28/1 FC Barcelona - Alavés

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Ronaldinho »

Piquénbauer skrev:
Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:Ved du hvad Valverde kræver af gomes? Ved du hvad hans instrukser er? For du skal nok se at han gør det der bliver krævet af ham for ellers ville han ikke spille.
Hvad er det helt præcist du synes han bidrager med? For jeg (blandt mange) kan ikke se, hvad han gør, som en middelmådig spiller fra en midterklub ikke kan gøre. Hvis instrukserne er, at gemme sig bag en modspiller og spille bolden til side eller tilbage, så ja, så udfører han sine instrukser til perfektion.
Prøv at læs igen:
Ved du hvad Valverde kræver af gomes? Ved du hvad hans instrukser er? For du skal nok se at han gør det der bliver krævet af ham for ellers ville han ikke spille.
Hvis du stadig ikke har forstået det så er pointen at Valverde mener han bidrager. For ellers ville han ikke spille. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad der bliver krævet af ham men det er nok til at manden der er sætter holdet vælger.

Det er meget nemt at sidde og pege fingre men sandheden er at du ingen anelse har om gomes' instrukser. Du har vitterligt ingen ide om hvad der bliver krævet af ham.
Jeg forstår, men visse spillere giver det bare ikke mening at forsvare. Men kan du fortælle mig eller bare give mig et lille hint om hvad hans instrukser kunne være? For mange virker han bare til at være en hæmsko på banen, så hvad er det, som hans instrukser skulle være som han udfører så godt, men som millioner af fans ikke kan se?
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke mit job. Jeg forholder mig til at Valverde vælger ham og det gør han af en grund. Jeg gider ikke spekulere i hvorfor lige nu. Jeg pointere bare at Valverde ved mere end vi gør og at han indtil videre har vist at han har tjek på tingene hvorfor man måske skulle vente og se hvad der skete.

Og jeg er desuden pisse ligeglad med hvad mio af fans ikke kan se. Der var også mange fans der ikke mente at MAtS ville blive god nok, at Xavi spillede for mange afleveringer til siden, at bojan ville blive den nye Messi og jeg kunne blive ved. I sidste ende viser det sig dog oftest at vi ikke ved en skid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Ronaldinho »

Piquénbauer skrev:Det er ikke mit job. Jeg forholder mig til at Valverde vælger ham og det gør han af en grund. Jeg gider ikke spekulere i hvorfor lige nu. Jeg pointere bare at Valverde ved mere end vi gør og at han indtil videre har vist at han har tjek på tingene hvorfor man måske skulle vente og se hvad der skete.

Og jeg er desuden pisse ligeglad med hvad mio af fans ikke kan se. Der var også mange fans der ikke mente at MAtS ville blive god nok, at Xavi spillede for mange afleveringer til siden, at bojan ville blive den nye Messi og jeg kunne blive ved. I sidste ende viser det sig dog oftest at vi ikke ved en skid.
At sammenligne de spillere med Gomes er helt ude i hampen. Men nok om det, han er forhåbentlig væk senest til sommer.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg sammenligner ikke noget som helst.

Men ja det håber jeg også så vi kan slippe for at høre på alle de angreb på en spiller der kæmper for trøjen. Sikke dog en nar ikk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Fino så kommer vi ikke rigtigt videre. Men jeg glæder mig til din redegørelser for valverdes taktiske dispositioner i fremtiden.
De er; vi spiller Gomes... “jeg håber han laver et eller andet nogenlunde godt, så jeg kan komme af med ham til højest bydende”.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Underligt. Så skulle man tro at han også ville have spillet turan, rafinha og dølle.

Men ok du ved bedst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af zqa »

To af dem havde heldigvis bejlere i forvejen. Dølle blir fordi han er nice!
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af MessiPogba »

MAtS
Mina - Pique - Umtiti
Semedo - Roberto - Busquets - Iniesta
Messi - Suarez - Coutinho

Vil spille 3-4-3, så vi kan give Alba noget mere fri. Han har set lidt skidt ud på det seneste, så jeg vil hellere have ham klar til de snart afgørende faser af sæsonen.

Håber sgu snart jeg ser Roberto som fast starter på midten og Semedo i højre side. Roberto har et fantastisk drive med bolden, vi har brug for, og han arbejder stenhårdt uden bold.

CSM i toppen til at trylle. Bum, videre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15188
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der kan spole tiden frem??
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af JonasV »

Nogen, der kender til en god sportsbar i nærheden af Prenzlauer Berg, som kunne tænkes at vise kampen?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:Nogen, der kender til en god sportsbar i nærheden af Prenzlauer Berg, som kunne tænkes at vise kampen?
https://m.facebook.com/Hally-Gally-20-S ... ale2=da_DK

Hally Gally på Prenzlauer alle? Har kun gået forbi

Ellers treffpunkt 25 eller Escobar

Alternativt Penya Berlin :)
https://m.facebook.com/pbberlincule/about
FC Barcelona - Deportivo Alavés
28.01.18 - 20:45
PBBC Kino Zukunft (Laskerstr.5)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

Hvis man vælger 3-4-3, så burde startopstilling se sådan her ud:

MAtS
Mina-Pique-Umtiti
Roberto-Busi-Rak/Pau-Ini
Messi-Suarez-Cou.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Ini skal aldrig spiller wingback i en 3-4-3.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Ini skal aldrig spiller wingback i en 3-4-3.
De skal ikke være wingbacks. Det er rent 3-4-3.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Hvordan vil det fungere? Hvor vil bredden komme fra?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster