13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Hehe jeg gad virkelig godt læse tråden til Peps første liga kamp mod numancia. Og nej jeg siger ikke vi er på vej mod et nyt pep hold osv men jeg tænker at den må have været næste ligeså slem som denne tråd.
Eftersom du først oprettede dig herinde efter the treble, kan jeg fortælle dig at folk (pånær Daluigi) faktisk var ret fortrøstningsfulde over Pep. Vi havde set hvordan han gjorde Barca B til et La Liga klart hold, og selvom det gik skidt mod Numancia spillede vi ret godt.
Næppe
Nå nå, men Brombi har altså ret. Stemningen efter den ene kamp mod Numancia, kan slet ikke - overhovedet - sammenlignes med det her.

Enig... jeg oprettede mig først i dec 2009, men havde læst med her siden 2006... der skete meget da Pep overtog... feks at han solgte min absolutte yndlingsspiller i den periode... Dinho..

Det spillede også ind at en ung Messi skulle overtage rollen .. der var flere der ikke troede han var moden nok til det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Men bortset fra det, så tror jeg helt sikkert at Neymar har meget at gøre med den korte lunte som vi alle har. Og så det faktum at vi på ingen måde har forstærket os. Det gør det hele mere håbløst når resultaterne så heller er der fra start. Hvis vi havde beholdt Neymar og købt Verratti, så havde folk i højere grad troet på det og kunne acceptere et nederlag som det i går

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster