16/9 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Paulinho fra start hjemme imod Eibar, han virker til at være en tand mere offensiv boks til boks spiller end Rakitic.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

klogfyr skrev:Jep, Valverde skal trods alt have ros for at hans indskiftninger vendte kampen. Semedo må dog godt starte inde fra nu af. Det giver ikke mening at vi sparer ham, medmindre han har haft en mindre skade.
Tja, det kræver vel mere, at Semedos backup-spiller ikke er Roberto, men en type som ham selv? Vores offensiv spil bliver så hæmmet, når vi ikke har en back ude i højre, som vil overlappe hovedløst. De mange løb Semedo tager skaber dynamik og flow i spillet, fordi de skaber plads for de andre, når backerne hele tiden kan true dybden. Det kan Roberto bare ikke. Han er jo rendyrket CM. Svarer jo til at have en Smart-bil og bruge den som grisetransport.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Godt resultat. Ringe spil.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

whidgee skrev:HAHAHA!

Fedt at Paulinho af alle skal lukke munden på alle de negative, komiske og pinlige kommentarer fra brugere herinde i pausen :mrgreen:
Det er altså to fluer med ét smæk må man sige. Bartomeu's korrupte køb kan også på banen!!!!!!!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Perfekt!

Nu skal Madrid spille ude mod Sociedad, uden Marcelo, Ronaldo, Benzema, Kross og Kovacic
Socio. no. 54.257

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hold da op en gang lorte bold, men vigtige 3 point!!

Godt mål at Denis! Endelig ser vi noget fra ham.

Verdensklasse mål at Pau! Prikker bolden forbi en spiller, og bruger sin styrke til at komme ind foran ham, og afslutter perfekt fra en meget spis vinkel, og afgøre kampen :clap: :thumbup: Det må jeg sku give ham verdensklasse mål :glad: selv om om jeg skal ikke er fan, og der skal meget mere til for at overbevise mig om at ham høre til i Barca.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Starnils skrev:Perfekt!

Nu skal Madrid spille ude mod Sociedad, uden Marcelo, Ronaldo, Benzema, Kross og Kovacic
Hvorfor uden dem, er alle sammen skadet da? :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Paulinho skal have credit for sit gå-på-mod. Det har længe været en mangelvare på vores midtbane. Dembélé er jeg fortsat ikke synderligt begejstret for. Især hans pasningsspil er en smule undervældende, hvilket man også så i Dortmund. Nuvel, har laver masser af assists, men (ligesom Suárez) er det ikke altid, at de simple afleveringer sidder lige i skabet.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Starnils skrev:Perfekt!

Nu skal Madrid spille ude mod Sociedad, uden Marcelo, Ronaldo, Benzema, Kross og Kovacic
Uden Benzema er så et plus..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Michman skrev:
Starnils skrev:Perfekt!

Nu skal Madrid spille ude mod Sociedad, uden Marcelo, Ronaldo, Benzema, Kross og Kovacic
Uden Benzema er så et plus..
Narh, Morata render rundt i London.
Robert Zimmerman

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Drake skrev:
Starnils skrev:Perfekt!

Nu skal Madrid spille ude mod Sociedad, uden Marcelo, Ronaldo, Benzema, Kross og Kovacic
Hvorfor uden dem, er alle sammen skadet da? :eek:
Ja - undtagen Marcelo og Ronaldo som har karantæne.


Nogen der ved, hvor længe Dembele ca. er ude?
Socio. no. 54.257

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Måske meget godt Dembélé får en pause. Han ser ud til lige at skulle vende sig til det hele. Nu kan han falde lidt bedre til inden han kommer i aktion igen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

klogfyr skrev:Måske meget godt Dembélé får en pause. Han ser ud til lige at skulle vende sig til det hele. Nu kan han falde lidt bedre til inden han kommer i aktion igen.
Ja, han har godt nok virket en anelse overvældet. Bare ærgerligt at vi generelt kæmper med offensiv kreativitet (med undtagelse af you know who).

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 16/9 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af batistuta »

Tanker efter kampen:

Denis Suarez skal tages seriøst - han kan blive mega god.

Sergi Roberto er ikke højreback, men central midtbanespiller, der er kæmpe forskel på de to positioner. Det var en Luis Enrique ting at bruge ham på højrebacken af NØD.

Hvorfor fanden spiller Semedo ikke, når han er klar?

Pique og Luis Suarez' form er ekstremt bekymrende. Jeg har ønsket Pique sat af i noget tid, og jeg så hellere Masch i startopstillingen, hvilket er noget af et statement i sig selv. Messi skal spille på toppen, og så skal Denis have chancen de næste par kampe. Paco vil næppe gøre en forskel.

Messi skal spille offensiv midt eller angriber. Jeg forstår ikke argumentationen for at han skal tilbage på højrefløjen, det er vel 5-6 siden at han begik sig der? Så fandt man ud af at han var langt mere afgørende centralt.

Paulinho har gjort nogle gode indhop! Selvom at han på papiret var en fuldstændig håbløs signing, så håber jeg at han gør alle, inklusiv mig selv til skamme, og spiller sin karrieres bedste fodbold de næste par år.

Vi skal have styr på midtbanen! Hvordan vil vi spille? Hvem skal spille? Bliver Busquets brugt mere fremadrettet? Hvis ja, så skal enten Paulinho eller Sergi Roberto være på banen samtidig. Det går ikke med Rakitic og Iniesta, de er begge for offensive. Det kunne være fedt, hvis man snart tillægger midtbanespillet en form for rød tråd!
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster