15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Han havde nogle rigtig gode præstationer i efteråret 15...efterhånden et stykke tid siden!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:Tænker også at folk efterhånden må forstå, hvorfor flere trænere bruger Roberto på backen - han er klart bedst der! Må snart være tydeligt for enhver, og jeg begriber ikke kritikerne, som hellere vil have ham på midten.
Enig... det var en anden sag hvis vi virkelig manglede midtbanespillere, så gav det mening at bruge Roberto der.

Men jeg synes da Semedo gjorde det ok som back i går.. han kom da til et par indlæg, og løb modspillerne op når de slog kontra.. han lavede en fejl ved målet, men det gør de andre jo også indimellem.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg var virkelig skuffet over ham. Han er imo ved at udvikle sig til lidt af en alibispiller. Han har alle de færdigheder der skal til - hurtig, stærk, god med bolden og ok defensivt. Men han mangler virkelig fodbold IQ. Det er derfor Roberto spiller da han tager de rigtige løb (det er helt vildt så dårlig semedo er til at tage løb) og indgår i spillet hvor semedo oftest bare afleverer tilbage.

Hvis han semedo ikke begynder at vise lidt fremskridt i denne sæson så skal hans plads i truppen overvejes. På nuværende tidspunkt er Roberto langt foran ham og semedo kan sikkert stadig sælges for et ok beløb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg mener helt bestemt, det ville være en fejl at afskibe Semedo. Også selvom han skulle skuffe i denne sæson. Han er stadig kun 24 år og gode højrebacks hænger absolut ikke på træerne i disse år, snarere tværtimod. Vi har ikke umiddelbart nogen på akademiet til at tage over - modsat på venstrebacken - så jeg har svært ved at se, at vi skulle kunne erstatte ham med noget, der ville fungere bedre eller endda bare ligeså godt. Så tror jeg det er langt mere sandsynligt, at Semedo med tiden vinder indpas i vores system og udvikler sig, i øvrigt ikke helt ulig Abidal, der heller ikke var prangende i sin første tid i klubben. Der er altid så utrolig meget snak om, hvor lang tid det tager at vænne sig til at spille i Barcelona. Det gælder velsagtens også for Semedo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig skal han have chancen og han kan med en bedre forståelse for måden man spiller på muligvis også slå igennem. Men jeg må personligt indrømme at jeg er begyndt at se nogle ting fra ham som gør mig nervøs. Især spillet på sidste tredjedel er imo sløjt og med de redskaber han har (som også er bedre end robertos) så burde han kunne levere mere end afleveringer tilbage i banen og uregelmæssige løb i dybden.

Men lad os da for alt i verden håbe han løfter sit niveau og laver en abidal hvor han eksploderer ind på scenen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster