20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jeg råbte seriøst af skærmen da pau tacklede Busi. Amen for fanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

SPORT's karakterer.
Hug til Pau og ros til Leo og Ini. Vi så vist samme kamp.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg synes Bussen var boss igår.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af emo »

zqa skrev:Jeg synes Bussen var boss igår.
Enige, ville da helt sikkert bytte om på Bussens og Våd hunds karakter.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

zqa skrev:Bussen er boss altid.
FTFY

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:SPORT's karakterer.
Hug til Pau og ros til Leo og Ini. Vi så vist samme kamp.
Billede
Shoutout til Tann's. Det er en god gin.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Roberto er en fantastisk spiller.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Busi, Messi og Suarez var dem, der spillede nogenlunde, især Busi var nok den bedste i går. Ini var også ok på midten. Pau var den største skuffelse og Rak var Rak; altså lavede ingen fejl, men tog heller ikke chancer, måske fordi, det er noget, han ikke skulle mht. rollen?

I øvrigt var forsvaret ikke så godt. Ved ikke, hvorfor Roberto scorer så højt. Hverken ham, Pique, Umtiti eller Alba var særlig gode.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

FCBSOCI skrev:
Bager skrev:Vi lavede en ret defensiv kamp igår. Ikke meget forskellig fra hvordan vi har grebet udebanekampe i CL an tidligere. Men det går ud over underholdningsværdien. Vi leder også efter formen og det flydende spil i øjeblikket. Det er selvfølgelig også februar, hvor vi er notorisk under niveau. Jeg forudser at når vi rammer marts, begynder vi at finde det gode offensive spil frem. Defensivt er vi i bedre forfatning end i årevis.

Mange havde snakket om Hazard op til kampen, men for mig var det klart Willian der var Chelseas farligste spiller. Han er en meget dygtig spiller. Han gør det altid godt, når jeg ser Chelsea spille.

Resultatsmæssig er det et godt udgangspunkt for returen. Når vi møder Chelsea igen er det på hjemmebane og - sidst, men ikke mindst - marts!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det er hårdt at spille fodbold i februar. De andre hårde måneder er maj, august, januar, marts, november, oktober, april, december og september.
Hvorfor kan du ikke bare forholde dig sagligt hvad jeg skriver frem for at have kværulant-hatten på? Det er jo ikke ligefrem fordrende for en god tone. Alle der har set Barca de sidste mange år ved vi normalt har et formdyk omkring februar.
Visca el Barca

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Rakitic gjorde det i grunden relativt godt. Han placerede sig stort set fejlfrit og vandt en adskillige 2. bolde. Paulinho var derimod decideret forfærdelig, og havde tilsyneladende intet at byde på.

Selve resultatet var vel udmærket. En sejr på Campen burde være realistisk at snige hjem.
Robert Zimmerman

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Resultatet er udmærket. Det der er bekymrende, er, at man ikke kunne producere noget; to skud på mål i går. Man skulle få målet foræret. Man har været i en mindre formkrise her i februar. Jeg håber, at kurven vender, for ellers er det rimelig bekymrende, da sæsonen går ind i sin afgørende fase. Især afhængigheden af Messi er blevet større og større, og når man stopper Messi, så falder alt kreativitet sammen. Man skal simpelthen have Ini, Demb og Cou i gang. Der skal andre til også, for det må ikke kun hvile på Messi.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Chelsea fans er nogle underlige skabninger. Evindeligt had til Barca, side op og side ned om hvor kedeligt Barca er selvom de står foran eget felt i 70 min af kampen. Uendelige mange kommentarer relateret til at Suarez og Alba der overspiller situationerne, joker med Suarez post-match interview med meget negativt ladede kommentarer. 1 ENKELT kommentar om Rudiger tackling som brugeren mente "måske kunne give rødt" .

udfra fra bold.dk - klubtråd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ini spiller stadig en del, for selvom man spiller med Cou, så er Ini inde. På den måde kommer Ini ikke til at få sig et hvil.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Gnomitz »

Med tanke på vores defensiv og hvor god den er været, er det så helt tosset at selv stille sig lidt tilbage og tvinge Chelsea til at skabe noget af kampen?
Når man tager vores manglende fart i angrebet i betragtning, er det måske ikke så smart en løsning, men jeg syntes at de få chancer man havde i går blev jo netop skabt når Chelseas organisation ikke var på plads. Alternativet er jo selvfølgelig at spille som man gjorde i går, hvor man holder på bolden og håber på et koncentrationssvigt (Christensen).

Jeg mindes ikke nogle langskudsforsøg, her havde en Coutinho selvfølgelig lunet, men kunne godt tænke mig at se en Rakitic eller Busquets forsøge sig udefra. Som andre har påpeget, så har Busquets jo ikke en alt for ringe sparketeknik.

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man har netop brugt boldbesiddelse til at forsvare sig og være godt organiseret. Hvis man giver slip på det, så søger man problemer. I de perioder, hvor Chelsea blev farlige, var da Barca ikke kunne kontrollere kampen igennem boldbesiddelse. Så jeg vil sige, at svaret må være nej; nej til at lade Chelsea om initiativet og forsvare sig dybt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster