18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af Skydefinten »

Surt at Fede Kanin ikke scorede til 2-0.

Nu skal der bruges kræfter for at køre den hjem. Snotdum af Pique. Godt med en pause til ham.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af MessiPogba »

Håber Pique flytter til USA til sommer. Så kan Shakira være tættere på sit business-halløj, Pique kan koncentrere sig mere om NBA og se det i dagslys, og han kan spille i Los Angeles, hvor der er stadigvæk varme og masser af lationmennesker og spille fadango.

Han er ikke god nok mere til Barcelona. Hans mentalitet og koncentrationsevne er jo simpelthen ikke-eksisterende længere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af A$AP »

Ufatteligt hvor ineffektive vi er. 1 mål på 10 CL kampe for Suarez taler jo sit tydelige sprog for ham. Og jeg frygter, at der kan gå 1 år eller 2 inden man erstatter ham, med en der kan gøre arbejdet som han ikke længere kan. Og så må Paulinho gerne starte fremfor Rakitic. Det troede jeg ikke jeg skulle sige..

Det er heller ikke meget Digne får gjort offensivt. Det er sgu tydeligt, at Alba ikke er med i dag til at spurte op og ned af venstresiden.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Ufatteligt hvor ineffektive vi er. 1 mål på 10 CL kampe for Suarez taler jo sit tydelige sprog for ham. Og jeg frygter, at der kan gå 1 år eller 2 inden man erstatter ham, med en der kan gøre arbejdet som han ikke længere kan. Og så må Paulinho gerne starte fremfor Rakitic. Det troede jeg ikke jeg skulle sige..

Det er heller ikke meget Digne får gjort offensivt. Det er sgu tydeligt, at Alba ikke er med i dag til at spurte op og ned af venstresiden.
Og det hjælper hellere ikke at man har Roberto på den anden side. Vi har vitterlig intet fart i dagens start ellever. Kun Messis antrit er det tætteste, vi kommer på fart i spillet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af FCBSOCI »

Pique er helt væk? Måske bruger han alt for meget tid på noget, der ikke har noget med fodbold at gøre. Mand mod mand er han håbløs, alle kan sætte han af. Desuden virker han ukoncentreret og træffer konsekvent de forkerte beslutninger.

Pique har også solgt holdet. Frem for at køre en sikker sejr hjem, og spare på kræfterne, skal Barca nu bruge unødigt med kræfter i anden halvleg. Alt sammen på grund af Pique, det fjols. Undskyld sproget, men jeg er sgu sur...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af MessiPogba »

FCBSOCI skrev:Pique er helt væk? Måske bruger han alt for meget tid på noget, der ikke har noget med fodbold at gøre. Mand mod mand er han håbløs, alle kan sætte han af. Desuden virker han ukoncentreret og træffer konsekvent de forkerte beslutninger.

Pique har også solgt holdet. Frem for at køre en sikker sejr hjem, og spare på kræfterne, skal Barca nu bruge unødigt med kræfter i anden halvleg. Alt sammen på grund af Pique, det fjols. Undskyld sproget, men jeg er sgu sur...
Han skal bare på bænken og være klubbens SoMe-manager. Det eneste han efterhånden kan. Han kan ikke banke et søm i en lort uden at ødelægge begge dele.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af whidgee »

Hvorfor er det at TV3 Sport vælger at vise Real Madrid vinde Champions League finalen i 2006 i pausen af en Barca-kamp hvor tusindevis af Barca-fans ser med?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af Michman »

Pique skal uden pis bare sidde ude de næste par kampe.. Simpelthen så dumt. Også går det ud over Dølle som fucking har prøvet..
Pis af med dig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af Tello »

Hvorfor kunne den kære Ernesto ikke skifte den fede sack of shit ud i pausen i stedet for Dølle?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af PuyolErGud »

Og Deulofeu ud. Hmm.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af Michman »

whidgee skrev:Hvorfor er det at TV3 Sport vælger at vise Real Madrid vinde Champions League finalen i 2006 i pausen af en Barca-kamp hvor tusindevis af Barca-fans ser med?
De gjorde det modsatte igår..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af whidgee »

Michman skrev:
whidgee skrev:Hvorfor er det at TV3 Sport vælger at vise Real Madrid vinde Champions League finalen i 2006 i pausen af en Barca-kamp hvor tusindevis af Barca-fans ser med?
De gjorde det modsatte igår..
Nå, så lad gå

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af FCBSOCI »

Nøj, hvor er her stille. Der var mere stemning til kampen mod Lad Palmas uden tilskuere LOL.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af MessiPogba »

Håber Semedo kommer ind i stedet for Iniesta, så vi kan rykke Roberto op og få kompesneret for den manglende mand med Robertos og Paulinhos maskinelunger og løbe banen sort. Så kan Ini også lige få sig en lille pause, og vi kan få noget fart ind på banen med Semedo.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/10 FC Barcelona - Olympiakos

Indlæg af A$AP »

FCBSOCI skrev:Nøj, hvor er her stille. Der var mere stemning til kampen mod Lad Palmas uden tilskuere LOL.
De her to, gør alt i deres magt for at lave om på det :lol:


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster