6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:
Rb88 skrev:Nu giver jeg lige mit besyv med. Jeg fornemmer folk har set forskellige kampe

Vi spillede fint. Og vi spillede klogt. Vi gav intet væk. Vi satsede ikke selvom vi var i overtal. Hvorfor? Der var ikke behov. 9 point forskel havde stadig sikret mesterskabet og unødig satsning offensivt havde givet atletico mulighed for kontra. Jeg mener det var en enorm klog taktisk kamp fra Valverde der fortjener ros ovenpå denne kamp. Ligeledes positivt at han reagerer på Malcoms gode spil for nylig og giver ham 30 minutter. Og han gjorde et fint indtryk

Og det med vi ikke kommer frem til noget giver ingen mening. Under Valverde spiller vi mindre tiki taka men vi har fået flere uforudsigelige 1 mod 1 spillere som i Malcom og dembele så selvom vi ikke spiller os til chancer som i Pep tiden så skaber vi masser. Ligenu er den eneste kyniske afslutter bare Messi. Var Suarez skarp som i 2015 havde vi lavet en del flere mål. Skudstatisikken for kampen illustrerer det sådan set os meget godt

21 skud
10 på mål

Store roser til holdet og træner. Og bonus: det virkede ikke som en fysisk hård kamp så forventer spillerne er friske til midtugen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Fuldstændig enig. Vi skabte mange store chancer i går. Og vi havde ikke brug for at satse noget. Virkelig godt arbejde af Valverde og spillerne
Kun delvist enig. Vi forsøgte at kontrollere og satsede ikke unødigt. Korrekt.

Men vi var altså ikke i så meget kontrol som I gerne vil gøre det til.

Vi havde klart flest skud og chancer. Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max, ligesom Atletico var helt med indtil 5 min før tid. Desuden med nogle ok chancer i minutterne op til scoringen.

Vi satte os overhovedet ikke på dem. Det kunne på en offday, godt være blevet 0-1 eller 1-1.

Men det gik og kræfter blev sparet. :cool:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A$AP skrev:
phpBB [video]

Jeg synes Malcom gjorde et fint indhop... han har noget fart.

Jeg postede denne video i Coutinho tråden. Jeg synes Coutinho gjorde det klart bedre end Malcom... Coutinho har ikke samme fart men er langt mere involveret nede i banen og kommer samtidig frem til store chancer.

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max
Hvor mange chancer forventer du, at man kan skabe i sådan en kamp før det kan betragtes som overflod af store muligheder? :-D
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af whidgee »

Antimadridista skrev: Vi havde klart flest skud og chancer. Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max,
Sov du under kampen? Med de to mål havde vi som minimum fem 100% chancer hvor vi scorede på to af dem. Alba på stolpen, Coutinho alene igennem og Suárez alene igennem. Derudover havde Messi vel en 4-5 skud fra kanten af feltet som han normalt scorer ofte på men som han igår var uskarp på. Suárez var også flere gange igennem i feltet hvor han dog valgte at prøve at finde Messi i stedet for at skyde selv.

Man har virkelig ikke fulgt særligt godt med i kampen hvis man forsøger at negligere de chancer vi skabte mod Atletico Madrid som er et af de bedste defensive hold i verden.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:
Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max
Hvor mange chancer forventer du, at man kan skabe i sådan en kamp før det kan betragtes som overflod af store muligheder? :-D
Total skæv formulering du kommer med der. En overflod defineres da ikke anderledes om det er Atletico eller Huesca....!!! :roll:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:
Antimadridista skrev: Vi havde klart flest skud og chancer. Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max,
Sov du under kampen? Med de to mål havde vi som minimum fem 100% chancer hvor vi scorede på to af dem. Alba på stolpen, Coutinho alene igennem og Suárez alene igennem. Derudover havde Messi vel en 4-5 skud fra kanten af feltet som han normalt scorer ofte på men som han igår var uskarp på. Suárez var også flere gange igennem i feltet hvor han dog valgte at prøve at finde Messi i stedet for at skyde selv.

Man har virkelig ikke fulgt særligt godt med i kampen hvis man forsøger at negligere de chancer vi skabte mod Atletico Madrid som er et af de bedste defensive hold i verden.
Igen, det gør da hverken chancerne flere eller større, at det er mod Atletico! Altså en mærkelig måde at se på det??

Du mener så vi havde 5 store chancer inkl målene. Det er vel ikke særlig skævt fra max 3-4!? Suarez's scoring var desuden ikke som sådan en stor chance, udførelsen var blot perfekt.

Desuden nævnte du "mange store chancer". Det tolker jeg som væsentlig flere end 3-4 stk.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:2:0

Billede
Hvad jeg dog ikke ville ofre..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af whidgee »

Antimadridista skrev:
whidgee skrev:
Antimadridista skrev: Vi havde klart flest skud og chancer. Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max,
Sov du under kampen? Med de to mål havde vi som minimum fem 100% chancer hvor vi scorede på to af dem. Alba på stolpen, Coutinho alene igennem og Suárez alene igennem. Derudover havde Messi vel en 4-5 skud fra kanten af feltet som han normalt scorer ofte på men som han igår var uskarp på. Suárez var også flere gange igennem i feltet hvor han dog valgte at prøve at finde Messi i stedet for at skyde selv.

Man har virkelig ikke fulgt særligt godt med i kampen hvis man forsøger at negligere de chancer vi skabte mod Atletico Madrid som er et af de bedste defensive hold i verden.
Igen, det gør da hverken chancerne flere eller større, at det er mod Atletico! Altså en mærkelig måde at se på det??

Du mener så vi havde 5 store chancer inkl målene. Det er vel ikke særlig skævt fra max 3-4!? Suarez's scoring var desuden ikke som sådan en stor chance, udførelsen var blot perfekt.

Desuden nævnte du "mange store chancer". Det tolker jeg som væsentlig flere end 3-4 stk.
At skabe chancer har langt større værdi mod Atlético Madrid end mod Huesca. At skabe 10 chancer mod Atletico er mere imponerende end at skabe 30 mod Rayo. Det burde forhåbentlig ikke komme som en overraskelse. Derudover mener jeg at det er en "stor chance" når Messi kommer fri til afslutning på kanten af feltet. Det er jo lige før han normalt er mere sikker på kanten af feltet end Suárez er alene igennem. Så dermed havde vi måske 10 store chancer mod et hold som Atletico hvilket er mere end godkendt. Du skrev 3-4 "MAX" hvilket jo er faktuelt forkert.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Away to the Old Trafford. Ny kamptråd tak.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:
Antimadridista skrev:
whidgee skrev:
Antimadridista skrev: Vi havde klart flest skud og chancer. Men det var altså ikke overflod af store muligheder. 3-4 store chancer, max,
Sov du under kampen? Med de to mål havde vi som minimum fem 100% chancer hvor vi scorede på to af dem. Alba på stolpen, Coutinho alene igennem og Suárez alene igennem. Derudover havde Messi vel en 4-5 skud fra kanten af feltet som han normalt scorer ofte på men som han igår var uskarp på. Suárez var også flere gange igennem i feltet hvor han dog valgte at prøve at finde Messi i stedet for at skyde selv.

Man har virkelig ikke fulgt særligt godt med i kampen hvis man forsøger at negligere de chancer vi skabte mod Atletico Madrid som er et af de bedste defensive hold i verden.
Igen, det gør da hverken chancerne flere eller større, at det er mod Atletico! Altså en mærkelig måde at se på det??

Du mener så vi havde 5 store chancer inkl målene. Det er vel ikke særlig skævt fra max 3-4!? Suarez's scoring var desuden ikke som sådan en stor chance, udførelsen var blot perfekt.

Desuden nævnte du "mange store chancer". Det tolker jeg som væsentlig flere end 3-4 stk.
At skabe chancer har langt større værdi mod Atlético Madrid end mod Huesca. At skabe 10 chancer mod Atletico er mere imponerende end at skabe 30 mod Rayo. Det burde forhåbentlig ikke komme som en overraskelse. Derudover mener jeg at det er en "stor chance" når Messi kommer fri til afslutning på kanten af feltet. Det er jo lige før han normalt er mere sikker på kanten af feltet end Suárez er alene igennem. Så dermed havde vi måske 10 store chancer mod et hold som Atletico hvilket er mere end godkendt. Du skrev 3-4 "MAX" hvilket jo er faktuelt forkert.
Vi taler totalt forbi hinanden.

Derudover definerer vi åbenbart store chancer temmelig forskelligt. 10 stk! Ok.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Goaaal »

https://en.as.com/en/2019/04/08/opinion ... 52516.html

Tuderi. Så sjovt, hvordan Barcas fair play og ikke-aggressive spil nu bruges, til at insinuere at vi bliver beskyttet af dommerne.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:Away to the Old Trafford. Ny kamptråd tak.
Må stemme i! Hvor bliver den af :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
Lopezzz skrev:Away to the Old Trafford. Ny kamptråd tak.
Må stemme i! Hvor bliver den af :glad:
http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=20&t=5472

Her? :lol:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

@OptaJose:
1 - Against Barcelona, Jan Oblak conceded his first goal from outside the box in LaLiga this season (30 saves from 31 shots on target from outside). Surprising.
Det var også et ok spark.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster