglerne til frontsoldaterne. Ham der lægger de præcise, lækre, overraskende målgivende afleveringer. Ham der med sit uvurdelige overblik, fornemmelse for spillet og kreative talent sætter de andre i scene. Den skarpe indenomsaflevering til Dembele, den overraskende pasning ud til Ansu, loppet ind til Griezmann eller Martin (eller hvem der nu står derinde i fremtiden) i det lille felt. Og så selvfølgelig de knivskarpe frispark fra 20 meter.

Han behøver jo ikke at lave det hele selv - og jeg tror han ville blive gladere :-) Men ok, jeg har så heller ikke lige snakket med ham for nylig, så det er jo ren spekulation :-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af emo »

JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 3:40 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 17, 2021 2:31 pm
emo skrev:
ons feb 17, 2021 2:27 pm
JonasV skrev:
ons feb 17, 2021 2:01 pm
Jeg var i virkeligheden nok lidt emotionelt forberedt på at få stukket kniven ind i går. Måske har jeg bare givet op for hurtigt, jeg ved det ikke. Jeg er pt. et sted hvor det vigtigste er om man fornemmer fremgang - at vi bevæger os den rigtige vej, også selv om vi er pokkers langt fra målet. Der er opbrud og bevægelser som indgyder en svag fornemmelse af håb. At der så heller ikke skal så meget til at pynte på en mødding medgiver jeg gerne.
Enig. Jeg var sådan, tjah, ok. Videre. Har slet ikke den fornemmelse i kroppen som jeg havde omkring holdet for noget tid siden. Det virker ikke til at klubben eller staben eller spillerne visee hvor meget de vil det her. Jeg har for fanden ikke kunne sidde stille før under vores kampe, den følelse mangler jeg, jeg vil have den igen. Vil råbe af tvet og blive irriteret af forstyrrelser under kampen, sker bare ikke nu... 😒😔😑
Jeg havde det på samme måde med Bayern kampen sidste år.. lidt ala, ja ja det var da skidt!
Men anfield - jeg sov ikke i 2 døgn derefter!
Det samme med Roma, Juve, etc kampene.. De ramte mig, men nu er det ligesom forventeligt, og ja - der sker ikke det samme med mine følelser inden - under og efter kampene hvor vi blir ydmyget længere.
Måske kommer det igen. Kan ikke helt finde ud af om det er at foretrække. Det er det jo nok. Også selv om det ikke er sundt for blodtrykket. Det er måske også lidt straffen for at have oplevet ens klub ramme de helt høje nagler og være absolut skelsættende i en årrække, med den mest berusende form for fodbold, man kan forestille sig. Det er en fair byttehandel. Nu skal vi bare have kløerne helt fast i fornemmelsen af at klubben grundlæggende bevæger sig i den rigtige retning, så kan man måske atter blive lykkeligt gråhåret af nerver når vi spiller CL. Måske allerede næste sæson? Denne har, i lyset af alting, føltes tabt før den overhovedet begyndte.
Jeg er forsigtig optimist.
Men, det der nok er mest frustrerende og som går mig på, er at en ledelse og folk omkring klubben kunne stå og kigge på den udvikling de sidste mange sæsoner. Vi vandt nogle liga titler, som var røgslør for hvor elendigt vi udviklede os. Vi endte med at smide store summer efter spillere, som ikke er os.

Man har kigget på en synkende skude, uden at tage den op og give den omgang lak, men har pletmalet hist og pist. Hvordan kan ingen have reageret på dette? Hvordan kunne en relativ sund økonomi begynde at gå i denne retning,de sidste 3-4 år.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Der er bare tårnhøje forventninger til Messi. Det er hans aflevering, der muliggør straffespark. Han afleverer så igen en genial aflevering til Demb, som burde have scoret på det. Og til Griez af to omgange, en ved, hvor han får mulighed for friløber og ved hjørnet, hvor der er hovedstød på. Før vi afskriver ham, så burde man måske se på, hvad han kan, hvis/når han skifter til et hold, der har bedre spillere eller fundament end det her Barca hold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem afskriver ham?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Et eller andet sted er Messi også den eneste, der kan være sin indsats bekendt i går. Når holdkammeraterne er så elendige, så kan man ikke stille særlig meget op. Det havde måske været en anden kamp, hvis Demb havde scoret.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 5:43 pm
Hvem afskriver ham?
Jeg tyder det som afskrivning, når man skriver, at han ikke er den samme osv. Der har været flere indlæg af sådanne art i denne sæson. Kigger man så på tallene, er han stadig en af de bedste i verden.
Senest rettet af Kubala ons feb 17, 2021 7:46 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Det et ikke at afskrive ham når man påpeger han er ældre og ikke leverer som tidligere.

Messi kunne forresten heller ikke være sin indstats bekendt i går. Han var ringe - præcis som resten af holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster