12/3 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jamen, Barca skal jo vinde sådanne kampe, som den i dag. Det er jo ikke svære kampe. Det gør ikke det store, hvis man mangler en eller to stjernespillere.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at man maks har råd til et pointtab yderligere, hvis man har forhåbninger om mesterskabet, men resultatet i dag kan sagtens have afgjort ligaen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

:grin: :grin: :grin:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Kubala skrev:Jeg tror, at man maks har råd til et pointtab yderligere, hvis man har forhåbninger om mesterskabet, men resultatet i dag kan sagtens have afgjort ligaen.
Ja, måske - og et eller andet sted, så er det "gode" i dét, at vi kan sige fuck den liga - og se frem mod en frisk start med en ny træner.

Vi er nødt til at prøve også at lede efter det positive - også i de dårlige stunder. Jeg er ihvf ved at være træt af de her latterlige liga-oplevelser - og nærmer mig det punkt, hvor jeg æder lorten og accepterer, at det ikke er i år, at vi bliver mestre.

En del af mig kan efterhånden acceptere det - men det er måske blot en ubevidst psykologisk overlevelse.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Og så er jeg bare også ved at få lange løg af konstant at kigge i en tabel, hvor Real Maddike er én kamp bagud. Det er da belastende. Hvor svært kan det være at få alle hold på samme antal kampe, så man har en 1:1 situation.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

SparetireDad skrev:
Kubala skrev:Jeg tror, at man maks har råd til et pointtab yderligere, hvis man har forhåbninger om mesterskabet, men resultatet i dag kan sagtens have afgjort ligaen.
Ja, måske - og et eller andet sted, så er det "gode" i dét, at vi kan sige fuck den liga - og se frem mod en frisk start med en ny træner.

Vi er nødt til at prøve også at lede efter det positive - også i de dårlige stunder. Jeg er ihvf ved at være træt af de her latterlige liga-oplevelser - og nærmer mig det punkt, hvor jeg æder lorten og accepterer, at det ikke er i år, at vi bliver mestre.

En del af mig kan efterhånden acceptere det - men det er måske blot en ubevidst psykologisk overlevelse.
Ja, det har virkelig svinget mht. ligaen; sådan optur, nedtur, optur og så nedtur igen. Måske kan man ende som mestre, men måske har kampen i dag afgjort det. Der venter dog yderligere pointtab, både for Reals og Barcas vedkommende, så er spørgsmålet, hvad man står med til sidst. Noget andet er også, om Real kan spille på et lidt bedre niveau eller ej, for hvis de gør det, så tror jeg, at man endegyldigt smed ligaen i dagen.

Jeg har personligt ingen forventninger til denne sæson, så jeg kan kun blive positivt overrasket, hvis man ender med trofæer til slut.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvad er reaktionen fra LE? Nogen der har disse.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »


JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det værste er at man efterhånden ikke bliver særligt overrasket længere. Vi har stepdanset i kviksand i virkelig lang tid nu.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi er så langt henne i sæsonen at alle kampe er sværere fra nu af. Okay, hvad så med at stille med det stærkeste mulige hold, og gribe den chance der er for titlen. Failer man så har man prøvet, men fanme ikke i orden andet.
Allez...

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Dytrax skrev:Onsdag var det som at score et labert hug i byen, tage hende med hjem til lidt hygge...

I dag vågner man så op og ser at det er Kurt Thyboe man har pløjet.

:sad:
Min kone er optiker. Måske skulle du få foretaget en synsprøve inden du tager i byen næste gang :eek: .

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Real Madrid har smidt så mange point allerede, at vi næsten kunne vær sikret titlen, hvis Barca bare havde spillet op til sædvanlig standard. Nu er vi igen afhængige af, at RM sætter point til. Det er næsten ikke til at holde ud.

Hvad er gået galt? Der er i hvert fald to nærliggende forklaringer (og sikkert flere):

1. Jævnbyrdigheden i La Liga er blevet større - lidt lige som i PL, hvor 5 hold kæmper om 2-6 pladsen
2. Barca har ikke længere samme niveau som da Puyol og Xavi spillede

I dag afhænger alt af MSN. Når blot den ene ikke er med, og de andre ikke er på 100%, så har vi det svært. Vores midtbane har heller ikke den fornødne klasse. Ini er desværre ikke tilbage i sin gamle form.

Vi må nok bare erkende, at vi har været vidner til et historisk stærkt Barca hold, som alle efterfølgende Barca mandskaber vil blive målt op imod. Det er hårde odds.

Skulle det glippe med titler i år, så vil jeg stadig til evig tid mindes onsdag aften.

P.S. Jeg har lagt et lille videoklip på på kamptråden mod PSG. Flere følger.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

SparetireDad skrev:
Kubala skrev:Jeg tror, at man maks har råd til et pointtab yderligere, hvis man har forhåbninger om mesterskabet, men resultatet i dag kan sagtens have afgjort ligaen.
Ja, måske - og et eller andet sted, så er det "gode" i dét, at vi kan sige fuck den liga - og se frem mod en frisk start med en ny træner.

Vi er nødt til at prøve også at lede efter det positive - også i de dårlige stunder. Jeg er ihvf ved at være træt af de her latterlige liga-oplevelser - og nærmer mig det punkt, hvor jeg æder lorten og accepterer, at det ikke er i år, at vi bliver mestre.

En del af mig kan efterhånden acceptere det - men det er måske blot en ubevidst psykologisk overlevelse.
Man skal lede længe, hvis man skal finde det positive i, at vi er ved at spille at spille os ud af mesterskabskampen. Vi skal igennem de resterende kampe i alle tilfælde, så du slipper næppe for de "latterlige liga-oplevelser" :grin:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Jeg kan næsten ikke tælle til de mange gange i løbet af denne sæson hvor brugere herinde har har meldt os ude af ligaen. Hver gang er vi kommet igen, når Real har smidt point og det kan sagtens ske igen med så mange runder tilbage. Real skal altså møde nogle stærke hold. Ja, vores egne præstationer varierer helt vanvittigt meget og vores bundniveau er meget lavt, men man bør aldrig afskrive os. Alt kan ske.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Det positive ved denne sæson, er at vi får NY træner, og vi lavede et historisk comeback.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster