23/2 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Sevilla - FC Barcelona
La Liga
23. Februar - kl. 16.15
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Sevilla er virkelig dårligt kørende i ligaen. Men de slog lige Lazio med 2-0 så de er lidt tilbage på sporet. Ville dog være vigtigt med en sejr for os inden vi skal møde Real Madrid to gange. Jeg håber lidt at vi sparer et par spillere men det er virkelig også farligt ude mod Sevilla.

--------------Ter Stegen---------------
Sergi Roberto-Murillo-Lenglet-Alba
---------------- Vidal ------------------
---------Aleña---------Coutinho----------
Malcom--------Messi------Dembélé
Senest rettet af whidgee fre feb 22, 2019 1:16 am, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

https://www.sport-english.com/en/news/b ... ca-7317357
Following Sevilla's victory in the Europa League over Lazio last night, the club has released statements on the injuries suffered by key players Sergio Escudero and Jesús Navas. Both are considered serious doubts for this weekend's match against FC Barcelona in LaLiga.

Escudero is the most likely of the two to be ruled out. He was taken off in just the sixth minute after he felt pain in his hamstring. Due to him needing to be replaced, the defender is expected to miss a few weeks of action. As for Jesus Navas, who completed the match but was clearly in discomfort, Sevilla are still waiting the test results. Navas might be fit enough for a place on the bench but it appears unlikely he will start against Barça.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Spar Messi og Suarez. Spil Dembele, Malcom og Coutinho.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

whidgee skrev:Sevilla er virkelig dårligt kørende i ligaen. Men de slog lige Lazio med 2-0 så de er lidt tilbage på sporet. Ville dog være vigtigt med en sejr for os inden vi skal møde Real Madrid to gange. Jeg håber lidt at vi sparer et par spillere men det er virkelig også farligt ude mod Sevilla.

--------------Ter Stegen---------------
Sergi Roberto-Murillo-Lenglet-Alba
---------------- Vidal ------------------
---------Aleña---------Vidal----------
Malcom--------Messi------Dembélé
Vidal er selvfølgelig meget løbevillig, men selv for ham tror jeg desværre at det der er for meget ;-)

Stegen
Semedo Pique Lenglet Alba
Busquets
Alena Vidal
Dembele Messi Coutinho

Pil Messi, Pique og Busquets ud hvis kampen tillader det.
Rey Abi!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

!Option skrev:
whidgee skrev:Sevilla er virkelig dårligt kørende i ligaen. Men de slog lige Lazio med 2-0 så de er lidt tilbage på sporet. Ville dog være vigtigt med en sejr for os inden vi skal møde Real Madrid to gange. Jeg håber lidt at vi sparer et par spillere men det er virkelig også farligt ude mod Sevilla.

--------------Ter Stegen---------------
Sergi Roberto-Murillo-Lenglet-Alba
---------------- Vidal ------------------
---------Aleña---------Vidal----------
Malcom--------Messi------Dembélé
Vidal er selvfølgelig meget løbevillig, men selv for ham tror jeg desværre at det der er for meget ;-)

Stegen
Semedo Pique Lenglet Alba
Busquets
Alena Vidal
Dembele Messi Coutinho

Pil Messi, Pique og Busquets ud hvis kampen tillader det.
Haha, ups. Har sat Coutinho ind :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser os helst stille i stærkeste. Hvis der skal spares spillere så er der cdr og 3 point mod Sevilla vil give lidt ro i forhold til ligaens clasico.

MAtS
Semedo - Pique - Lenglet/Umtiti (hvis han er 100% klar) - Alba
Bussi
Rak - Vidal
Messi - suarez - demb

Kom så!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Selvom det kan være fristende at spare spillere, både fordi de stærkeste ikke har været så stærke endda, og mange kampe, så er den her kamp, næsten, vigtigere end det Clasíco opgør der er i ligaen. Hvis vi vinder mod Sevilla, kan vi med et nederlag til Real stadig være 3 kampe foran dem, medmindre de smasker os 5-0. Men et nederlag mod Sevilla, og så vil der blive skabt endnu mere usikkerhed, både omkring position i ligaen, og formåen generelt til Champions returopgøret. Og så må Suarez for pokker da snart ramme målet igen, bare sådan noglelunde.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:Selvom det kan være fristende at spare spillere, både fordi de stærkeste ikke har været så stærke endda, og mange kampe, så er den her kamp, næsten, vigtigere end det Clasíco opgør der er i ligaen. Hvis vi vinder mod Sevilla, kan vi med et nederlag til Real stadig være 3 kampe foran dem, medmindre de smasker os 5-0. Men et nederlag mod Sevilla, og så vil der blive skabt endnu mere usikkerhed, både omkring position i ligaen, og formåen generelt til Champions returopgøret. Og så må Suarez for pokker da snart ramme målet igen, bare sådan noglelunde.
Sejr mod Sevilla og nederlag i classico, så er vi mindst 6 point foran Real.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Navas er desværre med i truppen... Håber sgu ikke at han spiller!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Selvom det kan være fristende at spare spillere, både fordi de stærkeste ikke har været så stærke endda, og mange kampe, så er den her kamp, næsten, vigtigere end det Clasíco opgør der er i ligaen. Hvis vi vinder mod Sevilla, kan vi med et nederlag til Real stadig være 3 kampe foran dem, medmindre de smasker os 5-0. Men et nederlag mod Sevilla, og så vil der blive skabt endnu mere usikkerhed, både omkring position i ligaen, og formåen generelt til Champions returopgøret. Og så må Suarez for pokker da snart ramme målet igen, bare sådan noglelunde.
Sejr mod Sevilla og nederlag i classico, så er vi mindst 6 point foran Real.
Det blev nok skrevet lidt uklart. Det skulle forstås som at vi, hvis bedre indbyrdes, så ville være '7' point foran. Deraf de tre kampe, hvor vi 7 så fald skulle tabe alle tre.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Valverde: Umtiti’s 100 percent. There’s a chance he could play (against Sevilla) with Vermaelen injured and Lenglet a booking away from a ban.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Selvom det kan være fristende at spare spillere, både fordi de stærkeste ikke har været så stærke endda, og mange kampe, så er den her kamp, næsten, vigtigere end det Clasíco opgør der er i ligaen. Hvis vi vinder mod Sevilla, kan vi med et nederlag til Real stadig være 3 kampe foran dem, medmindre de smasker os 5-0. Men et nederlag mod Sevilla, og så vil der blive skabt endnu mere usikkerhed, både omkring position i ligaen, og formåen generelt til Champions returopgøret. Og så må Suarez for pokker da snart ramme målet igen, bare sådan noglelunde.
Sejr mod Sevilla og nederlag i classico, så er vi mindst 6 point foran Real.
Det blev nok skrevet lidt uklart. Det skulle forstås som at vi, hvis bedre indbyrdes, så ville være '7' point foran. Deraf de tre kampe, hvor vi 7 så fald skulle tabe alle tre.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Aaaaah, ok.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

kklaus skrev:
Valverde: Umtiti’s 100 percent. There’s a chance he could play (against Sevilla) with Vermaelen injured and Lenglet a booking away from a ban.
Imo bør han starte med Murillo/Piqué, og så give Umtiti anden halvleg. Semedo klart foretrukket på højre back, Alba er selvskrevet.

Busquets, Rakitic og Vidal på midten. Ind med Alena senere i kampen.

Dembouz, Messi og Suarez i front (Suarez duer slet ikke når han er indskifter, og Valverde spiller ikke en starter uden ham i en kamp som denne).

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Opstilling Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster