8/1 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man vandt da ligaen overlegent med Tito. Havde Titos sygdom ikke kommet i vejen, havde man heller ikke tabt så stort til Bayern, måske kunne man have slået dem.

Jeg er dog enig i, at man fratager LE alt for meget, når man alene siger, at det er spillernes værk det hele.
Senest rettet af Kubala man jan 09, 2017 1:14 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Piqué: "Liga sanctioning me? They can do what they want. Truth is I'll say the same every week until they prove me wrong."
Men du bliver alligevel nødt til at stoppe. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det vil gå holdet uden Pique i forsvaret :eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev: Det har jeg heller ikke sagt? Jeg har på intet tidspunkt sagt at Pep ikke er en bedre træner og at vi ikke spillede bedre fodbold med ham. Men den der med at klasse i truppen gør at man bare vinder og vinder er simpelthen for langt ude. For hvorfor vandt vi så ikke mere med Tito? Eller Tata?
Fordi vores trup er bedre nu? Eller at man med så god en trup, vil vinde meget uanset? Og vi vinder vel næppe en treble i år? Nogle gange, er det også tilfældigheder, og hvad andre klubber præsterer. For mig er det reelt at forsøge at se på, om man kan se det taktiske oplæg, og om det fungerer, om træneren foretager fornuftige udskiftninger, om spillerne virker motiverede og har den rette gejst.
Piquénbauer skrev: Lucho lavede et system som gjorde at MSN fungerede. Det var der mange der ikke troede kunne ske. Det kan så sagtens være at det er blevet læst nu og han ikke ved hvordan det skal løses. Eller at spillerne er mætte. Eller der mangler gejst. Men at tro at holdet kun har vundet fordi det er klasse er imo for langt ude.
Tror du på, at Pep ville kunne få mere ud af dette hold? For det gør jeg. Hvis du gør, så er du også enig i, at trænere har forskellige evner og forskellig indflydelse. Så er det der er tilbage, en vurdering af, om du synes LE gør det godt eller skidt som træner. Hertil mener jeg, at man skal se på den trup der rådes over. Jeg er ikke imponeret af LE, og vil gerne se nye ideer. Du har en anden holdning, fred være med det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Man vandt da ligaen overlegent med Tito. Havde Titos sygdom ikke kommet i vejen, havde man heller ikke tabt så stort til Bayern, måske kunne man have slået dem.
Præstationen i CL kan ikke forklares med sygdommen. Det er dog irrelevant. Min pointe er stadig at en træner selvfølgelig byder ind og man ikke bare vinder fordi man har en god trup.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Pique har rodet sig ud i noget virkelig skidt. LE skal lige tage fat i ham(så det ikke bliver endnu værre), men jeg tror, at skaden er sket.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man vandt da ligaen overlegent med Tito. Havde Titos sygdom ikke kommet i vejen, havde man heller ikke tabt så stort til Bayern, måske kunne man have slået dem.
Præstationen i CL kan ikke forklares med sygdommen. Det er dog irrelevant. Min pointe er stadig at en træner selvfølgelig byder ind og man ikke bare vinder fordi man har en god trup.
En god træner vinder ikke uden en god trup.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg så lige kampen. Leo Messi er universets evige gud. Amen!
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man vandt da ligaen overlegent med Tito. Havde Titos sygdom ikke kommet i vejen, havde man heller ikke tabt så stort til Bayern, måske kunne man have slået dem.
Præstationen i CL kan ikke forklares med sygdommen. Det er dog irrelevant. Min pointe er stadig at en træner selvfølgelig byder ind og man ikke bare vinder fordi man har en god trup.
Det mener jeg godt, at det kan. Manden var væk i lang tid, havde ikke føling med spillerne. Derudover rådede han over et amputeret hold mod Bayern.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Piqué: "Liga sanctioning me? They can do what they want. Truth is I'll say the same every week until they prove me wrong."
Men du bliver alligevel nødt til at stoppe. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det vil gå holdet uden Pique i forsvaret :eek:
Vi lukker mål ind på stribe anyways. Hvor er ytringsfriheden henne?... Giv manden en bøde hvis det er. Synes det er genialt, at han siger de kun lukker munden på ham ved at stramme op!

Men jaja Pique er nok ude de næste 4 kampe min.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi vores trup er bedre nu? Eller at man med så god en trup, vil vinde meget uanset? Og vi vinder vel næppe en treble i år? Nogle gange, er det også tilfældigheder, og hvad andre klubber præsterer. For mig er det reelt at forsøge at se på, om man kan se det taktiske oplæg, og om det fungerer, om træneren foretager fornuftige udskiftninger, om spillerne virker motiverede og har den rette gejst.
Der var intet tilfældigt over de pokaler vi har vundet med Lucho. Og jeg har sagtens kunne se hvad Lucho ville og det har fungeret. Det gør det ikke længere med det gjorde det. Det samme kan siges om Pep. Hans stil fungerede indtil den ikke gjorde længere. Og nej jeg siger ikke at det er lige kompliceret, at de er lige gode trænere eller andet. Pep er en bedre træner og har et større aftryk på sine hold. Det betyder dog ikke at Lucho bare har vundet fordi han har et godt hold.
Tror du på, at Pep ville kunne få mere ud af dette hold? For det gør jeg. Hvis du gør, så er du også enig i, at trænere har forskellige evner og forskellig indflydelse. Så er det der er tilbage, en vurdering af, om du synes LE gør det godt eller skidt som træner. Hertil mener jeg, at man skal se på den trup der rådes over. Jeg er ikke imponeret af LE, og vil gerne se nye ideer. Du har en anden holdning, fred være med det.
Det kunne han sikkert. Men kunne han på sit tredje år? Ville spillerne være ligeså friske på hans ideer? Ville de være mætte af alle de titler de havde vundet? Hvis vi kigger tilbage på peps tid i barca så kunne han måske tage en sæson mere med succes end Lucho men så ville han møde mange af de problemer som Lucho står med nu.
Senest rettet af Piquénbauer man jan 09, 2017 1:26 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man vandt da ligaen overlegent med Tito. Havde Titos sygdom ikke kommet i vejen, havde man heller ikke tabt så stort til Bayern, måske kunne man have slået dem.
Præstationen i CL kan ikke forklares med sygdommen. Det er dog irrelevant. Min pointe er stadig at en træner selvfølgelig byder ind og man ikke bare vinder fordi man har en god trup.
En god træner vinder ikke uden en god trup.
Ranieri? Ej men det gælder sgu også den anden vej. Især når vi snakker flere titler end bare en.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Piqué: "Liga sanctioning me? They can do what they want. Truth is I'll say the same every week until they prove me wrong."
Men du bliver alligevel nødt til at stoppe. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det vil gå holdet uden Pique i forsvaret :eek:
Vi lukker mål ind på stribe anyways. Hvor er ytringsfriheden henne?... Giv manden en bøde hvis det er. Synes det er genialt, at han siger de kun lukker munden på ham ved at stramme op!

Men jaja Pique er nok ude de næste 4 kampe min.
Hmm så slemt mener jeg sgu ikke det? Er det 5 mål i de sidste 10 kampe?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Fordi vores trup er bedre nu? Eller at man med så god en trup, vil vinde meget uanset? Og vi vinder vel næppe en treble i år? Nogle gange, er det også tilfældigheder, og hvad andre klubber præsterer. For mig er det reelt at forsøge at se på, om man kan se det taktiske oplæg, og om det fungerer, om træneren foretager fornuftige udskiftninger, om spillerne virker motiverede og har den rette gejst.
Der var intet tilfældigt over de pokaler vi har vundet med Lucho. Og jeg har sagtens kunne se hvad Lucho ville og det har fungeret. Det gør det ikke længere med det gjorde det. Det samme kan siges om Pep. Hans stil fungerede indtil den ikke gjorde længere. Og nej jeg siger ikke at det er lige kompliceret, at de er lige gode trænere eller andet. Pep er en bedre træner og har et større aftryk på sine hold. Det betyder dog ikke at Lucho bare har vundet fordi han har et godt hold.
Tror du på, at Pep ville kunne få mere ud af dette hold? For det gør jeg. Hvis du gør, så er du også enig i, at trænere har forskellige evner og forskellig indflydelse. Så er det der er tilbage, en vurdering af, om du synes LE gør det godt eller skidt som træner. Hertil mener jeg, at man skal se på den trup der rådes over. Jeg er ikke imponeret af LE, og vil gerne se nye ideer. Du har en anden holdning, fred være med det.
Det kunne han sikkert. Men kunne han på sit tredje år? Ville spillerne være ligeså friske på hans ideer? Ville de være mætte af alle de titler de havde vundet? Hvis vi kigger tilbage på peps tid i barca så kunne han måske tage en sæson mere med succes end Lucho men så ville han måde mange af de problemer som Lucho står med nu.
Er helt enig i, at de ville møde samme problemer. Er dog blot overbevist om, at Pep ville have flere løsninger i ærmet end Lucho har. Netop fordi han kan påvirke sine hold mere drastisk.

Sampaoli ville jeg faktisk gerne se - tror mest af alt vi trænger til en indpisker! Ikke siden Pep har vi haft sådan en aktiv type!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske. Han er også blevet mere rutineret. Men hvis man husker tilbage på den sidste sæson i barca så virkede han passiv og uden ideer. Jeg kan i hvert fald huske en masse røv syge kampe hvor vi trillede den rundt uden at komme frem til noget. Kampe hvor man sad og skreg skyd skyd skyd men så bolden bliver afleveret tilbage.

Men jeg er helt enig omkring sam! Ham vil jeg virkelig godt have! Jeg tror dog han ville høre på mange af de samme kritikpunkter som lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nu tager vi Champions League og CdR!

Ligaen er væk væk væk.

Den røg allerede i de skodkampe, som Barca leverede hjemme tidligere på sæsonen.

Jeg er på Campen i weekenden mod Las Palmas. Jeg påtænker at kidnappe Paco, LE, Luis (...og Matthieu, bare fordi).

Jeg er så skuffet over Luis' præstationer de sidste 2-3 måneder. Hvor har han været jammerlig ringe - og ser så klumpet ud.
Ney prøver i det mindste noget - selvom han ikke har scoret i 975 minutter og i følge statistikken mistede bolden 30 gange mod VIllarreal!

Stegen har valgt, kun at tage, hvad der kommer lige på ham. Det er lidt ærgerligt.

Synd for Messi! Hvor var det et sindssygt mål i aftes. Pure love!
Billede


Edit. Hov, forresten. Fedt at se Pato spille sådan en gang fodbold igen. Med alle de skader.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster