19/4 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Juventus
Champions League
19. April - kl. 20.45
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

Uanset hvad der sker, så skete dette:

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af FCBSOCI »

Ifølge den spanske sportspresse tror spillerne fuldt og fast på videre deltagelse i CL og sejr og i El Clasico. Men hvis spillerne ikke skulle tro på det, hvem skulle så? Der breder sig efterhånden lidt den opfattelse, at hvis Barca kunne gøre det mod PSG, hvorfor så ikke mod Juve?

Jeg har meget, meget svært ved at forestille mig, at vi går videre. Men i CL har vi trods alt slået Celtic 7-0, City 4-0 og PSG med 6-1 i år, så umuligt er det ikke. Det rygtes desuden i sportspressen, at Dybala er ude med en skade. Nogen der ved, om det er rigtigt?

Tror vores chance består i, at vi får en hurtig scoring, så tvivlen begynder at melde sig hos Juve. De kender jo også Barcas historik mod PSG. Men Juve er nok for rutineret til at begå den slags fejl. Desværre.

Uanset hvad forventer jeg en fantastisk aften på Camp Nou og en vanvittig stemning. Det er jo altid sjovt at være vidne til de helt store kampe.

Off topic:
Hvis der er nogen der vil se Barca vinde en titel, så kan de vinde håndboldligaen med en sejr på hjemmebane i morgen. Barca har 25 sejr i 25 kampe. 170.000 medlemmer kommer gratis til kampen, alligevel kommer der nok højst nogle få tusinde. Selv vælger jeg nok sammen med min søn at se Real vs. Bayern på en sportsbar. Skulle Real ryge ud, bliver stemningen vel nærmest som da vi slog PSG. Kunne være mega fedt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Denne gang vil heldet ikke være på vores side. Juventus kommer til at score min 1 mål med det elendige forsvar vi har, og det vil betyde at vi min skal score 5 mål mod CHL's bedste forsvar.
Selvfølgelig skal spillerne udtale at de tror på det, men inderst inde er der vel ingen der rent faktisk tror på det.. gør i?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af klogfyr »

Altså hvis Buffon skulle få et tidligt rødt, måske i kombination med et straffe, så kunne vi godt gøre det. Men chancerne er minimale.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Lopezzz »

Juve vil skide i bukserne hvis vi scorer tidligt mål. Vi behøver ikke tror på noget som helst, vi skal bare ud og score mange mål og igen ckokere hele verden :cool:
MDCCCXCIX

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Alias-A »

Vi vinder kampen, men går ikke videre :(
93' Iniesta

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af A$AP »

inb4

phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af JonasV »

Tror desværre, der skal mere end en hurtig føring til at ryste Juve. Kan simpelthen ikke se det ske. Ok, det kunne jeg heller ikke mod PSG, men nu kan jeg SLET ikke. Og hvis det ikke kan være anderledes, så håber jeg naturligvis at Juve går hele vejen og ender med pokalen med flyveører.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Lopezzz »

Vi fik 16 skud mod Juve og 4 af dem var på mål mens vi fik kun 7 skud mod PSG og kun en enkelt skud på mål.
Men desværre Juve har verdens bedste målmand efter min mening og italienerne er bedst til at holde og forsvare resultat.
Det skal nok blive sjovt
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Vi fik 16 skud mod Juve og 4 af dem var på mål mens vi fik kun 7 skud mod PSG og kun en enkelt skud på mål.
Men desværre Juve har verdens bedste målmand efter min mening og italienerne er bedst til at holde og forsvare resultat.
Det skal nok blive sjovt
Vi spillede klart bedre i Torino end i Paris. Hvis man går tilbage og ser PSG kampen, så blev vi spillet under græstæppet. Vi var derimod rimelig godt med mod Juventus, der egentlig bare scorede på deres chancer.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af FCBSOCI »

Det der ærgrer mig allermest er, at det var unødvendigt at tabe 3-0 i Juventus. Ini, Messi og Suarez havde chancer på størrelse med dem, som Juve scorede på. Kampen kunne let være endt 3-1 eller 3-2 til Juve.

Det sker desværre af og til, at helt lige kampe ender med en sikker sejr til det ene hold. Vi må bare håbe, at Barca er lige så skarpe på Camp Nou som Juve var på hjemmebane, og at Juve brænder de muligheder de får. Nej, det er ikke særligt sandsynligt, desværre.

Glæder mig til at se tifo på stadion. Tror virkelig at der bliver fyret godt op under Barca inden kampstart.

¡Visca el Barca!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af klogfyr »

Helt lige kamp er måske lige i overkanten. Juventus pryglede os i starten og kom hurtigt foran og var derefter komfortable med at stå tilbage. Vi spillede bedre end i Paris, men Juventus var stadig det klart bedste mandskab i den kamp. Vi havde dog "fortjent" et mål.


Sent from my iPad using Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Billede
Fik Juve 4 røde i de 4 kampe hvor han var dommer? :eek:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster