2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber Athletic giver en hjaelpende hånd. Det har vi brug for.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Eller sevilla.

Men et eller andet sted så vil vi også stå godt selvom vi går ind til kampen med 6 point oppe. Vi vil være tæt på at have overstået første halvdel af sæsonen og det med kampe som ath ude, atm ude, real ude, Villarreal ude og valencia ude.

Og selvom vi så taber så er vi stadig oppe med 3 point mens vi har overstået den klart sværeste del af programmet. Så nej det var ikke optimalt i dag og vi spiller virkelig ikke det bedste bold men hvis man holder sig til stillingen i la liga så er vi mere end fint med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Eller sevilla.

Men et eller andet sted så vil vi også stå godt selvom vi går ind til kampen med 6 point oppe. Vi vil være tæt på at have overstået første halvdel af sæsonen og det med kampe som ath ude, atm ude, real ude, Villarreal ude og valencia ude.

Og selvom vi så taber så er vi stadig oppe med 3 point mens vi har overstået den klart sværeste del af programmet. Så nej det var ikke optimalt i dag og vi spiller virkelig ikke det bedste bold men hvis man holder sig til stillingen i la liga så er vi mere end fint med.
Moeder vi dem ude den 24.? Jeg troede det var på Camp Nou?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Eller sevilla.

Men et eller andet sted så vil vi også stå godt selvom vi går ind til kampen med 6 point oppe. Vi vil være tæt på at have overstået første halvdel af sæsonen og det med kampe som ath ude, atm ude, real ude, Villarreal ude og valencia ude.

Og selvom vi så taber så er vi stadig oppe med 3 point mens vi har overstået den klart sværeste del af programmet. Så nej det var ikke optimalt i dag og vi spiller virkelig ikke det bedste bold men hvis man holder sig til stillingen i la liga så er vi mere end fint med.
Moeder vi dem ude den 24.? Jeg troede det var på Camp Nou?
Den 23 på Bernabeu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh ok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

To forkert annullerede mål, har kostet os 4 point. Det er et faktum, den var over stregen begge gange.
Umtiti viser igen hvor han har sine mangler, i koncentrationen og forudseenhed. Det har kostet en del mål. Han er rigtig god på andre områder, men han skal forbedre sine svage sider for at blive verdensklasse.
Vi burde klart have vundet i dag, der blev brændt direktører af Messi, Pique og Paulinho.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Umtiti er verdensklasse. Top 5 i verden. Hvilke fejl er det han laver i dag? Han bliver skadet med Aspas men ellers husker jeg ikke noget.

Forstår ikke hvorfor han skal kritiseres i dag. For mig at se var det hele holdet. Sløv indstilling og vi fik ikke den kontrol vi havde over de sidste kampe. Med det sagt så skulle vi selvfølgelig have vundet men det gik bare ikke. Det var for mig en af de der typiske kampe hvor bolden bare ikke vil ind og dommeren laver fejl. Dem er der altid et par stykker af på en sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Den her slags fejl skal simpelthen stoppe. Det er bare ikke godt nok. Præcist som mod valencia så er det vitterligt bare for ringe og der er ikke en undskyldning for det.

Og nej jeg siger ikke at det kun var dommeren der gjorde at vi ikke vandt. Men det skal påtales og det er uacceptabelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af A$AP »

Man ved bare, at tingene ikke fungerer når jeg konstant bare gik og ventede på, at forspringet ville blive mindre og mindre. Om vi så havde haft et forspring på 20 havde jeg været nervøs.

Er Valverde endnu en midlertidig, nu-og-her træner? Jeg savner sgu mest af alt en træner og en trup der arbejder mod et langtidsmål både sportsligt og spillemæssigt, i stedet for det her kontinuerlige resultatsspil, som alligevel ikke virker. Om 2-3 år hvis ikke tidligere ansætter de sikkert en ny træner ligesom Valverde og Lucho, hvorefter det hele starter igen.



Og spark nu Rakitic og Suarez af helvede til, hvad fanden laver de i FC Barcelonas start11’er. De skal væk til sommer, bliver de her længere, så kan vi jo lige så godt give Real ligaen selv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Alt for store konklusioner allerede. Vent nu lidt. Der er gået 3 måneder. Mere er det virkelig ikke. Vi er meget klogere når rammer foråret og endnu klogere når sæsonen er slut.

Real er desuden ligeså meget på røven som vi er. Hvis ikke mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

Vi har ikke nogen fantastisk trup på nuværende tidspunkt. Det er ret imponerende, hvad vi har høstet pointmæssigt. Jeg kan ikke se, hvad Valverde skal bebrejdes.
Piquénbauer skrev: Hvilke fejl er det han laver i dag?
Han stopper sit løb ved første mål. Han skal én ting, og der er at løbe Aspas op og dække ham i tilfæde af en retur eller at han bliver spillet igen. Det har han desværre en tendens til. Han er rigtig god på andre områder, men der skal han forbedre sig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må forresten tilslutte mig kritikken af rak. Det er ikke godt nok. Han er for langsom på bolden og der kommer ikke nok fra ham. Også derfor jeg håber at vi henter ham Arthur. Ellers skal Roberto tage pladsen.

Suarez synes jeg dog spiller en ok kamp i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Umtiti er verdensklasse. Top 5 i verden. Hvilke fejl er det han laver i dag? Han bliver skadet med Aspas men ellers husker jeg ikke noget.
Han stopper sit løb ved det første mål - og kunne meget vel have gjort noget for at returbolden havner i nettet. Desuden husker jeg det som om, han oversatser i situationen hvor han så bliver skadet.

Edit: Guardiola kom mig i forkøbet.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Jeg må forresten tilslutte mig kritikken af rak. Det er ikke godt nok. Han er for langsom på bolden og der kommer ikke nok fra ham. Også derfor jeg håber at vi henter ham Arthur. Ellers skal Roberto tage pladsen.

Suarez synes jeg dog spiller en ok kamp i dag.
Enig i vurderingen af begge

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev: Hvilke fejl er det han laver i dag?
Han stopper sit løb ved første mål. Han skal én ting, og der er at løbe Aspas op og dække ham i tilfæde af en retur eller at han bliver spillet igen. Det har han desværre en tendens til. Han er rigtig god på andre områder, men der skal han forbedre sig.

Vi har ikke nogen fantastisk trup på nuværende tidspunkt. Det er ret imponerende, hvad vi har høstet pointmæssigt. Jeg kan ikke se, hvad Valverde skal bebrejdes.
Sådan husker jeg det godt nok ikke. Han støder op på den mand der er tættest på ham hvilket rigtigt nok skaber plads. Men imo er det mere Roberto og pique der står og sover. De kommer ikke hurtigt nok tilbage og de hjælper overhovedet ikke.

Men ok vi er uenige. Jeg mener at han sammen med messi og MAtS har været vores bedste i år. Og jeg tror virkelig at de folk der er lidt mere kritiske overfor ham får en øjenåbner nu hvor vi skal undvære ham.

Omkring valverde er jeg fuldstændig enig. Og jeg panikker overhovedet ikke over dagens kamp. Den slags sker (og ofte mod celta).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster