23/2 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvem havde troet, at da vi købte Malcom så ville han i slutningen af februar måned have fået mindre spilletid end Vermaelen, under dobbelt så meget som Murillo, som vi købte i Januar. Ikke meget mere end Munir, Og alligevel brokker vi os over træthed, og bruger det som undskyldning for vores spil. Malcom som har lavet flere vigtige mål i sæsonen.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Men tyder det ikke lidt på, at der er nogle underliggende problemer med Malcom - måske til træning? For alle kan jo se, at han er en dygtig spiller som kan aflaste og bidrage med ting, som nogle af de andre ikke kan. Alligevel spiller han ikk - det tænker jeg må tyde på, at noget andet er galt.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Schhh. Det snakker vi ikke om. Vi snakker ikke om at spillere som Arthur, demb og semedo med tiden har fået en plads på holdet. Det går nemlig imod tanken om at Valverde bare ignorerer spillere på trods af niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det giver ikke mening, at Cou & Suarez starter, når formen er som den er. Suarez er skidt kørende, det samme er Coutinho. Ikke desto mindre, vælges de over Dembouz og Malcolm.

Dembouz - Messi - Malcolm i front havde, synes jeg, givet mere mening og samtidig sendt et signal til Suarez om, at han skal tage sig sammen.

Og eventuelt kunne Valverde have brugt Cou på midten. Bare gjort noget, hvad som helst, bare ikke mere forudsigelig, kedelig bold ...

Håber på en glædelig overraskelse.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

I modsætning til Dembélé, Arthur el. Semedo, så sagde Valverde allerede fra starten af, at Malcom var en 'club signing'. Manden kan ikke lide Malcom.

Og var Roberto ikke blevet skadet, så havde Semedo aldrig fået spilletid nok til at udvikle sig som han har.

Valverde er ikke et geni.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis malcom var så god som brugere herinde gør ham til så havde han spillet. Man behøver ikke være et geni for at regne ud at det handler om at vinde. Og her spiller man selvfølgelig spillere der hjælper en med det. Vi mangler seriøst bare twitter-argumentetet om at Valverde er racist og det derfor er der malcom ikke spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Suarez har i en masse kampe i denne sæson ikke hjulpet os med at vinde, men han spiller altid. Malcom hjalp os mod Inter - og senest mod Madrid, men han fik ingen tid i kampene efter.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Muddi12345 skrev:Men tyder det ikke lidt på, at der er nogle underliggende problemer med Malcom - måske til træning? For alle kan jo se, at han er en dygtig spiller som kan aflaste og bidrage med ting, som nogle af de andre ikke kan. Alligevel spiller han ikk - det tænker jeg må tyde på, at noget andet er galt.
Det tror jeg ikke. Vi har aldrig hørt en pip fra ham på de sociale medier, som for eksempel Vidal. Der er aldrig blevet skrevet noget negativt om ham i de lokale medier eller noget. Tværtimod, så kan man virkelig se hvor meget det betyder for ham, ved hans jubelscener.
Piquénbauer skrev:Schhh. Det snakker vi ikke om. Vi snakker ikke om at spillere som Arthur, demb og semedo med tiden har fået en plads på holdet. Det går nemlig imod tanken om at Valverde bare ignorerer spillere på trods af niveau.
De spillere har jo først og fremmest fået en plads på holdet, fordi de bare er bedre end deres konkurrenter. Og det handler ikke bare om at få en plads på holdet. Det handler om, at spillere som Malcom skal involveres og have spilletid, regelmæssigt. At han ikke har fået et sekund på banen efter el Clasico er jo en joke, sådan som Messi, Coutinho og Suarez har spillet. Specielt med al den snak om at vores bærende spillere er blevet ældre, og at de skal have flere pauser.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Tror på en skuffelse, men håber på en sejr.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Lahoz som dommer... Nå, lad os håbe Suarez og Messi finder hinanden igen!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Nogen, der kan smide et link til Bein?
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

God start. Lang bold til Lui som han jo tæmmer uden problemer, eller sådan noget.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Første kiksede 1.berøring af Luis ;-)

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Glæder mig til meget mere Messi-Alba. Det har vi savnet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

2 trætte hold

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster