15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Fodbold er seriøst et lolleren spil. Sociedad hgar domineret os, men allgievel er vi foran 2-1 ved at være ringe. Sygt nok.
Arhh... har vist mere at gøre med, hvor lolleren forudindtaget og subjektivt synet på en kamp er.

Flot vi fører på en svær udebane. Gode ud/indskiftninger af Valverde
Hvordan er det gode udskiftninger? Han retter op på sine kolossalle fejl ved at indsætte Bussen ind. Enhver idiot med lidt fodboldforståelse vidste, at sådan en kamp som i dag skal man ikke spare Busquets. Desværre viser Valverde flere gange, at han er håbløs end han er klog. Så det er på ingen måder gode udskiftninger, at man sætter holdets måske vigtigste spiller ind i en kamp, hvor holdet sejler og der er intet ro. Stevie Wonder havde forudset det der.

#valverdeout
... det er gode indskiftninger, fordi det vendte kampen på hovedet. At rette op på en fejlagtig opstilling, er da stadig en god handling?... Jeg er ingenlunde glad for Valverde, men gear nu lige lidt ned med de der evindelige udbrud.

Flot at vende et trunde nederlag to sæsoner i træk på denne bane.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Fodbold er seriøst et lolleren spil. Sociedad hgar domineret os, men allgievel er vi foran 2-1 ved at være ringe. Sygt nok.
Arhh... har vist mere at gøre med, hvor lolleren forudindtaget og subjektivt synet på en kamp er.

Flot vi fører på en svær udebane. Gode ud/indskiftninger af Valverde
Hvordan er det gode udskiftninger? Han retter op på sine kolossalle fejl ved at indsætte Bussen ind. Enhver idiot med lidt fodboldforståelse vidste, at sådan en kamp som i dag skal man ikke spare Busquets. Desværre viser Valverde flere gange, at han er håbløs end han er klog. Så det er på ingen måder gode udskiftninger, at man sætter holdets måske vigtigste spiller ind i en kamp, hvor holdet sejler og der er intet ro. Stevie Wonder havde forudset det der.

#valverdeout
Gør det virkelig så ondt at Valverde er 2 for 2 på en bane vi ikke havde vundet på i 11 år inden han kom til?

Dine tirader bliver mere og mere kedelige. Du er så forudbestemt og fastlåst i dine holdninger at man efterhånden ved hvad du vil skrive under hver kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Men det er lidt bekymrende at vi ikke rigtig har et offensivt koncept. Stiller vi ikke i stærkeste ser det hurtigt sort ud. Det virker stillestående, og som om man bare regner med Dembele, Messi eller coutinho laver en solo aktion. Og bevares - det er de os ret gode til. Men det vil være bedre vi havde et mere klart offensivt koncept og så kan de individuelle aktioner komme derudover

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Fodbold er seriøst et lolleren spil. Sociedad hgar domineret os, men allgievel er vi foran 2-1 ved at være ringe. Sygt nok.
Arhh... har vist mere at gøre med, hvor lolleren forudindtaget og subjektivt synet på en kamp er.

Flot vi fører på en svær udebane. Gode ud/indskiftninger af Valverde
Hvordan er det gode udskiftninger? Han retter op på sine kolossalle fejl ved at indsætte Bussen ind. Enhver idiot med lidt fodboldforståelse vidste, at sådan en kamp som i dag skal man ikke spare Busquets. Desværre viser Valverde flere gange, at han er håbløs end han er klog. Så det er på ingen måder gode udskiftninger, at man sætter holdets måske vigtigste spiller ind i en kamp, hvor holdet sejler og der er intet ro. Stevie Wonder havde forudset det der.

#valverdeout
Gør det virkelig så ondt at Valverde er 2 for 2 på en bane vi ikke havde vundet på i 11 år inden han kom til?

Dine tirader bliver mere og mere kedelige. Du er så forudbestemt og fastlåst i dine holdninger at man efterhånden ved hvad du vil skrive under hver kamp.
Ja, hold da op, hvor det gør ondt. Jeg sidder her og har helt ondt over, vi har vundet.

Men du ser som sædvanlig bort fra, at vi blev kørt på røv og albuer, før vi fik to decideret kluntemål ud af ingenting. Vores offensive koncept var helt væk, og vi sparede vores måske vigtigste spiller. Vi sejlede, blev domineret, og kun gode aktioner fra MAtS samt dårlige afslutninger fra Sociedad gjorde, at de ikke førte mere før vi scorede.

Så lad os da endelig gør voreso pgaver sværere end det er, og spare vores spillere på en bane, vi har det svært ved.

Og lad os da bare igen se bort fra, at Valverdes tid som træner stadigvæk er beskyttet af en skytsengel uden lige, da vi får to heldige mål og Sociedad ikke kunne score mere.

Valverde har endnu ikke vist en skid, og hans mangler bliver for 110. gang udstillet. Sidste sæson skulle der MAtS i god-mode, Umtiti i beast-mode, Messi som Messi og et stort held fra at Atletico var pivringe i efteråret og Real Madrid havde en massiv nedsmeltning.

I CL blev vi gjort decideret til grin pga. Valverdes manglende boller, som sjovt nok endnu engang blev udstillet i dag ved at have Suarez som starter.

Den dag, hvor jeg ser dominerende spil i længere tid ad gangen i flere kampe i streg, og der er et koncept i vores spil, så skal jeg med glæde rose Valverde. Men manden gør det ikke. Sarri har været i Chelsea 1,5 måned, og der er allerede langt mere koncept i Chelseas spil med dårligere spillere og uden milliardindkøb, og vi står her i 15. måned med Valverde og spiller stivnakket fodbold. What a man.
Senest rettet af MessiPogba lør sep 15, 2018 9:43 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi er kritiske som fans, og det skal vi også være. Jeg vil bare tillade mig at nyde, at vi har fået tre point i en vanskelig kamp. Det som kendetegner et mesterhold er blandt andet, at det også vinder, selv når spillet ikke flyder.

Hvor er det dejligt nemt at være sofafan. Hvis det virkelig er så let at stille Barcas hold og lægge taktikken, som vi postulerer her på fcb.dk, kan jeg jo bare glæde mig til, at Barcas kommende træner bliver en af os :glad: .

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Fodbold er seriøst et lolleren spil. Sociedad hgar domineret os, men allgievel er vi foran 2-1 ved at være ringe. Sygt nok.
Arhh... har vist mere at gøre med, hvor lolleren forudindtaget og subjektivt synet på en kamp er.

Flot vi fører på en svær udebane. Gode ud/indskiftninger af Valverde
Hvordan er det gode udskiftninger? Han retter op på sine kolossalle fejl ved at indsætte Bussen ind. Enhver idiot med lidt fodboldforståelse vidste, at sådan en kamp som i dag skal man ikke spare Busquets. Desværre viser Valverde flere gange, at han er håbløs end han er klog. Så det er på ingen måder gode udskiftninger, at man sætter holdets måske vigtigste spiller ind i en kamp, hvor holdet sejler og der er intet ro. Stevie Wonder havde forudset det der.

#valverdeout
... det er gode indskiftninger, fordi det vendte kampen på hovedet. At rette op på en fejlagtig opstilling, er da stadig en god handling?... Jeg er ingenlunde glad for Valverde, men gear nu lige lidt ned med de der evindelige udbrud.

Flot at vende et trunde nederlag to sæsoner i træk på denne bane.
Det er jo ikke det, der ændrede kampen. Vi fik to vanvittige heldige lorte mål. Valverde laver amatørfejll og har stadigvæk ikke formået at skabe et koncept ind i holdet andet end at håbe, at nogle af vores individualister laver noget på egen hånd, eller at Messi sender Alba i dybden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja, hold da op, hvor det gør ondt. Jeg sidder her og har helt ondt over, vi har vundet.
Sådan har det ærlig talt fremstået set over det sidste års tid hvor vi er blevet beæret med din tilstedeværelse herinde.
Men du ser som sædvanlig bort fra, at vi blev kørt på røv og albuer, før vi fik to decideret kluntemål ud af ingenting. Vores offensive koncept var helt væk, og vi sparede vores måske vigtigste spiller. Vi sejlede, blev domineret, og kun gode aktioner fra MAtS samt dårlige afslutninger fra Sociedad gjorde, at de ikke førte mere før vi scorede.
Jeg ser ikke bort fra en skid champ. Jeg kan bare godt tage et skridt tilbage og se hvad det er vi har med at gøre.

Anoeta har været lort for os i 11 år men nu har vi vundet 2 i træk. Og det har fandeme ikke været så heldigt som du får det til at fremstå som. Ja MAtS redede vores røv men sådan er det når man presser op. Men hvis man ellers ser på statsene fra kampen så havde vi bolden markant mere, markant flere afleveringer samt fuldendte aflevering og flere skud (også indenfor rammen).
Så lad os da endelig gør voreso pgaver sværere end det er, og spare vores spillere på en bane, vi har det svært ved.

Og lad os da bare igen se bort fra, at Valverdes tid som træner stadigvæk er beskyttet af en skytsengel uden lige, da vi får to heldige mål og Sociedad ikke kunne score mere.
Hvis du med skytsengel men ham selv så ja. Han har nu 2 år i træk ændret en kamp vi har været ved at tabe og vendt den til sejr.
Resten
Resten af dit indlæg er bare bla bla bla. Det samme fis igen og igen. Valverde bliver reddet af den og den hele tiden, han kan intet, dårlig taktisk, mangler boller, SUAREZ og bla bla bla.

Det er det der er dit problem. Du ser fodbold så pisse hamrende firkantet at du ikke evner at se det store billede. Det er bare "Han spiller ikke som jeg vil have det og man kan ikke vinde ordentligt hvis det ikke er tilfældet så fuck ham og farvel".

Sidste sæson spillede vi noget af vores mest dominerede fodbold siden pep da vi gik over i 442. Vi lukkede kampene fuldstændig ned og det med bolden for fødderne. Men det var kedeligt. Da vi så begyndte at gå over i den mere offensive 433/4231 i anden halvdel af sæsonen med cou og demb så var vi for ringe defensivt.

Du vil bare ikke give ham ros for noget som helst og så kommer du til at fremstå helt ufatteligt unuanceret. At du feks ikke fatter at suarez spiller fordi han faktisk har spillet fint bold og scoret en del mål er jo bare åndssvagt. Endnu mere åndssvagt fordi han faktisk scorede i dag og hjalp os til sejr. Men nej nej - Valverde, små boller, ud med suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Det er jo nærmest pinagtigt at læse MessiPogba's indlæg. Man bliver jo helt flov over som Barca-fan at være i samme lejr som ham, selvom jeg dog er ret sikker på at han bare troller i sin United-trøje. Kæft en omgang skrald at lukke ud igen og igen og igen.

Og tilbage til kampen. Elendig første halvleg. Men virkelig godt kommet igen og fint spil i anden halvleg. Men det er komisk hvor kloge folk skal være herinde. Måske Busquets havde brug for en pause efter to landskampe? Måske Coutinho var træt efter landskampe og en lang rejse? Måske det var meningen at de skulle spares lidt og kun have en halvleg? Måske Valverde er lidt presset af, at klubben og spillerne i denne sæson har talt en sejr i Champions League fuldstændig op til skyerne og derfor havde tankerne på PSV-kampen? Måske han stiller et hold ud fra hvordan spillerne præsterer til hver dag til træning og hvor friske de er og ikke ud fra MessiPogba's naive og hjerneløse FM-tankegang?

Faktum er at vi sparede meget vigtige spillere og alligevel vandt på vores værste bane. Endda efter en landskampspause hvor vi historisk er håbløse. Og at vi faktisk spillede fint i lange perioder af anden halvleg. Men nej, Suarez er en fatboy og Valverde er håbløs. Jeesuuus!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

FC Barcelona gør lige netop det kun de største hold formår at gøre - spille af helvedes til, men stadig hente tre point hjem. Allerede to point foran Real Madrid, som netop ikke formåede at gøre det i gjorde i dag.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

whidgee skrev:Det er jo nærmest pinagtigt at læse MessiPogba's indlæg. Man bliver jo helt flov over som Barca-fan at være i samme lejr som ham, selvom jeg dog er ret sikker på at han bare troller i sin United-trøje. Kæft en omgang skrald at lukke ud igen og igen og igen.
Det er nu flere herinde, som lukker skrald ud og har gjort længe. Jeg føler at det er for mange der ikke tør rykke sig fra de holdninger de engang havde, til hvordan virkeligheden er i dag...

En anden historie, men synes lige at det skal nævnes, når kun en bruger nu bliver fremhævet.

Nå, off to Amsterdam og se lidt kunst!


Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Dejligt med noget bid i disse svar, fra Ernest. Det var lidt tiltrængt.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:

Dejligt med noget bid i disse svar, fra Ernest. Det var lidt tiltrængt.
Valverde: "I take the criticisms very well because I do not read them."
:?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Det her makkerpar kan virkelig blive afgørende for os i CHL. Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Det er lidt vildt at VAR ikke napper sådan en her.

Udover det så var semedo forfærdelig. Og Roberto var næsten ligeså ringe bare på midten. Sååå måske skal Valverde holde sig til Roberto på backen...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 15/9 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Tænker også at folk efterhånden må forstå, hvorfor flere trænere bruger Roberto på backen - han er klart bedst der! Må snart være tydeligt for enhver, og jeg begriber ikke kritikerne, som hellere vil have ham på midten.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster