1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Er Expected Goals ikke altid misvisende, når man har Suarez på banen?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

Skydefinten skrev:Er Expected Goals ikke altid misvisende, når man har Suarez på banen?
Haha


Visca el Barça i Visca Catalunya

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Og hvad med expected own goals? Ret væsentlig faktor, vil jeg mene.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:Og hvad med expected own goals? Ret væsentlig faktor, vil jeg mene.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

thegreatmitael
Indlæg: 2
Tilmeldt: man aug 28, 2017 1:39 pm
Har takket: 20 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af thegreatmitael »

Ved ikke om det, er det rigtige sted at tage denne, men tænkte jeg ikke var alene om dette scenarie :roll:

Har to billetter fra går dagens kamp, blev jo desværre spillet uden tilskuer grundet omstændighederne. Nogle eksperter der ved hvad jeg skal gør i denne situation, lidt udsævanlig scenarie.... Så kunne være nogle af jer, der ved noget udmiddelbart? Forestiller mig at få et form for tilgode bevis fra dem, uden at vide bedre.

Har prøvet at søge på deres officiele hjemmeside om der var nogle nyheder eller ligne angående dette, uden held, har dog kontaktet dem over mail :)

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af PuyolErGud »

Er billetterne købt separat eller igennem en pakkeløsning? I sidste tilfælde skal firmaet kontaktes. Ellers er det bedste nok bare at skrive til dem, som du har gjort. Det er jo en ret usædvanlig situation.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Mon ikke Barca snart melder noget ud m.h.t refusion af billetter?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af SparetireDad »

Jeg har stadig ikke forstået pointen med at spille for lukkede døre.

”I stedet for at udskyde kampen, som vi ellers ønskede, besluttede vi at spille for lukkede døre. På den måde kunne hele verden se, at der var tale om en unormal situation” har Smartomeu udtalt... det gir' mening. Mon ikke folk så det nok så rigeligt udfra alle de andre ting, der var i medierne i går?

Ikke nok med, at så mange uskyldige bliver ramt af politiet, bliver forhindret at stemme osv. - så er der så også 80000 tilskuere, der skal "straffes" hvor masser af børn, turister, lokale osv. så også skal formenes adgang til Camp Nou. Man havde jo netop chancen for at skabe sammenhold ved at gennemføre kampen med tilskuere.

Jeg er sikkert naiv - jeg fatter bare ikke den dybereliggende bevæggrund. For mig er det malplaceret af ledelsen af lukke dørene. Den ledelse KAN bare ikke træffe smart beslutninger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Der var vel 3 muligheder - drop kampen og få en stor straf (bussi sagde efter kampen at det ville få store konsekvenser hvis det var sket), spil kampen med fans med risiko for at banen ville blive stormet (det var der trusler om) eller spil kampen bag lukkede døre.

Det er en svær situation men jeg må indrømme på trods af min medfølelse for det katalanske folk så var jeg blevet godt irriteret hvis ledelsen havde droppet kampen og fået en stor straf.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:Der var vel 3 muligheder - drop kampen og få en stor straf (bussi sagde efter kampen at det ville få store konsekvenser hvis det var sket), spil kampen med fans med risiko for at banen ville blive stormet (det var der trusler om) eller spil kampen bag lukkede døre.

Det er en svær situation men jeg må indrømme på trods af min medfølelse for det katalanske folk så var jeg blevet godt irriteret hvis ledelsen havde droppet kampen og fået en stor straf.
Jo, men samtidigt sagde klaphatten jo også, at de lukkede døre intet havde med sikkerhed at gøre... så han er jo igen et fjols i sine udmeldinger. Det gir' jo ikke alle de skuffede fans en bedre forudsætning for at forholde sig særlig rationelt til det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Måske prøver han at beskytte klubbens fans? Det er ikke det mest sympatiske på jorden at storme en fodboldkamp.

Jeg ved ikke hvad der er foregået men jeg er ok tilfreds med en sejr og at kampen ikke blev udskudt. Det er det vigtigste for mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af zqa »

Det havde jo været fuldt kaos med tilskuere, og chancen for at få en kæmpe bøde pga uroligheder samt for politiske budskab fra tribunen var jo 100% sikker.
#jesuisSheep

thegreatmitael
Indlæg: 2
Tilmeldt: man aug 28, 2017 1:39 pm
Har takket: 20 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af thegreatmitael »

PuyolErGud skrev:Er billetterne købt separat eller igennem en pakkeløsning? I sidste tilfælde skal firmaet kontaktes. Ellers er det bedste nok bare at skrive til dem, som du har gjort. Det er jo en ret usædvanlig situation.

Tak for jeres svar. Enig ret usædvanlig situation. Købte dem separat, de var heldigvis hurtige til at svarer. I løbet af de kommende dage vil jeg få pengene retur.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af B-Freak »

Sjov video hvor man kan høre lidt af hvad der bliver sagt inde på banen

http://www.sportbible.com/football/news ... h-20171005
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

B-Freak skrev:Sjov video hvor man kan høre lidt af hvad der bliver sagt inde på banen

http://www.sportbible.com/football/news ... h-20171005
Suarez er sgu en primitiv person.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster