19/2 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:Hvad fuck laver Roberto? Du er elendig, der er 2 mand omkring dig også løber du alligevel ind i banen? Hvis jeg var Mats havde jeg flået håret af dig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
ter Stegen så sgu heller ikke god ud ved målet
Mats har reddet os fra en katastrofe i dag.
Hvorfor? Han har haft nogle fine redninger, men lavede en stor fejl ved målet. Når andre hold besøger os på Campen, disker deres keepere op med 3-4 verdensklasse redninger.
Det der giver jo ingen mening. MAtS reddede vores røv 4+ gange i dag. Ja han så skidt ud ved målet men man skal jo se kampen som en helhed.

Han har været fremragende i en måneds tid efterhånden og hvis vi skal have bare en lille chance for at vinde et eller andet udover CdR så skal det fortsætte.
Hvorfor redder han vores vores røv 4 gange idag? Jeg kan ikke komme i tanke om nogle keepere i andre topklubber, der ville have ladet dem gå ind. Tværtimod kan jeg komme i tanke om en masse der havde pillet den han lukkede ind.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:Hvad fuck laver Roberto? Du er elendig, der er 2 mand omkring dig også løber du alligevel ind i banen? Hvis jeg var Mats havde jeg flået håret af dig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
ter Stegen så sgu heller ikke god ud ved målet
Mats har reddet os fra en katastrofe i dag.
Hvorfor? Han har haft nogle fine redninger, men lavede en stor fejl ved målet. Når andre hold besøger os på Campen, disker deres keepere op med 3-4 verdensklasse redninger.
Det der giver jo ingen mening. MAtS reddede vores røv 4+ gange i dag. Ja han så skidt ud ved målet men man skal jo se kampen som en helhed.

Han har været fremragende i en måneds tid efterhånden og hvis vi skal have bare en lille chance for at vinde et eller andet udover CdR så skal det fortsætte.
Så var hans redninger altså heller ikke vildere. Den bedste redning kom efter en situation hvor han kom dårligt ud til bolden hvilken resulterede i at Leganes spilleren fik et skud mere på mål... Jeg mener nu heller ikke at man kan rose en Barca målmand når han har et drop mod en bundprop der reelt ikke havde meget kvalitet i afslutningerne. Han burde have holdt buret rent.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Messi (på trods af flere boldtab) og MAtS (på trods af en skidt aktion ved målet) vores 2 klart bedste spillere i dag. Resten... Røv.
Neymar var også fin nok.
Synes han var ringe. God aktion ved straffesparket men ellers kom der ikke nok fra ham.

Det skal selvfølgelig siges at han (ligesom resten af holdet) lider under et system der ikke fungerer. Man skal nærmest være umenneskelige for at løfte sig på nuværende tidspunkt.
Ja, strukturen er synderen. Derfor skal man vente lidt mere med flere af spillerne. Jeg vil ikke af med Gomes eller Paco eller hvad de ellers hedder, selvom jeg er kritisk over for dem, da tingene kunne vende til næste sæson, hvis der kom struktur. De skal have en chance med noget nyt.
Helt enig! Det er svært at se god ud når man konstant bliver overspillet, mangler spillere at spille den op på osv.

De får en sæson nu hvor de møder en masse modgang og det giver dem forhåbentligt lidt hår på brystet. Så må vi se hvad de kan føre det til i næste sæson.
Jep. Desuden mister man penge på dem uanset, så man må bare vente lidt og se, om de var fejlkøb eller der er potentiale i dem, som man havde set.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:
Piquénbauer skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:
Raman93 skrev:
Tello skrev:Hvad fuck laver Roberto? Du er elendig, der er 2 mand omkring dig også løber du alligevel ind i banen? Hvis jeg var Mats havde jeg flået håret af dig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
ter Stegen så sgu heller ikke god ud ved målet
Mats har reddet os fra en katastrofe i dag.
Hvorfor? Han har haft nogle fine redninger, men lavede en stor fejl ved målet. Når andre hold besøger os på Campen, disker deres keepere op med 3-4 verdensklasse redninger.
Det der giver jo ingen mening. MAtS reddede vores røv 4+ gange i dag. Ja han så skidt ud ved målet men man skal jo se kampen som en helhed.

Han har været fremragende i en måneds tid efterhånden og hvis vi skal have bare en lille chance for at vinde et eller andet udover CdR så skal det fortsætte.
Hvorfor redder han vores vores røv 4 gange idag? Jeg kan ikke komme i tanke om nogle keepere i andre topklubber, der ville have ladet dem gå ind. Tværtimod kan jeg komme i tanke om en masse der havde pillet den han lukkede ind.
Fordi han gør det? Du har ingen anelse om hvem der ville redde hvad eller ej.

At være efter MAtS efter kampen i dag (eller generelt for det sidste stykke tid) er simpelthen for underligt. Han er en af de eneste der kan være deres niveau bekendt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Så var hans redninger altså heller ikke vildere. Den bedste redning kom efter en situation hvor han kom dårligt ud til bolden hvilken resulterede i at Leganes spilleren fik et skud mere på mål... Jeg mener nu heller ikke at man kan rose en Barca målmand når han har et drop mod en bundprop der reelt ikke havde meget kvalitet i afslutningerne. Han burde have holdt buret rent.
Jeg fatter ikke den der tankegang. Ja han havde en skidt situation (mener ikke det var et drop) men ellers stod han fremragende. Især redningen på det afrettede skud var vild.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Ledelsen giver LE selv valget mellem at blive eller smutte, selvom man endte sæson trofæløst. Det er derfor virkelig vigtigt, at han træffer det rigtige valg. Hvis det her er konceptet og han ikke kan løse de problemer, som man har set i et stykke tid nu, så håber jeg virkeligt, at han siger stop. Det her tjener ingen, og det vil ødelagde LEs navn, hvilket jeg synes, vil være super ærgerligt.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Så var hans redninger altså heller ikke vildere. Den bedste redning kom efter en situation hvor han kom dårligt ud til bolden hvilken resulterede i at Leganes spilleren fik et skud mere på mål... Jeg mener nu heller ikke at man kan rose en Barca målmand når han har et drop mod en bundprop der reelt ikke havde meget kvalitet i afslutningerne. Han burde have holdt buret rent.
Jeg fatter ikke den der tankegang. Ja han havde en skidt situation (mener ikke det var et drop) men ellers stod han fremragende. Især redningen på det afrettede skud var vild.
Han spillede fremragende, men da han ikke holdte buret rent grundet - lad os kalde det en tvivlsom aktion i stedet for et drop så - så syntes jeg at man kan forvente sig mere af en Barca målmand :) Jeg siger ikke at pilen peger på ham for "næsten nederlaget". Den peger på målmanden, forsvaret, midtbanen og angrebet tilsammen :)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af MessiPogba »

..................................................

Nåeh, drenge. Sgu da en fed søndag aften det her, hva? Klasse fodbold præsteret af en klasse manager med en klasse plan over, hvordan alle skulle spille.

Jeg kunne udføre en bedre plan, hvor jeg var på ketamin, amf og badesalt end det Lucho præsterer for tiden.

Andre Gomes er en god fodboldspiller, men han betaler den dyreste pris for, hvor elendig en spiller kan blive, når han bliver sat på en bane uden instruktioner over, hvad hans rolle er banen, og hvordan han skal forholde sig til tingene.

Lucho er simpelthen blank i alle facetter indne for managerfaget. Motivationen er ikke-eksisterende, den klare plan har været savnet siden dag 1, medmindre Messi lige ville redde lidt af hans professionelle ære og ikke lade Luis enrique ødelægge hans eftermæle, og hans indkøbsstrategi ligner noget, der er foretaget af en 8-årig med et lykkehjul og et par navne klistret på den gule farve.

Hold kæft hvor er det her under al kritik man ..... Jeg håber på et oprør blandt spillerne. Selvom det kan også anses som en forkælet attitude, at vores spillere ikke gider en skid, når det ikke lige går godt, så er det jo tydeligt, at Lucho er en mand ude på meget, meget dybt vand og på ingen måder evner at fastholde Barca på rette spor.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Goaaal skrev:
Piquénbauer skrev:
Så var hans redninger altså heller ikke vildere. Den bedste redning kom efter en situation hvor han kom dårligt ud til bolden hvilken resulterede i at Leganes spilleren fik et skud mere på mål... Jeg mener nu heller ikke at man kan rose en Barca målmand når han har et drop mod en bundprop der reelt ikke havde meget kvalitet i afslutningerne. Han burde have holdt buret rent.
Jeg fatter ikke den der tankegang. Ja han havde en skidt situation (mener ikke det var et drop) men ellers stod han fremragende. Især redningen på det afrettede skud var vild.
Han spillede fremragende, men da han ikke holdte buret rent grundet - lad os kalde det en tvivlsom aktion i stedet for et drop så - så syntes jeg at man kan forvente sig mere af en Barca målmand :) Jeg siger ikke at pilen peger på ham for "næsten nederlaget". Den peger på målmanden, forsvaret, midtbanen og angrebet tilsammen :)
Hmm både enig og uenig. Når holdet bliver ved med at tillade farlige situationer så vil der på et tidspunkt gå et mål ind. Men så lad os sige at jeg synes han var fremragende i forhold til holdets generelle niveau. Det giver nok et lidt mere præcist billede ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Ledelsen giver LE selv valget mellem at blive eller smutte, selvom man endte sæson trofæløst. Det er derfor virkelig vigtigt, at han træffer det rigtige valg. Hvis det her er konceptet og han ikke kan løse de problemer, som man har set i et stykke tid nu, så håber jeg virkeligt, at han siger stop. Det her tjener ingen, og det vil ødelagde LEs navn, hvilket jeg synes, vil være super ærgerligt.
Hvis ledelsen oprigtig giver Lucho muligheden for at blive eller smutte, så skal der fandme bestilles et psykisk tjek af hele bestyrelsen og Bartomeu. Lucho skal fandme ikke have nogen mulighed. Der er kun en vej, og det er ud af klappen! Det er jo skandaløst det her. Legende eller ej, der er fandme et bundniveau, som der skal forholdes til, når du arbejder for Barcelona. Det her er fandme superliga-niveau.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Ledelsen giver LE selv valget mellem at blive eller smutte, selvom man endte sæson trofæløst. Det er derfor virkelig vigtigt, at han træffer det rigtige valg. Hvis det her er konceptet og han ikke kan løse de problemer, som man har set i et stykke tid nu, så håber jeg virkeligt, at han siger stop. Det her tjener ingen, og det vil ødelagde LEs navn, hvilket jeg synes, vil være super ærgerligt.
Hvis ledelsen oprigtig giver Lucho muligheden for at blive eller smutte, så skal der fandme bestilles et psykisk tjek af hele bestyrelsen og Bartomeu. Lucho skal fandme ikke have nogen mulighed. Der er kun en vej, og det er ud af klappen! Det er jo skandaløst det her. Legende eller ej, der er fandme et bundniveau, som der skal forholdes til, når du arbejder for Barcelona. Det her er fandme superliga-niveau.
Jeg tror, at de giver ham valget. Det gør de pga. flere ting. Blandt andet pga. fortiden i klubben, men også de to sæsoner forinden denne. Hvis han bliver, så skal han gøre op med sig selv om, hvad det er, han vil med holdet. Vil han søge væk fra boldbesiddende fodbold og over til en mere hæsblæsende stil? Hvis ja, skal han købe nogle andre spillere, for dem, man har, kan ikke spille på den måde.

Personligt håber jeg, at han vælger at sige stop, hvis han har tænkt sig at forfølge det her koncept.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Han siger selv stop. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Noget helt andet er at tilskuerne skal holde deres kæft med at pifte af holdet. Man kan være så utilfreds man vil men man støtter holdet når man er på stadion. De spillere der render rundt dernede skylder ikke folk en skid. De har givet os fans så meget glæde at de har fortjent støtte i svære tider.

Det samme gælder desuden brokkeriet omkring Gomes. Man kan være uenig med købet, mene han ikke er god nok osv men at pifte af en ung spiller der render rundt i et fucked system er simpelthen for lavt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Ledelsen giver LE selv valget mellem at blive eller smutte, selvom man endte sæson trofæløst. Det er derfor virkelig vigtigt, at han træffer det rigtige valg. Hvis det her er konceptet og han ikke kan løse de problemer, som man har set i et stykke tid nu, så håber jeg virkeligt, at han siger stop. Det her tjener ingen, og det vil ødelagde LEs navn, hvilket jeg synes, vil være super ærgerligt.
Hvis ledelsen oprigtig giver Lucho muligheden for at blive eller smutte, så skal der fandme bestilles et psykisk tjek af hele bestyrelsen og Bartomeu. Lucho skal fandme ikke have nogen mulighed. Der er kun en vej, og det er ud af klappen! Det er jo skandaløst det her. Legende eller ej, der er fandme et bundniveau, som der skal forholdes til, når du arbejder for Barcelona. Det her er fandme superliga-niveau.
Jeg tror, at de giver ham valget. Det gør de pga. flere ting. Blandt andet pga. fortiden i klubben, men også de to sæsoner forinden denne. Hvis han bliver, så skal han gøre op med sig selv om, hvad det er, han vil med holdet. Vil han søge væk fra boldbesiddende fodbold og over til en mere hæsblæsende stil? Hvis ja, skal han købe nogle andre spillere, for dem, man har, kan ikke spille på den måde.

Personligt håber jeg, at han vælger at sige stop, hvis han har tænkt sig at forfølge det her koncept.
Jamen er det ikke det, der er det væsentlige problem? Der er ingne, der ved, hvad Lucho vil. Der er intet koncept. Der skal en del til for at få spillere som Busquets, der de sidste 8 år har været en af de mest boldsikre og stabiltspillende midtbanespillere til at ligne en hovedløs kylling, og deraf samtidig også formå at "have en gameplan", der på ingen måder fordelagtiggøre det for en som Iniesta, der er en af historiens allerbedste fodboldspillere nogensinde.

Det vil være et skud i foden, hvis bestyrelsen vil give Lucho muligheden for sin fremtid. Legende eller ej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Han siger selv stop. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Noget helt andet er at tilskuerne skal holde deres kæft med at pifte af holdet. Man kan være så utilfreds man vil men man støtter holdet når man er på stadion. De spillere der render rundt dernede skylder ikke folk en skid. De har givet os fans så meget glæde at de har fortjent støtte i svære tider.

Det samme gælder desuden brokkeriet omkring Gomes. Man kan være uenig med købet, mene han ikke er god nok osv men at pifte af en ung spiller der render rundt i et fucked system er simpelthen for lavt.
Jeg tror også mere og mere på, at han vælger at sige stop. Og jeg kan også forstå ham, da presset er enormt. Alle bukker under på et tidspunkt. Mht. fansene og tilråb mod spillerne, så er jeg enig, det er dumt at være efter spillerne i disse tider.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Ledelsen giver LE selv valget mellem at blive eller smutte, selvom man endte sæson trofæløst. Det er derfor virkelig vigtigt, at han træffer det rigtige valg. Hvis det her er konceptet og han ikke kan løse de problemer, som man har set i et stykke tid nu, så håber jeg virkeligt, at han siger stop. Det her tjener ingen, og det vil ødelagde LEs navn, hvilket jeg synes, vil være super ærgerligt.
Hvis ledelsen oprigtig giver Lucho muligheden for at blive eller smutte, så skal der fandme bestilles et psykisk tjek af hele bestyrelsen og Bartomeu. Lucho skal fandme ikke have nogen mulighed. Der er kun en vej, og det er ud af klappen! Det er jo skandaløst det her. Legende eller ej, der er fandme et bundniveau, som der skal forholdes til, når du arbejder for Barcelona. Det her er fandme superliga-niveau.
Jeg tror, at de giver ham valget. Det gør de pga. flere ting. Blandt andet pga. fortiden i klubben, men også de to sæsoner forinden denne. Hvis han bliver, så skal han gøre op med sig selv om, hvad det er, han vil med holdet. Vil han søge væk fra boldbesiddende fodbold og over til en mere hæsblæsende stil? Hvis ja, skal han købe nogle andre spillere, for dem, man har, kan ikke spille på den måde.

Personligt håber jeg, at han vælger at sige stop, hvis han har tænkt sig at forfølge det her koncept.
Jamen er det ikke det, der er det væsentlige problem? Der er ingne, der ved, hvad Lucho vil. Der er intet koncept. Der skal en del til for at få spillere som Busquets, der de sidste 8 år har været en af de mest boldsikre og stabiltspillende midtbanespillere til at ligne en hovedløs kylling, og deraf samtidig også formå at "have en gameplan", der på ingen måder fordelagtiggøre det for en som Iniesta, der er en af historiens allerbedste fodboldspillere nogensinde.

Det vil være et skud i foden, hvis bestyrelsen vil give Lucho muligheden for sin fremtid. Legende eller ej.
Vi to er jo ikke uenige, men jeg skriver bare, hvad ledelsen kunne finde på. Det er jo ikke op til mig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster