2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Jeg er sgu stolt over at vi fik fightet os tilbage i kampen. Hvis det ikke var for idiot MAtS så kunne det være blevet til mere.

Når men som den altid positive sjæl så fokuserer jeg på at vi kun er 2 point bagefter og det på trods af en elendig sæsonstart. Må det blive bedre hurtigt!
Ja enig. Viser hvor meget Ini betyder (men hvor er hans hår dog grimt. Når du er så tyndhåret, så ser taber brian cuttet bare så meget desto mere åndssvagt ud). Piques gejst og fightervilje er forbilledlig. Forsvarsspiller der tager det i egen hånd, at score de nødvendige mål. Synes også vi ser, at LE formår at sparke noget vilje ind i holdet i pausen. Men vi løber for lidt for hinanden uden bold, det var katastrofalt i første halvleg (Roberto løb nærmest som den eneste). Bussi var langsom i tanke og handling. Det har stået på et par kampe nu, mærkeligt, plejer at være en meget intelligent og sikker spiller med få fejl. Og MatS, seriøst. Ingen udstråling, ingen kontrol over sit forsvar, og så sådan en fejl. Kan kun grine af det, har så lang tid på bolden, en kæmpe åben bane at spille den videre på.

I det mindste er Real ikke bedre. Tror ikke på Zidane som træner. Det bliver et kapløb om, hvilken klub der først lægger cirkusklovnen fra sig. Kan godt være enig med dem, som mener at ATM kan blive mestre i år. Det bliver et trepartsdrama.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15020
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har ikke noget imod Stegen men jeg synes at tyske spillere passer ikke i spansk fodbold. Det samme gælder hele nord europa
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man er stadig bagud. Er man foran, kan man tale, men det er aldrig godt at være bagud. Barca er forfærdelige, og Celta og Alaves er hold, man skal hente tre point imod. Det er meget simpelt.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Jeg kan godt følge din pointe. Det er egentlig lidt komisk at du er lodret uenig, når jeg generelt føler, at du er den på forum som jeg generelt er mest enig med når det kommer til Barcelona. :glad:

Ja MATS skal tæmmes og lære at tage den nemme beslutning noget oftere. Jeg mener bare også han skal mærke, at pladsen i målet ikke er sikker bare fordi Bravo blev solgt. Jeg tænker at give ham en enkel kamp på bænken så han kan reflektere lidt over sin indsats i denne her sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Man er stadig bagud. Er man foran, kan man tale, men det er aldrig godt at være bagud. Barca er forfærdelige, og Celta og Alaves er hold, man skal hente tre point imod. Det er meget simpelt.
Selvfølgelig er det aldrig godt at være bagud. Men det er overhovedet ikke så slemt som det bliver gjort til. Og slet ikke når der kun er et pointtab op. Vi har i de sidste sæsoner haft for vane at smide åndssvage point og lad os håbe at vi har smidt nogle af dem nu.

Og desuden så skal man ikke hente tre point ude mod celta. Det er en seriøst svær bane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi har forbedret os ift. sidste sæson. Der tabte vi 4-1. I dag, kun 4-3. Jeg er ikke bekymret. :razz:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Idag kritiserer vi ter Stegen, fordi han er direkte årsag skyld i et mål. Men der har været mange kampe, hvor han presser sit forsvar alt for meget, istedet for bare sparke den væk eller vælge den nemme løsning. Prøv at se højdepunkter fra sæsonens første kamp mod Bilbao. Der koster han nærmest også kampen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ialocin skrev:Jeg kan godt følge din pointe. Det er egentlig lidt komisk at du er lodret uenig, når jeg generelt føler, at du er den på forum som jeg generelt er mest enig med når det kommer til Barcelona. :glad:

Ja MATS skal tæmmes og lære at tage den nemme beslutning noget oftere. Jeg mener bare også han skal mærke, at pladsen i målet ikke er sikker bare fordi Bravo blev solgt. Jeg tænker at give ham en enkel kamp på bænken så han kan reflektere lidt over sin indsats i denne her sæson.
Hehe! Jeg tror sagtens han kan tæmmes uden en pause. Han vil ydermere lære af en fejl som den her. Han lignende en fucking idiot og det nægter jeg at tro at han har interesse for at gøre igen.

Jeg vil dog gerne understrege at han har lavet nogle tåbelige beslutninger her i starten af sæsonen hvor ikke alle er blevet straffet. Dem skal der helst skæres ned på. For de forsvinder aldrig helt da han spiller på en måde der vil koste men som i sidste ende vil give meget til holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Idag kritiserer vi ter Stegen, fordi han er direkte årsag skyld i et mål. Men der har været mange kampe, hvor han presser sit forsvar alt for meget, istedet for bare sparke den væk eller vælge den nemme løsning. Prøv at se højdepunkter fra sæsonens første kamp mod Bilbao. Der koster han nærmest også kampen.
I den kamp havde han første fod på 8 kontraangreb. Det virkede sindssygt at se kampen men når man læser hvad der blev udtalt efter kampen så var forsvaret helt oppe at ringe over den præstation.

Jeg er helt med på at han tager dumme chancer. Og for mange af dem men man skal også se på hele hans betydning og her er han en genial spilstation af have når vi bliver presset højt.
Pique: "could Marc have risked less? Yes. But the way he plays gives us so much and often (those risks) are good for us. He should continue"
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det som jeg ser som største problem udover attituden er Luchos måde at rotere på. Han rotere for meget i stedet for at spille de nye ind langsomt. Spil Gomes med Iniesta. Og Rak med Denis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

FCBarcelonaChr skrev:Vi har forbedret os ift. sidste sæson. Der tabte vi 4-1. I dag, kun 4-3. Jeg er ikke bekymret. :razz:
This. Treble confirmed! :glad:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man er stadig bagud. Er man foran, kan man tale, men det er aldrig godt at være bagud. Barca er forfærdelige, og Celta og Alaves er hold, man skal hente tre point imod. Det er meget simpelt.
Selvfølgelig er det aldrig godt at være bagud. Men det er overhovedet ikke så slemt som det bliver gjort til. Og slet ikke når der kun er et pointtab op. Vi har i de sidste sæsoner haft for vane at smide åndssvage point og lad os håbe at vi har smidt nogle af dem nu.

Og desuden så skal man ikke hente tre point ude mod celta. Det er en seriøst svær bane.
Selvfølgelig skal man hente tre point mod Celta, især når de har startet, som de har og har det forsvar, som de har. Ved ikke, hvordan du fortolker "bliver gjort til", men det er ikke godt at være bagud, selvom det er tidligt på sæsonen. Barca kommer også til at smide flere point i løbet af sæsonen og de har allerede smidt nogle, som de ikke skulle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Man er stadig bagud. Er man foran, kan man tale, men det er aldrig godt at være bagud. Barca er forfærdelige, og Celta og Alaves er hold, man skal hente tre point imod. Det er meget simpelt.
Selvfølgelig er det aldrig godt at være bagud. Men det er overhovedet ikke så slemt som det bliver gjort til. Og slet ikke når der kun er et pointtab op. Vi har i de sidste sæsoner haft for vane at smide åndssvage point og lad os håbe at vi har smidt nogle af dem nu.

Og desuden så skal man ikke hente tre point ude mod celta. Det er en seriøst svær bane.
Selvfølgelig skal man hente tre point mod Celta, især når de har startet, som de har og har det forsvar, som de har. Ved ikke, hvordan du fortolker med "bliver gjort til", men det er ikke godt at være bagud, selvom det er tidligt på sæsonen. Barca kommer også til at smide flere point i løbet af sæsonen og de har allerede smidt nogle, som de ikke skulle.
Der bliver snakket om hvem der vinder ligaen. Det er det jeg mener med "bliver gjort til".

Og hvis du mener at man skal hente alle tre point ude mod celta så må jeg bare være uenig. Jeg er ligeglad med hvordan de er startet - det er et pisse godt hold som kan gøre ondt på alle. Det har de efterhånden vist os nogle gange.

Vi er bagud ja men hverken ATM eller Real har været overbevisende. Og tak for det. Så bliver det en fed spansk sæson med masser af spænding.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Rotationerne er helt sikkert en del af forklaringen på det ustabile spil, og jeg fatter heller ikke hvorfor han sparer Iniesta og Rakitic samtidig. Specielt i en så svært kamp som denne.

Jeg er også med på, at der må komme fejl fra Ter Stegens side når vi spiller som vi gør. Problemet er at, han skaber utryghed i forsvaret og generelt forsøger at lave de svære ting i stedet for at spille den sikre bold. Og med den sikre bold mener jeg ikke at han nødvendigvis skal spille langt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ialocin skrev:Rotationerne er helt sikkert en del af forklaringen på det ustabile spil, og jeg fatter heller ikke hvorfor han sparer Iniesta og Rakitic samtidig. Specielt i en så svært kamp som denne.

Jeg er også med på, at der må komme fejl fra Ter Stegens side når vi spiller som vi gør. Problemet er at, han skaber utryghed i forsvaret og generelt forsøger at lave de svære ting i stedet for at spille den sikre bold. Og med den sikre bold mener jeg ikke at han nødvendigvis skal spille langt.
Jeg tror ikke han skaber usikkerhed. Jeg har selvfølgelig ingen anelse om hvad man tænker osv men jeg tror at man gerne vil se nogle af de chancer han tager da de kan skabe farlige angreb. Men han skal ikke tage så mange af dem. Og slet ikke når kampen er tæt.

Rotationerne er for mig det helt store problem og samtidig noget der kan betyde en masse i slutningen af sæsonen. Men ja han skal stoppe med at tage hele "led" ud. Det skaber for meget usikkerhed at tage både rak og ini ud eller pique og umtiti. Det skal gøres stille og roligt.

Og så skal Bussi forresten tage sig sammen. Hans niveau har været skræmmende lavt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster