1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
B-Freak skrev:Sjov video hvor man kan høre lidt af hvad der bliver sagt inde på banen

http://www.sportbible.com/football/news ... h-20171005
Suarez er sgu en primitiv person.
Hvorfor? Kald ham en primitiv fodboldspiller måske, men primitiv person er da langt ude.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Det er lidt fjollet det der. Han er ikke den mest sympatiske person på banen men udenfor virker han som en yderst sympatisk gut. Tvivler også på at en så afslappet person som Messi ville gide hænge så meget ud med ham hvis han ikke var det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Det samme kan forresten siges om Pique. Han får også brokket sig en del og når han offentligt snakker om fodbold så bliver der ikke lagt fingre imellem. Men hvis man ser ham snakke om andet så virker hans sgu skarp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Jeg vil vove den påstand, at man skal være ret primitiv, hvis man går rundt og bider folk.

Jeg vil samtidig mene, at en spillers opførsel på banen viser et interessant indblik i vedkommendes person. Det er nemlig i kampens hede, at man kan se, hvordan folk reagerer instinktivt på ydre påvirkninger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Undskyld jeg siger det storken, men jeg tvivler på at du besidder bare et gram af den vindermentalitet de drenge render rundt med. Der er utallige eksempler på personer der ændrer sig fuldstændig når de konkurrerer (er i kampens hede).

Du skal selvfølgelig have lov til at have din mening, men jeg mener først at der tegner sig et billede af personen hvis fejlene gentager sig udenfor banen. Jeg ved du følger NFL tæt - der har du f.eks. rigeligt med eksempler. Suarez virker derimod som en fuldstændig afslappet person når han ikke spiller bold. En familiefar som ikke går ret meget ud, holder ferie med en anden rolig person (messi) og ellers ikke er i søgelyset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Undskyld jeg siger det storken, men jeg tvivler på at du besidder bare et gram af den vindermentalitet de drenge render rundt med. Der er utallige eksempler på personer der ændrer sig fuldstændig når de konkurrerer (er i kampens hede).

Du skal selvfølgelig have lov til at have din mening, men jeg mener først at der tegner sig et billede af personen hvis fejlene gentager sig udenfor banen. Jeg ved du følger NFL tæt - der har du f.eks. rigeligt med eksempler. Suarez virker derimod som en fuldstændig afslappet person når han ikke spiller bold. En familiefar som ikke går ret meget ud, holder ferie med en anden rolig person (messi) og ellers ikke er i søgelyset.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan du fortolker ordet "primitiv"? Det lyder som om, at du har din helt egen definition, hvis ovenstående er dit bevis på, at Suarez ikke er primitiv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Hele indlægget beskriver hvorfor jeg ikke tror han er primitiv. Eller rettere sagt - det beskriver hvorfor jeg tror han er som han er på banen og det for mig ikke er ensbetydende med at han er på samme måde udenfor.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Vi er tydeligvis uenige, hvordan man bedømmer en person. Jeg ville hellere spille ludo end have en middag med en person, hvis jeg skulle bedømme deres karakter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen af delene er jo godt nok til at bedømme nogen? Men ok fred være med det...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:Jeg vil vove den påstand, at man skal være ret primitiv, hvis man går rundt og bider folk.
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez virker derimod som en fuldstændig afslappet person når han ikke spiller bold. En familiefar som ikke går ret meget ud, holder ferie med en anden rolig person (messi) og ellers ikke er i søgelyset.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan du fortolker ordet "primitiv"? Det lyder som om, at du har din helt egen definition, hvis ovenstående er dit bevis på, at Suarez ikke er primitiv.
Du roder også selv lidt rundt i det.

Man kan da sagtens være et dybt og komplekst menneske, selvom man bruger det meste af sin tid med sin familie og nærmeste venner.

Suarez' job er at vinde fodboldkampe. Han har fundet ud af, at han gør det bedst ved at være helt sygeligt opsat på at tirre modstandere og tage alle de små fordele, han kan tilegne sig.

Under et spil ludo vil du måske lære lidt om, hvor meget en person interesserer sig i at vinde, og hvilke midler personen vil bruge for det. Det er da ikke en ret stor del af personens liv.
qepd

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad nu hvis man får for meget vin under middagen? Så plejer mennesker også at vise sit sande jeg.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Og Mokai
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Det er svært at vinde fodboldkampe, når man bliver tildelt 8 dages karantæne med jævne mellemrum.
Hvornår skete det egentlig sidst? Jeg kan sige mange både pæne og grimme ting om Suárez' tid i klubben, men for så vidt angår hans tidligere disciplinære problemer, så må man altså medgive at han har holdt sig på måtten og generelt har opført sig ret pænt på banen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor mange røde kort har han egentlig fået hos os? Jeg husker et mod atm i CdR men ellers husker jeg ikke andre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Jeg kan huske kampen mod Atletico, hvor han fik to dages karantæne. Den ene dag for det røde kort; den anden fik han, da han ikke ville forlade banen.

Jeg kan også huske en situation, hvor han fik to dages karantæne for at tilsvine Espanyol spillere i spillertunnelen.

Han har ligeledes haft nogle situationer, hvor han helt bevidst har sparket ud efter modspillere. Jeg mindes episoder med Ramos og Thiago Silva. Der har sikkert været flere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster