2/9 FC Barcelona - Huesca

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af PuyolErGud »

Ter Stegen, Roberto, Pique, Umtiti, Alba, Busquets, Rakitic, Coutinho, Messi, Suarez og Dembele. Ikke de store ændringer. Forhåbentlig kan vi komme godt fra start, så der kan roteres lidt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Tello »

Suarez..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Drake »

Startopstillingen: Ter Stegen, Sergi Roberto, Umtiti, Piqué, Alba, Busquets, Rakitic, Coutinho, Dembélé, Messi og Suárez.

Brug nu bredden ValFUCKINGverde!!!! det er jo oplagt i mod sådan en modstander på hjemmebane!!!!! :roll:

Vi kan lige så godt have spillere fra B-holdet som reserver, for han bruger dem ikke alligevel! :?

Jeg er så træt af ham :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Muddi12345 »

Drake skrev:
Brug nu bredden ValFUCKINGverde!!!! det er jo oplagt i mod sådan en modstander på hjemmebane!!!!! :roll:
Jeg tror på, at det er sådan noget der i slutningen af sæsonen kan koste i CHL. Hvorfor ikke bruge Vidal fx? Ét er, at han måske ikke vil bruge Arthur og Malcom fra start endnu, fordi de lige skal køres ind på holdet og han først vil sætte dem ind når resultatet er "sikret". Men Vidal, en international topspiller med erfaring - Hvorfor ikke bruge ham i sådan en kamp og skåne Busquets lidt?
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Drake »

Muddi12345 skrev:
Drake skrev:
Brug nu bredden ValFUCKINGverde!!!! det er jo oplagt i mod sådan en modstander på hjemmebane!!!!! :roll:
Jeg tror på, at det er sådan noget der i slutningen af sæsonen kan koste i CHL. Hvorfor ikke bruge Vidal fx? Ét er, at han måske ikke vil bruge Arthur og Malcom fra start endnu, fordi de lige skal køres ind på holdet og han først vil sætte dem ind når resultatet er "sikret". Men Vidal, en international topspiller med erfaring - Hvorfor ikke bruge ham i sådan en kamp og skåne Busquets lidt?
Enig, men selv om Arthur og Malcom først skal køres ind på holdet, så burde de kunne klare sådan en kamp her, det er jo oplagt at give det spilletid fra start, og dermed også vise at han stoler på dem allerede nu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi starteren først skal i gang og så kan man rotere. Det er immervæk meget nemmere at komme ind på et nyt hold når det fungerer. Her skal cou feks finde sig til rette på midten, demb skal fortsætte sin udvikling, suarez skal i gang osv.

Der skal nok komme rotationer men her i de første par måneder bliver det hovedsageligt starteren da det trods alt er ret vigtigt at den komme top plads. Og så vil vi forhåbentligt se 2-3 rotationer pr kamp. Håber ikke på mere efter lucho tiden hvor de gik galt hver gang man roterede fordi man spillede alt for mange nye.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af PuyolErGud »

Lad os være der for start! Vamos!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Tello »

Lel

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Fordi starteren først skal i gang og så kan man rotere. Det er immervæk meget nemmere at komme ind på et nyt hold når det fungerer. Her skal cou feks finde sig til rette på midten, demb skal fortsætte sin udvikling, suarez skal i gang osv.

Der skal nok komme rotationer men her i de første par måneder bliver det hovedsageligt starteren da det trods alt er ret vigtigt at den komme top plads. Og så vil vi forhåbentligt se 2-3 rotationer pr kamp. Håber ikke på mere efter lucho tiden hvor de gik galt hver gang man roterede fordi man spillede alt for mange nye.
Sådan set enig. Der er jo ingen der skal spares endnu da ingen har opbygget akkumuleret træthed

Jeg vil hellere starte stærkt, lægge fundamentet, køre holdet ind osv, og hvis så forhåbentligt man er foran tidligt så foretag 2 tidligere indskiftninger 60-65ende minut.

Meget gerne Arthur for rakitic, Malcom for Suarez med Messi faldt 9er, og Semedo for Roberto

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Muddi12345 »

SÅDAN! Så er vi igang! Go Huesca
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, det var vi så ikke. Hold da op man.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Visca El Barca »

link til stream?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af A$AP »

Sidste år kunne vi i det mindste forsvare, for at kompensere for vores pinlige offensiv. I hvert fald i starten, nu kan vi ikke en skid. Pique og Umtiti zzzzzzzzz.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Tello »

Suarez der allerede nu fægter. Fuck nu af.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 2/9 FC Barcelona - Huesca

Indlæg af Rb88 »

Apropos vores store streaming debat. Når jeg bruger reddit og finder streams fra eleven sports. Fantastisk kilde. Kvaliteten er så god og der er ingen hak eller udfald. Har brugt det 3 dage af 3-5 kampe hver og har ikke haft et eneste udfald!

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster