1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

JonasV skrev:
Fuldstændig vanvittige billeder, men i forhold til EU-delen, er Guardia Civil så betegnet som militær eller politi?


Visca el Barça i Visca Catalunya

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af PuyolErGud »

De La Barça skrev:
JonasV skrev:
Fuldstændig vanvittige billeder, men i forhold til EU-delen, er Guardia Civil så betegnet som militær eller politi?


Visca el Barça i Visca Catalunya
Det er et paramilitær. Altså er det udformet som et militær, men med magt/pligt som et politi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Er kampen officielt udsat? Det virker som det eneste fornuftige.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Nej den bliver spillet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af emo »

Indtil videre bliver den spillet. Der må også være en grænse for hvornår man senest kan melde fra, og den er måske allerede overskredet.

Der skrives om at hvis vi ikke spiller kampen får vi et halvt års udelukkelse. Hrmpf! Okay.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »



Mossos d'Esquadra i åbenlyst skænderi med Guardia Civil. Næppe nogen overraskelse. For de catalanske politibetjente er det trods alt familie og venner, der forsøger at stemme.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af emo »

Den er udsat nu, skriver flere medier.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

JonasV skrev: Det er et paramilitær. Altså er det udformet som et militær, men med magt/pligt som et politi.
Takker. Så skal man næppe håbe på at EU gør noget i denne sag. De er så vidt jeg ved også i mod afstemningen i forvejen.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

De La Barça skrev:
JonasV skrev: Det er et paramilitær. Altså er det udformet som et militær, men med magt/pligt som et politi.
Takker. Så skal man næppe håbe på at EU gør noget i denne sag. De er så vidt jeg ved også i mod afstemningen i forvejen.


Visca el Barça i Visca Catalunya
De er naturligvis imod afstemning, når den nu er blevet erklæret konstitutionsstridig, men den hårdhændede behandling og en reaktion, der må siges at være ude af proportioner, kan formentlig godt kaste en del international kritik og harme af sig. Der er for eksempel allerede en demonstration foran det spanske konsulat i Skotland.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Noget siger mig, Pique ikke har tænkt sig at bytte trøje med nogen Las Palmas-spillere, hvis denne kamp bliver gennemført.



Jeg håber Las Palas går konkurs.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

Blaugrana92 skrev:De er naturligvis imod afstemning, når den nu er blevet erklæret konstitutionsstridig, men den hårdhændede behandling og en reaktion, der må siges at være ude af proportioner, kan formentlig godt kaste en del international kritik og harme af sig. Der er for eksempel allerede en demonstration foran det spanske konsulat i Skotland.
Enig, men nu mente jeg i forhold til videoen, der nævnte artikel 7.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Tello »

Håber vi puler dem 12-0! Las Real Madrid.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
De La Barça skrev:
JonasV skrev: Det er et paramilitær. Altså er det udformet som et militær, men med magt/pligt som et politi.
Takker. Så skal man næppe håbe på at EU gør noget i denne sag. De er så vidt jeg ved også i mod afstemningen i forvejen.


Visca el Barça i Visca Catalunya
De er naturligvis imod afstemning, når den nu er blevet erklæret konstitutionsstridig, men den hårdhændede behandling og en reaktion, der må siges at være ude af proportioner, kan formentlig godt kaste en del international kritik og harme af sig. Der er for eksempel allerede en demonstration foran det spanske konsulat i Skotland.
Det bør vække harme og give massiv kritik. Den brutalitet er fuldstændig ude af proportioner. Uanset hvad man ellers måtte mene om uafhængighed. Det er folk, der prøver at stemme. Vanvittigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter ikke hvad der sker... Nogle steder siger den er aflyst og andre at den bliver spillet. Der er også snak om karantæne, point fratrækkes mm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:
De La Barça skrev:
JonasV skrev: Det er et paramilitær. Altså er det udformet som et militær, men med magt/pligt som et politi.
Takker. Så skal man næppe håbe på at EU gør noget i denne sag. De er så vidt jeg ved også i mod afstemningen i forvejen.


Visca el Barça i Visca Catalunya
De er naturligvis imod afstemning, når den nu er blevet erklæret konstitutionsstridig, men den hårdhændede behandling og en reaktion, der må siges at være ude af proportioner, kan formentlig godt kaste en del international kritik og harme af sig. Der er for eksempel allerede en demonstration foran det spanske konsulat i Skotland.
Det bør vække harme og give massiv kritik. Den brutalitet er fuldstændig ude af proportioner. Uanset hvad man ellers måtte mene om uafhængighed. Det er folk, der prøver at stemme. Vanvittigt.
Ingen tvivl om det. Hvis folkeafstemningen er blevet erklæret ulovlig og ugyldig, må man fredeligt arrestere de politiske spillere der har stablet den på benene, og hvis folk så alligevel har lyst til at smide en seddel i en kasse, så lad dem dog forhelvede gøre det. Resultatet af afstemningen kommer jo alligevel ikke til at have nogen bindende effekt efter den er erklæret konstitutionsstridig. At overfalde almindelige og ellers lovlydige borgere, er en ekstrem optrapning af konflikten.

Som jeg skrev tidligere, er det jo også et helt enormt stort selvmål af Mariano Rajoy. Han skaber hundredevis af martyrer for de radikaliserede dele af uafhængighedsmiljøet. Hvis vi havde været 150 år tilbage i tiden, så var det sandsynligvis kommet til væbnede sammestød i dag, med Guardia Civils uprofessionelle og aggressive færden in mente.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster