14/3 FC Barcelona - Chelsea

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

Norbit skrev:
FCBSOCI skrev:
Skydefinten skrev:Vi behøver ikke give dem for mange dødbold/hjørne i starten af kampen. Og hold så lige øje med ham Willian.

CFC kommer roligt ud, tror jeg. Som i første kamp. De venter vel på at vi dummer os.

Jeg håber, at stadion giver den gas! Spillerne skal bæres frem. Som i PsG returen.
Tror vi kommer til at give den gas med et formodentligt fuldsat Camp Nou. Jeg logede i hvert fald på i samme sekund som billeterne kom til salg på Barcelonas hjemmeside, men kom alligevel i kø som nr. 992. Fik dog billet.

Stemningen var fantastisk til PSG kampen, men det var den nu også til kampen mod Juventus. Selvom vi røg ud med 0-0 (efter 0-3 i Juventus), klappede vi taktfast i kampens døende minutter. Det var da en fantastisk opbakning.

Det er så meget sjovere at gå til fodbold, når publikum giver den gas. Det tror jeg på mod Chelsea, som allerede anses som en nyklassiker.

Dog er det lidt irriterende, at vi ikke har et af de mest overdøvende stadions. Mange af dem der sidder på lægterne er turister, og derfor ikke rigtig "føler" for at råbe og synge med.
Jeg var nede og se første chl. kamp mod Juve, der var vel omkring 80.000 på stadion, og hvis det ikke var for de ultras der har fået plads bag det ene mål. Ville det være død sygt. Der burde være flere der råber og synger med (Ikke nødvendigvis som Besiktas, hvor hele stadion er besat af ultras).
Så jeg håber virkelig der bliver givet gas i aften!
Det kan lade sig gøre med god stemning, men der skal rigtigt, rigtigt meget til, typisk at Barca reelt er i fare for at tabe/ryge ud. Til El Clasico er stemningen altid god, men ikke altid helt super, duper.

Når jeg tænker tilbage på de kampe, som jeg har set live på Camp Nou de seneste år, har den bedste stemning klart været til følgende kampe: Barca vs. Milan 4-0 (Milan vandt første opgør 2-0), Barca vs. PSG 6-1 (PSG vandt 4-0 hjemme), Barca vs. Juve 0-0 (3-0 til Juve i første kamp) og Barca vs. Chelsea 2-2 (Chelsea vandt 1-0 hjemme). Altså alle sammen opgør hvor Barca havde ryggen mod muren.

Tror på fed stemning i aften, og der skulle være helt udsolgt, har jeg fået oplyst. Kæft jeg glæder mig.

¡Visça el Barça!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
Iniesta and Dembélé will start against Chelsea. [cope]

Barça XI: Ter Stegen; Sergio R, Piqué, Umtiti, Alba; Busquets, Rakitic; Dembélé, Iniesta; Messi and Suarez [@HelenaCondis via cope]

Det ville være skønt med den start 11'er. Bliver nok lidt lang i mulen, hvis Pau er i startopstillingen. Eller, i hvert fald alt afhængigt af hvor han skal spille.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Ja men nu må vi lige vente og se. Cope har før været forkert på den. Jeg tror stadig det bliver pau og ini.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Skydefinten »

NC og Jan Mølby kommenterer.
Spændende om vi kan imponere Mølby. Han har nok ikke helt glemt Coutinho-handlen fra sit elskede L'pool

3 udehold videre indtil videre i 3 store opgør i år; Juve, Sevilla og RM. Må gerne stoppe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser den uden kommentator så. Jeg vil hellere have trukket mine negle af end høre på mølby.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Jeg ser den uden kommentator så. Jeg vil hellere have trukket mine negle af end høre på mølby.
Han er også tæt på ulidelig.

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af TimBolin »

Piquénbauer skrev:Jeg ser den uden kommentator så. Jeg vil hellere have trukket mine negle af end høre på mølby.
phpBB [video]


Altid noget han ikke kommenterer i underdrenge
Més que un club

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Kæft jeg er nervøs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Ini og dembele!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Kæft jeg er nervøs.
Me too.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Der skal virkelig arbejdes hårdt i dag. Dembele, ini, Messi og suarez skal kæmpe for det i presset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Imo lidt underligt at giroud starter... Jeg troede klart de ville gå efter speed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

En time før kampstart er der ca. 1000 tilskuere på Camp Nou (har selv talt :-)). Så mangler vi kun godt 98.00, uovertrufen stemning og sejr. Så har det været en perfekt aften.
Mødte en del Chelsea fans i metroen. De var fulde og på rulleskøjter - men helt uskadelige - hvis man er engelsk fan skal man åbenbart være halvpløret, når man ser fodbold? Så spændende er PL åbenbart :-).
!Visca el Barça!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af A$AP »

Minsandten om han ikke alligevel stillede med både Dembele og Iniesta? Det er lidt sjovt hvordan rollerne er byttet om i dag. Jeg havde gerne set en ekstra defensiv spiller i stedet for enten Iniesta eller Dembele. Måske Dembele inde og Paulinho/Vidal på højre som ekstra gardering overfor Hazard. Men det her passer mig sgu også helt fint. Tal om et pres der er på Dembele i dag. Og så igen, så vil vi med denne her opstilling også kunne true Chelsea's lidt tvivlsomme backs. Specielt Dembele overfor Alonso kunne blive ekstrem vigtig. Banen er større end på Stamford Bridge og vi skal bruge bredden i dag til at strække Chelsea ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster