5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:Paco er cirka ligeså meget værd, som et real-size papcutout af Emmanuel Petit.
Såeh... meget værd? Eller..
Den er åben for fortolkning, den her ...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Lool. De får ikke et ben til jorden i den anden kamp. De skal nok blive sjovt.

Det er dog bekymrende spil fra Sergi Roberto og også Rakitic. Alba var inde i en fantastisk periode de sidste to måneder, og i dag ser han meget dårlig ud ved begge deres mål, her specielt deres andet mål. Nogle typiske Alba udslag.

Vi er dog altid på hælene efter Jul, så set i backspejlet er det her ikke det værste resultat. Lige nu er jeg mere bekymret for vores kamp i weekenden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Lool. De får ikke et ben til jorden i den anden kamp. De skal nok blive sjovt.

Det er dog bekymrende spil fra Sergi Roberto og også Rakitic. Alba var inde i en fantastisk periode de sidste to måneder, og i dag ser han meget dårlig ud ved begge deres mål, her specielt deres andet mål. Nogle typiske Alba udslag.

Vi er dog altid på hælene efter Jul, så set i backspejlet er det her ikke det værste resultat. Lige nu er jeg mere bekymret for vores kamp i weekenden.
Jep det lignende en af de kampe vi ser efter hver pause. Spillerne er slet ikke der hvor de skal være hvilket i dag var tydeligt med især Suarez og Messi. Resultatet var dog fint og vi burde kunne tage dem uden de store problemer hjemme.

Jeg håber dog at de havde godt af lidt minutter i benene for i weekenden kan vi bare ikke spille på samme måde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Skidt af ter Stegen ved Williams mål. Han prøver ikke engang.Synes generelt bare han er rod til meget usikkerhed i forsvaret. Har ikke været god i denne sæson. Det var nok alligevel ikke en god ide at have ham på bænken i to år, de år hvor han havde mest brug for tid til at udvikle sig. Er ikke overbevist om han er fremtidens mand.

Midtbane problemet er ikke løst. Vi prøvede med 40 mil for Arda og 49 mil for Gomes. Intet.

Messi spiller for centralt, altså ingen trussel overhovedet for højre. Kun Neymar som udfordrer på venstresiden.

Ny træner, målmand og midt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men jeg tjente lige nok til en grim Randers stripper på Oddset. Sejr og første mål til Athletic.

Reduceringen var godt nok vigtig. Vi tager dem på min fødselsdag i returen! No sweat.
Senest rettet af Skydefinten fre jan 06, 2017 12:22 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er helt med på at MAtS ikke har været særligt godt spillende i år men han kunne da ikke gøre noget som helst ved målet? Den blev smadret ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:Midtbane problemet er ikke løst. Vi prøvede med 40 mil for Arda og 49 mil for Gomes. Intet.

Messi spiller for centralt, altså ingen trussel overhovedet for højre. Kun Neymar som udfordrer på venstresiden.
Som jeg skrev tidligere, så mener jeg at det andet problem er en helt naturlig følge af det første problem.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:
Raman93 skrev:Midtbane problemet er ikke løst. Vi prøvede med 40 mil for Arda og 49 mil for Gomes. Intet.

Messi spiller for centralt, altså ingen trussel overhovedet for højre. Kun Neymar som udfordrer på venstresiden.
Som jeg skrev tidligere, så mener jeg at det andet problem er en helt naturlig følge af det første problem.
Har lige set det og er tildels enig. Men det er den samme midt, vi stillede med i 14/15, hvor Messi spillede sin - i mine øjne - bedste sæson på højresiden. Er dog med på Rakitic er faldet kraftigt i niveau.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Og hvordan kan Ney undgå at få straffe?
Hvor er Lahoz, når man skal bruge et straffe?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad er det der har ændret sig på midten fra første sæson under Lucho og til nu? Jeg kan ikke se andre forskelle end at Messi er begyndt at søge meget mere centralt hvilket påvirker holdet negativt. Det kan så både være fordi han vil være mere involveret eller fordi lucho tror det er en god ide men det virker i hvert fald ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Som jeg skrev inden kampen så er jeg pisse ligeglad med denne kamp. CdR betyder intet for mig medmindre vi er i en finale eller møder Real.
Det er også drøn ærgerligt vi ikke bare går direkte i finalen.
Que?
Man skal jo vinde for at komme i finalen, det kommer jo ikke bare af sig selv, så dit udsagn er meget modstridende.
Hvorfor? Jeg skriver jo direkte at det ikke gør mig noget hvis vi ryger ud hvorfor jeg først begynder at gå op i CdR hvis vi direkte spiller om en pokal eller møder real.
Jo, men du kan jo ikke spille om pokalen, hvis du ikke kvalificerer dig til finalen. Ergo burde du have stoppet ved, at du er fuldkommen ligeglad med den her turnering.
Pointtab er jo - ifølge visse - også ligegyldige, hvis bare de sker i sæsonens første måneder. Det er jo først fra midten af februar, at man skal toppe ... :roll:
Godt at have dig tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Som jeg skrev inden kampen så er jeg pisse ligeglad med denne kamp. CdR betyder intet for mig medmindre vi er i en finale eller møder Real.
Det er også drøn ærgerligt vi ikke bare går direkte i finalen.
Que?
Man skal jo vinde for at komme i finalen, det kommer jo ikke bare af sig selv, så dit udsagn er meget modstridende.
Hvorfor? Jeg skriver jo direkte at det ikke gør mig noget hvis vi ryger ud hvorfor jeg først begynder at gå op i CdR hvis vi direkte spiller om en pokal eller møder real.
Jo, men du kan jo ikke spille om pokalen, hvis du ikke kvalificerer dig til finalen. Ergo burde du have stoppet ved, at du er fuldkommen ligeglad med den her turnering.
Det var min måde at sige at den først begynder at betyde lidt hvis vi pludselig står i en finale. Og så kan der ikke koges mere suppe på den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Messi ikke synes der kommer nok fra midten så kunne det være han skulle give dem nogle bolde at arbejde med og lidt plads. Når han søger ind på midten dræber han vores højreside og gør banen endnu smallere (nemmere at forsvare), tiltrækker sig en masse spillere hvilket igen betyder mindre plads til de andre derinde og tager stort set alle bolde højt på banen som midten ellers skulle have. Der er så nogle kampe hvor han går amok og holdet fungerer men oftest sker det som jeg lige har skrevet.

Så nu hvor midten er vores svageste punkt så kunne det være en ide at give dem lidt bedre vilkår. Og det får de ikke når Messi render rundt derinde. Her skal det så siges at det ligeså godt kan være Lucho der har "opfundet" denne idiotiske ide. En ting er i hvert fald sikkert - hvis man vil spille sådan så skal man enten have en cm med mere fart (suarez) eller en back med mere fart (vidal). Det går ikke at spille rak og roberto sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Skydefinten skrev: Hvor er Lahoz, når man skal bruge et straffe?
Haha! Jeg grinte faktisk højt
Próxima Estación.... Parallel!

Parla
Indlæg: 791
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 67 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Parla »

Var det bare en pokal kamp? Sked lidt I bukserne fordi jeg troede det var ligakamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster