1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Rygter igen
The President of Las Palmas has said that the match is not suspended and that his team want to play. [Onda Cero]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:Las Palmas skal naturligvis have lov til at smide ligeså mange spanske flag på deres trøje, som de overhovedet kan komme i nærheden af. Det virker dog bare som en unødvendigt provokerende gestus, når nu der er over 300 tilskadekomne mennesker efter Guardia Civils hårdhændende behandling af "vælgerne."
Det er vel ytringsfrihed?
Blaugrana92 skrev:Jeg kan selvfølgelig sagtens se nogle logistiske gener i det, men mon ikke vi kunne lokkes til at betale deres udgifter for rejsen og opholdet i denne weekend, hvis de gik med til at aflyse eller flytte kampen? Las Palmas skal i hvert fald nok ikke regne med rabatter eller billige lejeaftaler, hvis de for fremtiden har tænkt sig at gøre forretning med os.
Hvis myndighederne melder, at de ikke kan garantere den fornødne sikkerhed omkring kampen (som los mossos efter sigende siger?), så synes jeg ikke, Barca skal betale en euro. Det er ikke Barcas skyld, at kampen ikke kan spilles. Barca nægter bare at afvikle en kamp på deres stadion, hvor sikkerheden ikke er i orden. Det synes jeg da lyder rimeligt. (Hvis det kommer så langt, lad os nu se.)
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Jeg kan som sagt se begge sider, men hvis vi tænker os lidt om, så må vi altså se det som den fredelige protest, det nu er. For det er jo helt fredeligt, det de gør. Hvis vi bliver sure og skaber problemer over det, så gør vi jo det, som vi hader la guardia civil for at gøre lige nu.
Jeg synes, at det er ekstremt vigtigt med en soleklar og skarp skelnen, på at være sure og måske føle sig forurettede, og så på at angribe ældre kvinder og fredelige vælgere med knipler og gummikugler. Det er klart, at hvis vi begynder at overdynge Las Palmas med lightere, mønter og den slags når de træder på banen, så er vi ikke selv en meter bedre, men at brokke sig over det eller at udfordre det - hvilket reelt vil sige ord mod ord - ser jeg nu intet problem i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Vi smider så meget point hvis kampen bliver spillet...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Det er vel ytringsfrihed?
Øh, ja? Ser du mig da foreslå, at Las Palmas' ret til at ytre sig bliver begrænset? Nej. Læs eventuelt min allerførste sætning i indlægget igen.

"Las Palmas skal naturligvis have lov til at smide ligeså mange spanske flag på deres trøje, som de overhovedet kan komme i nærheden af."
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Hvis myndighederne melder, at de ikke kan garantere den fornødne sikkerhed omkring kampen (som los mossos efter sigende siger?), så synes jeg ikke, Barca skal betale en euro. Det er ikke Barcas skyld, at kampen ikke kan spilles. Barca nægter bare at afvikle en kamp på deres stadion, hvor sikkerheden ikke er i orden. Det synes jeg da lyder rimeligt. (Hvis det kommer så langt, lad os nu se.)
Nej nej, helt klart. Hvis der ikke kan stilles sikkerheder for garantien, så bør LFP uden tøven acceptere en aflysning eller udskydelse af kampen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
JonasV skrev:I dette tilfælde synes jeg timingen er en meget væsentlig brik i puslespillet. Det forekommer mig disrespektfuldt at træffe den beslutning, i lyset af hvad der foregår lige nu.
Jeg skal gerne medgive at jeg skriver udfra ren mavefornemmelse her og at jeg måske ser anderledes på tingene, når blodtrykket har lagt sig lidt igen. Men jeg finder det virkelig disrespektfuldt at gøre det lige nu.
LP har selv meldt ud, at de støtter et forenet Spanien, og det er derfor de gør det. Det er at hælde benzin på bålet, det er jeg enig i. På den anden side kan jeg godt se deres sag: De holder af deres land, Spanien, de ønsker at det består, og når de skal spille i Catalonien mod en klub, der involverer sig voldsomt i den politiske sag, hvorfor må de så ikke komme med deres holdning?

Jeg kan som sagt se begge sider, men hvis vi tænker os lidt om, så må vi altså se det som den fredelige protest, det nu er. For det er jo helt fredeligt, det de gør. Hvis vi bliver sure og skaber problemer over det, så gør vi jo det, som vi hader la guardia civil for at gøre lige nu.
Jeg finder det ærlig talt bare uanstændigt at gøre det nu, på et tidspunkt, hvor folk kommer til skade og der er så voldsom tumult. De har ligeså meget lov til at smække spanske flag på deres trøjer, som vi har til at spille med Senyera på vores, men jeg føler mig nu ret overbevist om at jeg ville synes det var dybt kritisabelt hvis vi valgte at tilføje sådan et statement præcis når tingene eskalerer på den måde.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af SparetireDad »

Kampen bliver ikke spillet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Dette er officielt
Official Barcelona supporters group say that they will invade the pitch if game is played
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Starnils »

Hvad jeg stadigvæk ikke har forstået er, står der i den spanske forfatning, at det er ulovligt at afholde en afstemning om uafhængighed?

Det giver mening, at opnå uafhængighed er forfatningsstridigt, men en afstemning, som alligevel bliver erklæret ugyldigt, det virker meget betænkeligt.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af SparetireDad »

Synes et eller andet sted også, det er ækelt, at holdene går aktivt ind i den politiske kamp. F.eks. At Las Palmas har fået et spansk flag til trøjen osv. Hold nu snot og skægt adskilt og bevar den professionelle tilgang. På mit job må jeg ihvf ikke blande politik med mit job eller mit firmas navn/brand...

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Madbassen »




Sent from my iPad using Tapatalk
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af emo »

Nu siger man at den bliver spillet bag lukkede døre.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Guillem Balague:
I have been told from FCB the game is on....

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

SparetireDad skrev:Synes et eller andet sted også, det er ækelt, at holdene går aktivt ind i den politiske kamp. F.eks. At Las Palmas har fået et spansk flag til trøjen osv. Hold nu snot og skægt adskilt og bevar den professionelle tilgang. På mit job må jeg ihvf ikke blande politik med mit job eller mit firmas navn/brand...
Men Las Palmas gør vel ikke andet end hvad Barça har gjort i mange år?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

Madbassen skrev:

Sent from my iPad using Tapatalk
Wtf?


Visca el Barça i Visca Catalunya
Senest rettet af De La Barça søn okt 01, 2017 3:42 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster