12/3 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Er fandme kun Barcelona der kan ødelægge en ellers så god weekend.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nå så kom vi da lige ned på jorden igen hva drenge?

Elendig kamp. Fra start til slut. Da jeg havde set 10 min vidste jeg bare at vi ville smide point. Idiotisk drop af MAtS, dårlige spil af Denis, Gomes, Arda (og jeg kunne blive ved) og ingen gnist overhovedet.

5 point op. Det kan vi godt komme tilbage fra. Men vi bliver simpelthen nødt til at stoppe med at smide point mod denne slags hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

whidgee skrev:Jeg kan næsten ikke tælle til de mange gange i løbet af denne sæson hvor brugere herinde har har meldt os ude af ligaen. Hver gang er vi kommet igen, når Real har smidt point og det kan sagtens ske igen med så mange runder tilbage. Real skal altså møde nogle stærke hold. Ja, vores egne præstationer varierer helt vanvittigt meget og vores bundniveau er meget lavt, men man bør aldrig afskrive os. Alt kan ske.
Præcis. Jeg har på fornemmelsen at kampen i dag betyder at vi skal vinde på Bernabeu. Troede ellers at vi ville komme til bernabeu og være 1'er, men det ser meget svært ud nu.

Mesterskabet er dog slet ikke slut. Nu skal starterne spille resten af kampene og så må reserverne blive på bænken. Og så må Messi forresten også godt lige begynde at spille godt igen. Virkelig skidt i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Dårligste spiller i dag må være Messi....Han virkede uoplagt og lavede sindssygt mange fejl...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:Jeg kan næsten ikke tælle til de mange gange i løbet af denne sæson hvor brugere herinde har har meldt os ude af ligaen. Hver gang er vi kommet igen, når Real har smidt point og det kan sagtens ske igen med så mange runder tilbage. Real skal altså møde nogle stærke hold. Ja, vores egne præstationer varierer helt vanvittigt meget og vores bundniveau er meget lavt, men man bør aldrig afskrive os. Alt kan ske.
Det kan da sagtens tænkes at Real smider flere point i år. Det gør de jo nok med al sandsynlighed. Men hvad nytter det helt præcist, når vi selv smider point i en tredjedel af alle vores ligakampe? Så kan vi jagte den hale nok så meget, men det ender altså desværre med at blive vores egen hale vi jagter. Alt kan ske, ja. Det er vel helt principielt korrekt. Men i denne sæson lader det til, at det der mest af alt sker, er at vi smider point gang på gang på gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen så må vi jo håbe at Real smider endnu flere point.

Bedste starter fra nu af og fuld knald på. Det bliver spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men lad os skrive videre i PSG-kamptråden. Det var noget sjovere.
Billede
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster