19/2 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Det eneste positive der har været ved den sidste periode er at MAtS er ved at vise niveau. Han står fremragende!
Ja, men det er fandme en sølle trøst lige nu. Det her er så elendigt. Jeg er virkelig gal. LE skal bare væk NU. Alt andet end ham er bedre.
Jeg er den helt forkerte at skrive det der til. Så lad os lukke den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Spillet fungerer ikke, for spillerne kan bare ikke spille den der form for fodbold.
Senest rettet af Kubala søn feb 19, 2017 10:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15020
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

Digne, Gomes og Paco. Seriøs hvem er de og hvad laver de i vores klub?? Er der overhoved ingen andre løsninger? F.eks et par spillere fra B holdet.
Someone please do something :think:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Skydefinten »

Vores midtbane er bare ikke bedre end modstanderens. Sørgeligt.

Og så har vi så også lige puttet Matthieu, Roberto og Digne ind i ligningen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af A$AP »

Rakitic er så overflødig i sådan nogle kampe..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Tello »

Zzzzzzz

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Efter CL fiaskoen har jeg valgt at skrue forventningerne helt nede. Det gør tingene lettere.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Xavi6Smede »

Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:Ikke så god kamp, men midten mangler Ini og Bussi. Derudover er det efter ydmygelsen, så ved ikke, hvad kunne forvente af holdet. Tror ikke, at man kommer til at se flydende bold i denne sæson, selvom man skulle gå hen og vinde ligaen, CL og Copa. Det kommer ikke til at ske, måske i nogle af kampene, men ikke over flere kampe.
Man skulle i hvert fald kunne forvente en reaktion. Det pinligt at spille en enkelt kamp som imod PSG, men det endnu mere pinligt at følge den op med en så energiforladt præstation, uden nogen form for gejst eller spilleglæde.. og så hjemme imod en klub som Leganes.
Jo, selvfølgelig, men hvis man er nede og samtidig ikke tror på taktikken længere, så får man det resultat, som vi ser lige nu.
Den manglende taktik går udover kvaliteten, men det sgu ikke en undskyldning for den præstation og indstilling. Fungerer spillet ikke, så kæmper man lidt mere. Spillerene har også deres personlige ansvar..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Drake »

Utroligt at vi ikke har bedre spillere i en klub som Barca! Ud over at vi skal have en ny træner, så skal der altså ryddes op i spillermaterialet, der er en del der ikke høre til.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi er sensationalt dårlige. Gad vide om vi bliver nummer 3 eller nummer 4.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg venter bare på at Iniesta kommer ind...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:
Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:Ikke så god kamp, men midten mangler Ini og Bussi. Derudover er det efter ydmygelsen, så ved ikke, hvad kunne forvente af holdet. Tror ikke, at man kommer til at se flydende bold i denne sæson, selvom man skulle gå hen og vinde ligaen, CL og Copa. Det kommer ikke til at ske, måske i nogle af kampene, men ikke over flere kampe.
Man skulle i hvert fald kunne forvente en reaktion. Det pinligt at spille en enkelt kamp som imod PSG, men det endnu mere pinligt at følge den op med en så energiforladt præstation, uden nogen form for gejst eller spilleglæde.. og så hjemme imod en klub som Leganes.
Jo, selvfølgelig, men hvis man er nede og samtidig ikke tror på taktikken længere, så får man det resultat, som vi ser lige nu.
Den manglende taktik går udover kvaliteten, men det sgu ikke en undskyldning for den præstation og indstilling. Fungerer spillet ikke, så kæmper man lidt mere. Spillerene har også deres personlige ansvar..
Hvis man ikke kan spille den her form for fodbold, så er det lidt svært at bare kæmpe. Det vil bare se skidt ud, om man kæmper eller ej.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Storken »

Hvad er jeg gået glip af indtil videre? Har kun fået set kampen ud af øjenkrogen.

Jeg må sgu erkende, at jeg prioriterede Astralis vs VP lidt højere i dag.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Vi er sensationalt dårlige. Gad vide om vi bliver nummer 3 eller nummer 4.
Barca ender på andenpladsen, måske hvis Sevilla kan fortsætte og man dummer sig endnu mere, så ender man på tredjepladsen, men tror ikke, at det bliver en fjerdeplads til Barca. Atleti er også langt ude og skide.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Drake »

Jeg går sku i seng, havde forventet at der ville komme en magt demonstration i dag, men det skete kun i de første 10 min.

Denne sæson skal bare overstås så hurtig som muligt! :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster