11/4 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det her er måske et lidt åndssvagt spørgsmål men hvordan "passer" juves niveau med f.eks. atm? Jeg har ikke set ret meget juve i denne sæson (serie a er imo kedelig) og når jeg ser på deres hold så synes jeg ikke det er meget bedre end atms. Altså hvis det overhovedet er det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Ok det her er måske et lidt åndssvagt spørgsmål men hvordan "passer" juves niveau med f.eks. atm? Jeg har ikke set ret meget juve i denne sæson (serie a er imo kedelig) og når jeg ser på deres hold så synes jeg ikke det er meget bedre end atms. Altså hvis det overhovedet er det.
Efter min mening er Juventus bedre end ATM på mange punkter. Deres angreb har flere strenge at spille på. Deres midtbane er ligeså god som ATM. Deres forsvar er det andet bedste i verden efter Bayern imo. Det bliver en svær opgave..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

De har lige spillet to kampe mod Napoli, i ligaen og pokalturneringen. Et nederlag og en uafgjort. Nu kom Juventus så ind til pokalkampen med en 3-1 sejr i hånden, så hvor meget de lagde i den kamp ved jeg ikke. De stillede i hvert fald i stærkeste opstilling i begge kampe. Napoli's små hurtige spillere fik dog i den grad presset Juve godt i begge kampe. Til et punkt hvor Juventus faktisk var presset helt ned i egen tredjedel, og havde store problemer med at komme frem på banen. De sad tilbage i begge kampe, og det havde de, det tilsyneladende fint med.

Deres niveau er som sagt svært at vurdere i øjeblikket, da de ikke har mødt en modstander på højeste niveau endnu. Hvilket jeg umiddelbart vil mene, er en fordel for os.

Allegri har åbenbart afsløret, at de stiller i deres 4-2-3-1 med Higuain, Dybala, Mandzukic og Cuadrado. Og så er der spørgsmålet om det bliver Asamoah eller Alex Sandro på venstrebacken. Jeg håber det bliver Asamoah, som er klart mere defensivt orienteret, hvilket vil lette presset for Sergi Roberto og Mascherano, som i forvejen vil få deres at se til. Alex Sandro er sgu farlig.
Allegri (coach Juve): "The way Barcelona play, they can concede spaces in behind and we must know how to take advantage of them"
Allegri: "Whether Barça start with 3 or 4 centre-backs matters little, we will have to do very well to get the better of Barcelona"
Jeg håber bare at vi ikke kommer dårligt fra start. Så kan det nok godt ende lige så grimt, som i Paris. En god start bliver godt nok vigtig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved sgu ikke... Tror der er en del spillere fra atm der kunne spille sig på og omvendt. Men det var også mere for at få en ide om juves niveau. De er suveræne i serie a men uden overhovedet at kunne underbygge min holdning så rater jeg ikke denne liga ret højt. Og i CL har de ikke imponeret.

Jeg tror jeg vil gå ind til kampen som en udebane mod atm. Svært og hårdt men ikke umuligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Og så er det også okay lige at følge med i Juventus forummet her, og læse hvad de tænker op til kampen i deres kamptråd.

http://www.juventuz.com/threads/42998-C ... 017/page14

Det er lidt fortrystningsfuldt, at nogle af dem trods alt også er nervøse. Selvom de fleste af dem tror de går videre.
The whole football world will look at Juve differently after this one. We're gonna beat Barca, and nobody will want to face us in the semis.
Jeg håber han har ret i første sætning. Bare på en anden måde, end han selv tror.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man må give dem at de tror på sig selv. Jeg ville nok være lidt mere nervøs hvis jeg var dem... Det kræver trods alt ikke ret meget mere end at MSN har en god dag og så er det ikke sjovt mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jeg tror desværre, at vi får at se et modløst Barcelona-hold som vil være meget frustreret over, hvor lidt plads Juventus stjernedefensiv vil give væk, og hvor de straffer vores komplet defensive uduelighed ved at score minimum 2 gange. Afhænger af, hvor meget hopla Dybala er i, for Higuain fucker sikkert nok op som han plejer, når det er de helt store kampe.

Får vi ikke et udebanemål og juventus scorer minimum 2 i morgen, så er vi ude. Juventus laver ikke samme amatør præstation som PSG gjorde på Camp Nou.

Vi er temmelig fucked uden Bussen, men vi må håbe, at Neymar og i særdeleshed Messi er toptunet i morgen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Jeg må desværre stemme i koret med de fleste herinde og udtrykke min nervøsitet for aftenens kamp! Juventus defensiv kræver en MSN i aller højeste gear, for at den bliver lirket op...

Omvendt har de også spillere den anden vej som virkelig kan gøre ondt på os. Især i fraværet af Bussen som ellers efterhånden har fået spillet sig lidt op på det seneste... :roll:

Jeg kan leve med et nederlag på 1 mål, så længe vi som minimum selv scorer 1 mål! :lol:


Er MSN i hopla ender den 2-4! :cool: :cool: :cool:
Rey Abi!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi scorer 2 og blir derved CHL all time top scorer.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det ender uafgjort 0:0
MDCCCXCIX

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Pessimistisk bud: 3-0 til Juve.
Optimistisk bud: 2-1 til Juve.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

OliverDK skrev:Pessimistisk bud: 3-0 til Juve.
Optimistisk bud: 2-1 til Juve.

--------------------- Mats --------------------

------- Mash ------ Pique ------- Umtiti ---

--------------- Rak ------- Busquets--------
------ Roberto ----------------- Iniesta-----
-------------------- Messi --------------------
-------------------- ----------- Neymar------
------------------ Suarez --------------------

4-0 til Juventus
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Bussi får vi ikke at se.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alternativt

--------------------- Mats --------------------

------- Mash ------ Pique ------- Umtiti ---

--------------- Roberto ------- Rak ---------
------ D. Suarez --------------- Iniesta-----
-------------------- Messi --------------------
-------------------- ----------- Neymar------
------------------ Suarez --------------------

uden Gomes :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg husker os ikke som særlig stærke i Italien. Jeg ved ikke hvad jeg kan forvente af kampen, bortset fra at der bliver få mål (håber jeg, for vi scorer næppe mange).

Vi skal så meget passe på Sandro og Cuadrado.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster