5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Tror nærmere det er fordi der er så mange der har dig på ignore at den faldt igennem ;-)
Men det har du ikke :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2816
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Sjovt hvordan Real-fans kun har lyst at debattere når det går Barca dårligt. Det må have været et hårdt årti

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Storken skrev:Jeg kan høre at mit forsøg på sarkasme ikke var nogen succes. Jeg gik bare ud fra, at de fleste kunne huske min lille fortid på madridista. Der skulle åbenbart mere til end et par tusind indlæg :glad:
Jeg husker du kæmpede en god og hård kamp derinde! :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Tror nærmere det er fordi der er så mange der har dig på ignore at den faldt igennem ;-)
Men det har du ikke :glad:
Nej mand! Jeg synes bare ikke det var sjovt ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Tror nærmere det er fordi der er så mange der har dig på ignore at den faldt igennem ;-)
Men det har du ikke :glad:
Nej mand! Jeg synes bare ikke det var sjovt ;-)
Velkommen til ignore!

;-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:
Storken skrev:Jeg kan høre at mit forsøg på sarkasme ikke var nogen succes. Jeg gik bare ud fra, at de fleste kunne huske min lille fortid på madridista. Der skulle åbenbart mere til end et par tusind indlæg :glad:
Jeg husker du kæmpede en god og hård kamp derinde! :lol:
With great power...

:glad:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Herinde er stemningen at hele verden er imod os, udenfor er vi uefalona, der altid får dommerhjælp. Man sku tro vores træner var Mourinho.. :lol:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:
Skydefinten skrev:
Storken skrev:Jeg kan høre at mit forsøg på sarkasme ikke var nogen succes. Jeg gik bare ud fra, at de fleste kunne huske min lille fortid på madridista. Der skulle åbenbart mere til end et par tusind indlæg :glad:
Jeg husker du kæmpede en god og hård kamp derinde! :lol:
With great power...

:glad:
Storken, det undrer mig at du stadig ikke har fundet en anledning til dette Shakespeare-citat. Det er jo en klassiker.

Billede

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:
Storken skrev:
Skydefinten skrev:
Storken skrev:Jeg kan høre at mit forsøg på sarkasme ikke var nogen succes. Jeg gik bare ud fra, at de fleste kunne huske min lille fortid på madridista. Der skulle åbenbart mere til end et par tusind indlæg :glad:
Jeg husker du kæmpede en god og hård kamp derinde! :lol:
With great power...

:glad:
Storken, det undrer mig at du stadig ikke har fundet en anledning til dette Shakespeare-citat. Det er jo en klassiker.

Billede
Det er vist fra Macbeth :glad:

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Det var egentlig ikke min mening at være nedladende, jo måske en smule overfor Hr. drømmefodbold, men den lagde han vist selv op til.

Jeg undres bare over, at folk er i stand til at gejle hinanden så meget op, at det accepteres som helt legitimt, hvis man påstår at hele systemet er korrupt, og at Franco stadig ligger i graven og hiver i trådene. Alt fremlægges som værende sort/hvidt.

Og det samme gør sig iøvrigt gældende for madridista.dk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Igen - det handler om timing... Det der sker er at der er en masse fans af en klub der er ret utilfredse med at man blev bortdømt på det groveste mens den store rival var mere end heldige med deres dommer. Når sådanne ting sker så er det normalt at folk blive lidt sure.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af RGB »

Fair nok, jeg kan godt se at timingen kan virke provokerende. Men som du tidligere bemærkede, så er det ikke er første gang, at jeg kommer forbi dette forum og derfor ved jeg, at det er en generel tendens og ikke noget enkeltstående tilfælde på baggrund af to konkrete kampe, hvor der har været dommerfejl.

Jeg havde bare håbet på, at flertallet ville give mig ret i, at omfanget af konspirationsteorier - såvel her som på madridista.dk - har taget overhånd.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du er på det forkerte forum hvis du tror du kan slippe for konspirationsteorier. Store dele af barca historie er bygget op omkring disse. Især men henblik på rivalen. Nok også derfor det virker så ufatteligt provokerende når en realfan vælger at stikke hovedet forbi og bede folk tage sig sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

"Du er på det forkerte forum hvis du tror du kan slippe for konspirationsteorier. Store dele af barca historie er bygget op omkring disse."

Så kan man godt forstå hvorfor så mange hader Barcelona :roll: På et tidspunkt skal vi vel videre i historien.
Det er lidt trættende at korruptionskortet bliver smidt ved hver dommerfejl.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/1 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det var nu heller ikke ment så skarpt. Men det er immervæk et faktum at man altid har følt sig forfulgt hvilket har sat sit præg på klubben.

Og det er desuden ikke derfor folk hader barca. Det er et forholdsvist nyt fænomen som er kommet fordi man har vundet alt igen og igen. Du ved koldt på toppen og alt det der. Eller det er i hvert fald mit indtryk. Jeg har i hvert fald kunne mærke en tydelig ændring i folks forhold til klubben over de snart 15 år hvor jeg har fulgt barca tæt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster