8/3 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Flax_Generous »

I mine øjne svarer Suarez-snakken til at komme hjem og finde de smukkeste to modeller i din seng, men så brokke sig over, at deres bryster vist nok er kunstige og de har sikkert også fået lavet plasticoperationer. Ja ja, who cares, nyd det nu bare, også selvom du normalt er til fyre. #flaxanalogi

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Vores nye midtbane-dynamo
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Xavi6Smede »

Xavi6Smede skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-03-09- ... ydt-for-to

Udover den med hånden, hvornår skulle de så ellers have haft straffespark?
Forstår slet ikke der kan være tvivl om, at der var straffespark til Neymar. Til gengæld burde han have fået rødt for hans frustationsfrispark imod Marquinhos.
Det var åbenbart episoden ved Di Marias friløber. Jeg troede ikke der var kontakt, men Mascherano har selv udtalt, at kontakten var klar, og at der nok burde have været straffe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »



Jeg bliver stadig rørt. Jeg har oplevet mange ting som fan af barca men det vi så i onsdags var nok det vildeste. Hold nu kæft mand.

Tak til spillerne, Lucho og alle de mennesker på campen der støttede holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af B-Freak »

MessiPogba skrev:Jeg har dog et andet spørgsmål.

Jeg ved ikke, om folk har set Luis Enriques jubel ved 6-1målet. Må man egentlig godt det som træner, at man flyver ind p åbanen og laver en tackling og bare storjubler, imens kampen er i gang? Jeg kan sagtens se det fra Luchos side med al den pres og hele den kæmpe forløsning, men en træner og dens stab må da ikke flyve ind på, mens kampen er i gang og juble, vel? Kan vi ikke få et efterspil på det da?
Og nu er der så åbnet en sag....

http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... n-over-psg
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Så stik da klubben en bøde.
Paco lægger ud.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Tello »

Domenech mener dog, at han har set tegn på, at superstjernen er ved at være færdig, og at han i den grad blev overstrålet af flere af de andre Barcelona-spillerne i kampen mod PSG.

Han sagde:

-Den dårligste Barcelona-spiller i kampen, det var Messi. Han var hele tiden centralt i banen, som om at han ikke gad at løbe.

-I hans dårlige kampe gør han altid det. Han går ned i banen, han tror, han organiserer, han vil det hele.

-Jeg tror, at han er ved at være ved vejs ende, men han gav så meget, han var så magisk.

-Neymar var bjergtagende fordi han kæmpede, han troede. Indtil den bitre ende angreb han. Ham og Suarez, men Suarez er anderledes, han skulle have boksehandsker på.

Domenech satte også spørgsmålstegn ved Messi før midtugens kamp på Camp Nou, da han sagde til L’Equipe:

-Han bruger for meget energi på sin kontraktforlængelse. Messi har ikke den samme energi, som da han var 20 år gammel.

-Det er ikke let at se, at han stille og roligt mister sine evner. Han insisterer på at tage frispark, selvom Neymar tager dem bedre. Alt sammen så han kan fortsætte med at være halvgud, som han har været.


Er det VM der stadig gør ondt, Domenech? Eller er du bare ved at være gammel?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er målløs overfor den hetz der er mod Barcelonas bedrift.

Især fra Madrid lejren...

Jeg håber de kære brugere på madridista.dk læser med og tænker lidt på det dommer held de har haft i meget afgørende situationer hvor titler vindes.



2016-2017
phpBB [video]

Ovenstående dommer fejl kan give dem liga titlen, skandale?

phpBB [video]

phpBB [video]

Og disse er finaler hvor titlen vindes..

Nu rejses en sag mod en dommer som dømte straffespark på en situation hvor Suarez diver men hvor der altså også er kontakt...

I studiet var selv kommentatoerne i tvivl om Mach's arm var i en naturlig position, og derfor ikke klokkeklart straffe... Neymar var ingen vel i tvivl fik et klokkeklart straffe...

I øvrigt er der ingen der husker at der i 2 tilfælde var hånd på bolden i PSG's straffesparksfelt... hvor der ikke blev dømt noget, hvilket også var korrekt.

Den ene var stortset identisk med denne situation, ved et frispark der rammer hånden
phpBB [video]


Hvad er skandalen?

Nogen der husker at Real fik straffe da de skød en bold i ryggen på en modstander i CHL for et par sæsoner siden?

Hvad er det for en verden vi lever i?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af zqa »

Der er koldt på toppen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1671
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barcaholic »

Ekstrabladet har godt nok også travlt med at give dommeren skylden. :lol:

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1671
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barcaholic »

Vi er åbenbart bare notorisk kendt for at have dommerhjælp i CL. Altså ja, jeg kan acceptere at folk mener vi fik hjælp i 2009, det mener jeg selv. Men efter det er det da kun gået en vej. Vi har haft så mange dommerkendelser imod os som ingen gider nævne.

Folk er og bliver sku nogle sørgelige sjæle, især når de får deres viden igennem diverse medier.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Xavi6Smede »

Det er så ærgerligt, at samtaleemnet ikke er spillernes historiske præstation, men i stedet kritikken af holdet og dommeren. Men med alle de store dommerfejl der gik vores vej, samt især Neymar og Suarez pinlige opførsel, så er det ikke overraskende, at der ikke er stor sympati for Barcelona.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke man skal undervurdere den "glæde" der har været blandt fodboldtilhængere, og især realfans, over at det nu endelig så ud til at det var ved at være slut for barca. Vi har "hersket" i snart 10 år (mere hvis man tager tiden under frank r med) og folk vil gerne at der snart kommer nogle nye til magten.

Derfor tror jeg virkelig også at folk var oppe at ringe efter vi fik tæsk i første kamp mod PSG. Nu var der endelig en kamp som viste at det var ved at være slut. Man troede det samme med bayern kampene for nogle år siden men holdet fik rejse sig efter lucho kom til. Det så ikke ud til at vi ville gøre det samme igen.

Men det gjorde vi. Og som det altid er med de mennesker der meldte os døde og begravet så gik jagten i gang efter undskyldninger og andre ting man kunne brokke sig over så fokus kunne fjernes lidt fra at barca stadig kan præstere. "Det var dommeren", "Neymar og Suarez er latterlige" bla bla bla.

Barca scorede 6 mål mod PSG. 6 MÅL! Ud af dem var et af dem "forkert". Men ja vi var heldige og det bliver man også nødt til at være for at komme tilbage på den måde. Det vigtigste var dog spillernes indsats og deres gejst. Det var det der gjorde at vi gik videre. Ikke en skide dommerfejl eller nogle spillere der lod sig falde lidt nemt. Det skal folk forresten også lukke deres røv med. ALLE hold har spillere der kaster sig. ALLE. Og ALLE hold har spillere (angribere) der ville kaste sig præcis som Suarez. Så kan man snakke alt det man vil om at usympatiske men sådan er det. Det er en del af gamet præcis som når forsvarsspillerne sparker dem ned gennem 90 min for at stoppe dem.

Det var historisk og sådan vil det også blive husket. Det kommer ikke i nærheden af det man så i 2009 og når man ser på hvordan et flertal af journalister, eksperter osv har reageret så ved man også at det var noget særligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1671
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barcaholic »

Jeg har ikke noget imod at folk (Madrid og PSG fans) brokker sig.
Jeg har noget imod at diverse danske medier synker så lavt, at det eneste de fokusere på er Suarez dive.
Som du siger Piquen, det var holdet der vandt. Den indsats har fortjent så meget mere ros end den har fået i den danske presse.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1671
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barcaholic »

phpBB [video]


Uddeler han øretæver, eller er det bare highfives? :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster