17/2 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja vi skal på en eller anden måde få løftet niveauet til chelski. Jeg forventer at man forsøger at dominere og se om man kan få sneget et mål ind. Men det bliver ikke et festfyrværkeri af en kamp.

Og så skal niveauet virkelig bankes op i marts. Vi kan stort set få lukket ligaen i starten af marts mod atm hjemme og så må vi se hvad der kan ske i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jep, jeg tror også, at Chelsea kampen bliver en taktisk affære. Og det mener jeg ikke, er skidt. Man skal nok angribe den kamp sådan an, især fordi, man formmæssigt ikke er der og så er det svært på udebane, når man møder hold som Chelsea osv. Hvis man skal vinde CL, så skal man også spille taktisk kloge kampe, med mindre ens hold er virkelig overlegent ift. alle de andre, og selv der har man brug for at være taktisk klog.
Senest rettet af Kubala søn feb 18, 2018 12:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det lignede en kamp mellem Stoke (Barca) og City (Eibar), hvor Stoke overraskende vandt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Det er hårdt at spille hver tredje dag. Verdens mest forvente fans vil jo have en treble hver sæson men samtidig er der manglende forståelse for hvor mange kræfter det kræver og hvordan spillet/spillerne lider. Udover det så er hvert pointtab i ligaen en mindre katastrofe så man kan heller ikke rigtigt tage chancer og rotere.

Puha jeg er glad for at jeg ikke er barcatræner og skal trues med bitchslapning når man tangerer klubbens rekord for længste periode uden nederlag i ligaen.
Nej, det vil vi ikke. Vi vil gerne have trofæer, men vi vil i lige så høj (eller højere) grad have noget underholdene fodbold.
Vi var også ringe da vi kun spillede én kamp om ugen. Der tegner sig desværre et billede af hvordan spillet vil forme sig og det er ærlig talt ikke et jeg særlig godt kan lide. Resultaterne er uden tvivl gode, bestemt, og chancer for succes i både ligaen og del rey er også store... men det er ikke det der bliver klaget over.
Hvad er underholdende? Hvad er det du vil have? Tiki-taka? Kontrabold? Det er alt for individuelt til at man kan bruge det til noget. Sidste sæson var der mange der skreg indianerbold og at vi ikke var dominerende nok. Nu bliver der igen lagt vægt på midten og så er det offensiven der ikke er god nok.

I stedet for at se på underholdninger så vil langt hellere se på hvad vi gør godt og hvad vi gør dårligt. Det er noget vi kan forholde os til fremfor at nogle fans ikke bliver underholdt. Så omkring hvad du skriver med ringe så er jeg uenig. Vi spiller fornuftigt og vi prøver at komme igennem et hårdt program uden at gå helt døde. Det er ret normalt her i jan/feb.
Det er lidt som om, at den ene undskyldning spiser den anden. I efteråret var det manglende kvalitet på holdet og Dembélés skade, der afholdt os fra at spille mere seværdig fodbold end vi gjorde. Vi købte Coutinho og Dembélé kom tilbage, men intet har ændret sig. Nu handler det så i stedet bare om, at vi simpelthen sparer på kræfterne?

Jeg køber den ikke. Som jeg noterede mig i løbet af efteråret, og på nuværende blot bliver bekræftet i, så er Valverde simpelthen bare ikke mere offensivt orienteret i sin tilgang til spillet, end det vi ser os præstere i øjeblikket.

Det er Valverdes fodbold, det her. Kynisk, pragmatisk, ekstremt disciplineret og til tider direkte fantasiforladt. Det fungerer, ingen tvivl om det, men jeg er træt af at høre om, at man blot er pessimist og sortseer, når man brokker sig over det spil, vi i denne sæson har leveret. Jeg har respekt for det stykke arbejde Valverde leverer, og de resultater han opnår, men jeg kan alligevel sagtens være uenig i måden, hvorpå han opnår de resultater. Jeg synes, at vi spiller direkte kedeligt fodbold, og jeg synes det hæmmer flere af vores allerdygtigste spillere, at spille i så rigidt og fastlåst et system, hvor særligt vores kanter får meget lidt plads til at udfolde sig.

Nu er vi langt over halvvejs i sæsonen, og vi spiller stadig den slags fodbold, som jeg i efteråret beklagede mig over. Så kan jeg simpelthen ikke konkludere andet, særligt med Valverdes stil i tidligere klubber in mente, end at det er fremtidens Barcelona, hvis det er med Valverde ved roret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er lidt som om, at den ene undskyldning spiser den anden. I efteråret var det manglende kvalitet på holdet og Dembélés skade, der afholdt os fra at spille mere seværdig fodbold end vi gjorde. Vi købte Coutinho og Dembélé kom tilbage, men intet har ændret sig. Nu handler det så i stedet bare om, at vi simpelthen sparer på kræfterne?
De er jo ikke spillet ind? Cou har været her en måned (og han har været ude i en længere periode). Det samme er tilfældet for dembele.

Så nej egentlig ikke. Det er forresten ikke en undskyldning men et synspunkt på hvordan jeg tror det kommer til at foregå. Jeg har intet at undskylde for da jeg er hamrende ligeglad med hvad du mener om hvordan vi skal spille.
Jeg køber den ikke. Som jeg noterede mig i løbet af efteråret, og på nuværende blot bliver bekræftet i, så er Valverde simpelthen bare ikke mere offensivt orienteret i sin tilgang til spillet, end det vi ser os præstere i øjeblikket.
Ok. Jeg venter og ser hvad der sker. At du allerede har besluttet dig er der intet nyt i.
Det er Valverdes fodbold, det her. Kynisk, pragmatisk, ekstremt disciplineret og til tider direkte fantasiforladt. Det fungerer, ingen tvivl om det, men jeg er træt af at høre om, at man blot er pessimist og sortseer, når man brokker sig over det spil, vi i denne sæson har leveret. Jeg har respekt for det stykke arbejde Valverde leverer, og de resultater han opnår, men jeg kan alligevel sagtens være uenig i måden, hvorpå han opnår de resultater. Jeg synes, at vi spiller direkte kedeligt fodbold, og jeg synes det hæmmer flere af vores allerdygtigste spillere, at spille i så rigidt og fastlåst et system, hvor særligt vores kanter får meget lidt plads til at udfolde sig.
Personligt er jeg, som sagt, hamrende ligeglad med hvad du mener om vores spil. Og så er jeg egentlig også ret uenig men efter utallige ligegyldige diskussioner ved jeg at vi ikke kommer nogle steder så lader den ligge.
Nu er vi langt over halvvejs i sæsonen, og vi spiller stadig den slags fodbold, som jeg i efteråret beklagede mig over. Så kan jeg simpelthen ikke konkludere andet, særligt med Valverdes stil i tidligere klubber in mente, end at det er fremtidens Barcelona, hvis det er med Valverde ved roret.
At du vil konkludere en masse udfra dette må stå for egen regning. Jeg venter minimum til dembele og Coutinho er spillet ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:De er jo ikke spillet ind? Cou har været her en måned (og han har været ude i en længere periode). Det samme er tilfældet for dembele.
Sæsonen når at være ovre, før vi kan få noget af det gode spil, som vi engang i oktober bare lige skulle vente et par måneder på.
Piquénbauer skrev:Så nej egentlig ikke. Det er forresten ikke en undskyldning men et synspunkt på hvordan jeg tror det kommer til at foregå. Jeg har intet at undskylde for da jeg er hamrende ligeglad med hvad du mener om hvordan vi skal spille.
Det er bortforklaring på bortforklaring på bortforklaring. Vi spiller kedeligt og dårligt fodbold, men der er hele tiden en ny grund til det, og det er i hvert fald aldrig på grund af taktiske dispositioner og beslutninger fra træneren. Er det fuldkommen utænkeligt for dig, at Valverde simpelthen bare værdsætter defensiv organisation og en taktisk disciplineret midtbane med megen lidt plads til udfoldelse højere end de offensive facetter af spillet?
Piquénbauer skrev:Ok. Jeg venter og ser hvad der sker. At du allerede har besluttet dig er der intet nyt i.
Vi nærmer os marts måned. Sæsonen har været i gang i over et halvt år. Ordet allerede hører sig ikke til på nuværende tidspunkt.
Piquénbauer skrev:Personligt er jeg, som sagt, hamrende ligeglad med hvad du mener om vores spil. Og så er jeg egentlig også ret uenig men efter utallige ligegyldige diskussioner ved jeg at vi ikke kommer nogle steder så lader den ligge.
Jeg siger ikke, at du skal gå op i, hvad jeg mener om vores spil. Jeg er egentlig ligeglad med, at du er ligeglad. Det handler om at blive stemplet som udpræget negativ og sortseer, fordi jeg ikke kan forene mig med Valverdes spillestil. Det er meget sigende, at du fuldkommen ignorerer mine kommentarer om resultaterne og Valverdes arbejde, men jeg meget gerne gentage dem for dig. Jeg har den allerdybeste respekt for både det arbejde Valverde leverer, samt de resultater han har formået at skabe. Hvad jeg ikke kan respektere, er den måde vi spiller fodbold på under Valverde. Det er ikke fordi jeg hader Valverde eller Barcelona, eller fordi jeg er ekstremt negativ og totalt sortseer. Det er fordi jeg gerne vil underholdes, når jeg ser fodbold, og det er jeg ærligt talt sjældent blevet i denne sæson.
Piquénbauer skrev:At du vil konkludere en masse udfra dette må stå for egen regning. Jeg venter minimum til dembele og Coutinho er spillet ind.
Okay. Så må vi jo se om vi pludselig spiller fantastisk fodbold i næste sæson. Vi har nu over et halvt år med Valverde på bagen, samt alle de år han var i Athletic, Espanyol og Olympiakos at bruge som baggrund, så det er egentlig ikke noget totalt leap of faith jeg har gang i her.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Selvom spillermaterialet uden tvivl hjælper på, hvor god fodbold man kan spille, så er det lidt en falliterklæring, hvis man skal have Messi, Iniesta, Suarez, Dembélé og Coutinho i topform, før man vil prøve at spille offensivt fodbold. Se på Eibar i går. De har ikke en brøkdel af det spillermateriale, vi har (selv uden cou og Dembélé) og spiller alligevel offensiv fodbold. Det er der også en del andre klubber i andre lande, der gør.

Valverde har en anden tilgang, pragmatisk, sikker og kontrolleret. Og den virker, men IMO så er den ikke særlig seværdig. Barca bør altid bestræbe sig på at underholde, men også fair nok, hvis der er andre, der mener noget andet.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

klogfyr skrev:Selvom spillermaterialet uden tvivl hjælper på, hvor god fodbold man kan spille, så er det lidt en falliterklæring, hvis man skal have Messi, Iniesta, Suarez, Dembélé og Coutinho i topform, før man vil prøve at spille offensivt fodbold. Se på Eibar i går. De har ikke en brøkdel af det spillermateriale, vi har (selv uden cou og Dembélé) og spiller alligevel offensiv fodbold. Det er der også en del andre klubber i andre lande, der gør.

Valverde har en anden tilgang, pragmatisk, sikker og kontrolleret. Og den virker, men IMO så er den ikke særlig seværdig. Barca bør altid bestræbe sig på at underholde, men også fair nok, hvis der er andre, der mener noget andet.
Det er sådan set sandt og en valid pointe med Eibars spil. Men vil du ikke mene at spillermaterialet er altafgørende for om man kan lykkes med at vinde mesterskabet hvis man insisterer på at spille så offensiv fodbold som der efterspørges herinde? Det mener jeg. Jeg synes ikke vi skal ofre mesterskabet for at spille flot. Synes I det? (Oprigtigt spørgsmål) Vi forærede Madrid mesterskabet sidste år med elendigt defensivt spil og fantasiløst offensivt spil i mange kampe til trods for Ney på holdet. Jeg synes der er markante forbedringer i år.

Når Coutinho og Dembele forhåbentligt er spillet ind, forventer jeg dog at man kan spille sprudlende og stadig vinder kamp. Er dog blevet nervøs for om en så stor og betydningsfuld signing som Cou var en fejl midt i en sæson. Hvorfor tror I egentligt at Valverde spiller dem så lidt? Der må næsten være noget der ikke helt fungerer til træning?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sæsonen når at være ovre, før vi kan få noget af det gode spil, som vi engang i oktober bare lige skulle vente et par måneder på.
Ja og sådan er det jo med en proces. Intet sker med det samme. Nye spillere skal spilles, ideer skal på plads, holdet skal udvikle sig. Jeg ved godt at der er en tendens blandt fans hvor man vil have ting til at ske med det samme men sådan forholder det sig meget sjældent.
Det er bortforklaring på bortforklaring på bortforklaring. Vi spiller kedeligt og dårligt fodbold, men der er hele tiden en ny grund til det, og det er i hvert fald aldrig på grund af taktiske dispositioner og beslutninger fra træneren. Er det fuldkommen utænkeligt for dig, at Valverde simpelthen bare værdsætter defensiv organisation og en taktisk disciplineret midtbane med megen lidt plads til udfoldelse højere end de offensive facetter af spillet?
Igen - jeg bortforklarer ikke noget som helst. Jeg skal ikke forsvare holdet. Det er ikke min opgave. Jeg har bare et andet syn på holdet og måden vi spiller på.

Og jeg er jo også direkte uenig med dig. Jeg synes vi begyndte at spille noget rigtig fint dominerende fodbold inden vores vanvidsprogram i januar.
Vi nærmer os marts måned. Sæsonen har været i gang i over et halvt år. Ordet allerede hører sig ikke til på nuværende tidspunkt.
At du ikke mener det siger en del om hvorfor vi ser så forskelligt på det.
Jeg siger ikke, at du skal gå op i, hvad jeg mener om vores spil. Jeg er egentlig ligeglad med, at du er ligeglad. Det handler om at blive stemplet som udpræget negativ og sortseer, fordi jeg ikke kan forene mig med Valverdes spillestil. Det er meget sigende, at du fuldkommen ignorerer mine kommentarer om resultaterne og Valverdes arbejde, men jeg meget gerne gentage dem for dig. Jeg har den allerdybeste respekt for både det arbejde Valverde leverer, samt de resultater han har formået at skabe. Hvad jeg ikke kan respektere, er den måde vi spiller fodbold på under Valverde. Det er ikke fordi jeg hader Valverde eller Barcelona, eller fordi jeg er ekstremt negativ og totalt sortseer. Det er fordi jeg gerne vil underholdes, når jeg ser fodbold, og det er jeg ærligt talt sjældent blevet i denne sæson.
Så fordi du er træt af at blive stemplet som negativ osv så skal du lige fortælle os andre der ser anderledes på det hvor skabet står?

Og du kan gentage dig selv igen og igen. Det ændrer ikke noget som helst. Jeg vil godt diskutere de taktiske aspekter med mere men jeg gider ikke forholde mig til om man synes vi spiller kedeligt og ikke bliver underholdt. Jeg bliver fint underholdt.
Okay. Så må vi jo se om vi pludselig spiller fantastisk fodbold i næste sæson. Vi har nu over et halvt år med Valverde på bagen, samt alle de år han var i Athletic, Espanyol og Olympiakos at bruge som baggrund, så det er egentlig ikke noget totalt leap of faith jeg har gang i her.
Nej det må vi ikke. Du har dine ideer, jeg mine og da vi ser anderledes på det så bliver vi ikke enige. Som jeg har skrevet mange gange så mener jeg at vi spillede noget rigtig, rigtig god fodbold i slutningen af året. Vi var dominerede med bolden i en grad vi ikke siden pep. Så jeg har allerede set det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Omkring selve holdet og taktikken så mener jeg at vi har skabt en organisatorisk base som tillader os på sigt at smide flere kreative kræfter ind. Vi kan ikke spille den slags indianerbold som vi tidligere har gjort (især vores midt er for langsom) og med spillere som Messi og suarez som ikke gider løbe ret meget efter de er blevet snydt så har det været nødvendigt med noget balance. Det har vi fået med rak og bussi på midten. Og i højere grad fordi vi er gået væk fra 4-3-3 der i sidste sæson skabte en enorm ubalance i vores højreside.

I stedet for at se på spillet her i jan/feb så kigger jeg på det vi så i slutningen af året hvor vi i høj grad dominerede kampene og udover at løbe modstanderen døde langsomt kunne spille os frem til chancer. Det synes jeg personligt var virkelig god bold. Og med den base på plads og noget mere kreativitet i demb og cou så tror jeg det kan blive rigtig godt.

Til sidst så kan man overhovedet ikke snakke om "hvis eibar kan hvorfor kan vi så ikke". Det er et hold der udover ikke har noget at miste heller ikke har spillere med samme selvforståelse som vores. Man kan sælge dem nogle ideer som jeg tror det vil være svært at sælge til vores.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Til sidst så kan man overhovedet ikke snakke om "hvis eibar kan hvorfor kan vi så ikke". Det er et hold der udover ikke har noget at miste heller ikke har spillere med samme selvforståelse som vores. Man kan sælge dem nogle ideer som jeg tror det vil være svært at sælge til vores.
Plus det er et hold, der ikke skal spille CL på tirsdag og ikke behøver at økonomisere med kræfterne på samme måde som os.

Dog synes jeg der var lige lovlig mange boldtab i går. Især Sergi Roberto og Rakitic smed nogle underlige volde væk og det var ikke pga. Eibars pres hver gang. Tror ikke vi har råd til at smide bolden væk så mange gange lige foran vores eget felt mod Chelsea.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Til sidst så kan man overhovedet ikke snakke om "hvis eibar kan hvorfor kan vi så ikke". Det er et hold der udover ikke har noget at miste heller ikke har spillere med samme selvforståelse som vores. Man kan sælge dem nogle ideer som jeg tror det vil være svært at sælge til vores.
Plus det er et hold, der ikke skal spille CL på tirsdag og ikke behøver at økonomisere med kræfterne på samme måde som os.

Dog synes jeg der var lige lovlig mange boldtab i går. Især Sergi Roberto og Rakitic smed nogle underlige volde væk og det var ikke pga. Eibars pres hver gang. Tror ikke vi har råd til at smide bolden væk så mange gange lige foran vores eget felt mod Chelsea.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Og de har ikke spillet hver tredje dag i over en måned.

Men ja der var nogle dumme boldtab og det virkede til at spillerne var stressede. Det var det der skuffede mig mest - at vi ikke holdte bolden i egne rækker og fik kampen over på vores præmisser. Det endte med at blive noget af det indianerbold som vi har set i de seneste sæsoner. Bare med et markant bedre forsvar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Det er sgu ganske imponerende, hvor mange undskyldninger du kan finde frem for det her fastlåste, rigide, absurd kedelige fodboldspil, vi har praktiseret under Valverde, Piquenbauer.

At man skal til at begynde nu med at sige, ting tager tid.

Pep fik sit hold til at spille sit absurde form for boldbesiddelsesfodbold efter 3 træningskampe i sidste sæson. Hvorfor skal Valverde med historiens bedste spiller, en af de bedste angribere i de sidste 6-7 år i Suarez, en af de mest domierende midtbanespillere i historien i Iniesta, verdens bedste defensive midt i Busquets, en af de allerbedste back i verden i Alba, en meget rutineret verdens- og europamester i Pique lige pludselig bruge to verdenskrige og fire parsec på at indføre sin filosofi? Selv Mourinho fik United til at forstå hans park the bus-mentalitet i for første forsøg.

Det er jo ikke den dybe tallerknen Valverde vil opfinde med sit spil, at det lige pludselig skal tage så lang tid at indfør efor at blive dominerende igen.

At man kan bortforklare det nu med tid illustrerer meget godt, at jer der er meget glade for Valverde er da snart løbet tør for ammunition. Det her er, hvad Valverde vil med vores hold, og det er tydeligt, at han opdeler os fans klart.

Det her er simpelthen ikke Barca-værdig for mig. Vi spiller som et middelhold. Valverde havde sejlet rundt, hvis det ikke havde været for en storspillende MAtS og Messi, der orkestrerer det hele. Det er langt mere de individuelle præstationer, der har gjort forskellen, end det er systemet og holdet, der har gjort det, og når det er i den grad problematisk, da en form nedgang til de to spillere kan hurtigt ændre glansbilledet af Valverdes fodboldstil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skriver det lige om da du smider ret meget mere på efter dit første indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster