14/2 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

!Option skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Sidst vi spillede der:
Muskeldribler
Overdrevet afslutning

Elsker det andet mål af Suarez! Måden han efterlader Luiz på efter tunnelen er genial! :lol:

Og så er det selvfølgelig også ret lækkert sparket ind til sidst... :eek:
Jeg synes faktisk, det første er bedst. Meget unikt mål fra en tilsyneladende ret ufarlig position. Fræk tunnel på Luiz, skarpt træk sætter Marquinhos af, og Maxwell bliver fysisk domineret. Og til sidst formår Lui at sparke den ind fra en lidt akavet position.

Det andet er dog også virkelig godt og overdrevet. Både ved tunnellen, som du siger, og ved afslutningen. Jeg har sjældent set en målmand være længere fra at redde bolden end ved det mål. Det er jo adskillige meter! :glad:

Jeg mindes faktisk ikke at have set en spiller score to så gode mål i samme kamp. Men Messi har sikkert gjort det. :lol:
qepd

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi går videre. Længere er den ikke, drenge. Tilfældigheder, Storken? Tja, går vi videre har vi slået dem ud af CL ved de seneste tre møder. Men sådan er det jo så dejligt nemt at misbruge statistik; altså at påstå at Barca går videre, fordi de gjorde det ved de seneste to lejligheder. Men statistik eller ej: BARCA ER VIDERE...

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Thiago Silva er ude af dagens kamp. Sammen med Motte og Krochowiak. Det burde vi simpelthen kunne straffe, så returkampen ikke blev alt for spændende.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Draxler overfor Roberto. :?

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ved sgu ikke om jeg ville være mere rolig med vidal på backen. Han har været god offensivt men han har godt nok også sovet et par gange i defensiven.

Jeg håber dog at vi får spillet kampen på en måde som går at vi ikke skal tænke for meget på forsvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Ter Stegen skal bare ikke lege Xavi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg er tilfreds ved 2-2 eller bedre. PSG er et fint hold, men vi burde stadig have gode chancer i Paris.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe vi får scoret så vil jeg være fint tilfreds med et nederlag på et mål. PSG er gode.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Så længe vi får scoret så vil jeg være fint tilfreds med et nederlag på et mål. PSG er gode.
Hvis man vil være verdens bedste fodboldhold, så må der simpelthen være højere krav end et smalt nederlag.

Det ville dog ikke undre mig, hvis Lucho mente det var fint, hvis vi tabte 2-1. Han har altid en taberattitude, når han snakker med pressen.

Hvis man ser på oddsmarkederne, så er vi favorit med 0,25 mål. Det er kort sagt langt mere sandsynligt, at vi vinder end taber.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Så længe vi får scoret så vil jeg være fint tilfreds med et nederlag på et mål. PSG er gode.
Hvis man vil være verdens bedste fodboldhold, så må der simpelthen være højere krav end et smalt nederlag.

Det ville dog ikke undre mig, hvis Lucho mente det var fint, hvis vi tabte 2-1. Han har altid en taberattitude, når han snakker med pressen.

Hvis man ser på oddsmarkederne, så er vi favorit med 0,25 mål. Det er kort sagt langt mere sandsynligt, at vi vinder end taber.
Jeg har oddset på Barcelona. Det er kort sagt langt mere sandsynligt, at vi taber end vinder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Så længe vi får scoret så vil jeg være fint tilfreds med et nederlag på et mål. PSG er gode.
Hvis man vil være verdens bedste fodboldhold, så må der simpelthen være højere krav end et smalt nederlag.

Det ville dog ikke undre mig, hvis Lucho mente det var fint, hvis vi tabte 2-1. Han har altid en taberattitude, når han snakker med pressen.

Hvis man ser på oddsmarkederne, så er vi favorit med 0,25 mål. Det er kort sagt langt mere sandsynligt, at vi vinder end taber.
Hmm snakker jeg på vegne af klubben?

Og Lucho har ikke en "taberattitude" - han udviser respekt for modstanderen hvilket altid er på sin plads. Jeg ved godt at du mener det ville være "sejt" hvis man gik ud og snakkede om at man ville voldtage modstanderen men sådan er der sgu ikke nogen der snakker i moderne fodbold.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal bruge oddsmarkedet til. Det er da fint at de tror vi vinder og at du vægter deres gæt højt. Personligt betyder det ikke det store for mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Så længe vi får scoret så vil jeg være fint tilfreds med et nederlag på et mål. PSG er gode.
Hvis man vil være verdens bedste fodboldhold, så må der simpelthen være højere krav end et smalt nederlag.

Det ville dog ikke undre mig, hvis Lucho mente det var fint, hvis vi tabte 2-1. Han har altid en taberattitude, når han snakker med pressen.

Hvis man ser på oddsmarkederne, så er vi favorit med 0,25 mål. Det er kort sagt langt mere sandsynligt, at vi vinder end taber.
Hmm snakker jeg på vegne af klubben?

Og Lucho har ikke en "taberattitude" - han udviser respekt for modstanderen hvilket altid er på sin plads. Jeg ved godt at du mener det ville være "sejt" hvis man gik ud og snakkede om at man ville voldtage modstanderen men sådan er der sgu ikke nogen der snakker i moderne fodbold.
Lucho udviser måske respekt for modstanderen, men han skaber omvendt ikke den nødvendige respekt omkring Barca. Det er så vigtigt, at holdene frygter en afklapsning, når de møder os. De skal nærmest forvente at tabe 5-0. Jeg føler i stedet, at holdene tror på det, når de møder os.

Jeg vil faktisk mene, at Lucho kunne lære lidt af Ståle Solbakken på det her punkt. Han har den helt rigtige topholds mentalitet. Han roser gerne modstanderen, men forventningen til hver eneste kamp i Superligaen er en overlegen sejr. Og det giver sig til udtryk på banen, da de spiller meget få dårlige kampe.

Under Lucho behøver spillerne dog ikke frygte noget, hvis de underpræsterer. Modstanderen bliver talt kunstigt op, hvorved forventningerne bliver sat så lavt som overhovedet muligt. Herved fjerner man det forventsningpres, som er nødvendigt i en topklub, hvis man skal motivere spillerne i alle kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sorry men det der er simpelthen for dumt til at jeg gider bruge tid på den slags spekulationer. ALLE hold er bange for barca. At tro det ændrer sig fordi lucho udtaler sig med respekt er for langt ude imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Sorry men det der er simpelthen for dumt til at jeg gider bruge tid på den slags spekulationer. ALLE hold er bange for barca. At tro det ændrer sig fordi lucho udtaler sig med respekt er for langt ude imo.
Det handler om at skabe en stemning, hvor modstanderen har opgivet på forhånd. Det hjælper ikke på det, når træneren får det til at lyde som et uindtageligt fort, når vi møder Granada ude.

Du synes måske det lyder dumt, men forventninger er en ekstremt vigtig motivator her i livet. Mennesker bliver altid påvirket af de forventninger, der er til dem. Man gør det dårligere, når man ligger over forventningerne, mens man gør det bedre, når man ligger under.

Eksempelvis spiller fodboldhold bedre, når de er bagud i forhold til foran i en kamp. Golfspillere gør det bedre, når de putter for par i stedet for birdie.

Det er derfor, at forventningerne skal sættes højt. Hvis du sætter dem lavt, så vil det påvirke præstationen negativt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fint med på hvad du mener og jeg synes stadig du overvurderer betydningen af et pressemøde helt vildt. Barca har en historie (især indenfor de sidste 10-15 år) der alene gør at modstanderen men også spillerne ved hvad det betyder at have med barca at gøre. PSG ved det, ligesom så mange andre, fordi de over de sidste år har været i problemer mod barca.

Så nej det betyder ikke en skid at Lucho udtaler sig med respekt for modstanderen. Modstanderne ved hvad de skal op imod og spillerne hvad det betyder at spille for klubben. Men du skal da være velkommen til at tro på din lille teori. Jeg køber den ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster