2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Mathieu er så ringe man. Jeg er så træt af at se på ham

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Man kan jo ikke rigtig klandre Vigo spillerne for at spille på det, men hvor er det en ækel ting.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Skod.
#jesuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Lol, fløjter at lige ved 5, når de har trukket tiden i 2 i overtiden..

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

lol

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er sgu stolt over at vi fik fightet os tilbage i kampen. Hvis det ikke var for idiot MAtS så kunne det være blevet til mere.

Når men som den altid positive sjæl så fokuserer jeg på at vi kun er 2 point bagefter og det på trods af en elendig sæsonstart. Må det blive bedre hurtigt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Pinlig 1. halveg og en stærk indsats i 2. Synd Ter Stegen skal kostes os point i dag. Håber han bliver bænket i næste kamp. Bare fordi han skal mærke konsekvensen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ialocin skrev:Pinlig 1. halveg og en stærk indsats i 2. Synd Ter Stegen skal kostes os point i dag. Håber han bliver bænket i næste kamp. Bare fordi han skal mærke konsekvensen.
Tvivler på der kommer noget godt ud af det. Næste kamp er hjemme mod depor og der bliver han forhåbentligt ikke presset.

Jeg håber at Unzue tager ham til siden og siger han skal slappe lidt af med det neuer fis. For Neuer er nemlig den eneste målmand på hele jorden der kan lave sådan en fejl hvor det bliver glemt med det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Som sagt havde det ikke været for ter Stegen, havde vi som mindst fået et X. Det er simpelthen utroligt, hvordan han bliver ved med at lave så simple opspilingsfejl.

Utroligt hvordan Lucho sparer både Iniesta og Rakitic lige før en landsholdspause.

Neymar og Suarez er helt væk. Neymar er ikke nærheden af, hvad præsterede i efteråret 2015.

Pique er en kriger

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Som sagt havde det ikke været for ter Stegen, havde vi som mindst fået et X. Det er simpelthen utroligt, hvordan han bliver ved med at lave så simple opspilingsfejl.

Utroligt hvordan Lucho sparer både Iniesta og Rakitic lige før en landsholdspause.

Neymar og Suarez er helt væk. Neymar er ikke nærheden af, hvad præsterede i efteråret 2015.

Pique er en kriger
Det er svært at sætte den sådan op. Det kunne også være fordi mathieu scorede selvmål eller Bussi sov 2 gange. Det er dog rigtigt at MAtS' fejl suger alt uf af vores comeback.

Men elendigheden kom pga sjusk og det fra flere spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piqué. Hvor er den mand dog vild. Forrygende fejt i anden halvleg, en sand leder. Fremragende reaktion af holdet i anden halvleg, alt ændrede sig da Iniesta kom på banen. Synd at MAtS fucker det op. Kun 2 point op.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skulle have slået Celta. Kun sejren talte og ikke andet, især når en af kandidaterne til at vinde ligaen havde smidt point. De point man har smidt her, kan koste i slutspurten.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:
Ialocin skrev:Pinlig 1. halveg og en stærk indsats i 2. Synd Ter Stegen skal kostes os point i dag. Håber han bliver bænket i næste kamp. Bare fordi han skal mærke konsekvensen.
Tvivler på der kommer noget godt ud af det. Næste kamp er hjemme mod depor og der bliver han forhåbentligt ikke presset.

Jeg håber at Unzue tager ham til siden og siger han skal slappe lidt af med det neuer fis. For Neuer er nemlig den eneste målmand på hele jorden der kan lave sådan en fejl hvor det bliver glemt med det samme.
Ter Stegens overmod skal simpelthen straffes. Han kan ikke blive ved med at lave de samme fejl uden at tage ved lære. Det skal have en eller anden konsekvens og jeg ser gerne Cillesen få chancen når han ikke leverer. Jeg tror stadig meget på ham, da jeg synes han er fantastisk reaktionsstærk og god med fødderne. Hovedet og heldet er desværre bare ikke med ham for tiden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Man skulle have slået Celta. Kun sejren talte og ikke andet, især når en af kandidaterne til at vinde ligaen havde smidt point. De point man har smidt her, kan koste i slutspurten.
Alle point kan koste i slutspurten. Men lige meget hvordan man vender og drejen den så er vi kun 2 point bagefter. Real og ATM har begge virket shaky og det i et nemmere program.

Sæsonen er lige startet og den er lang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ialocin skrev:
Piquénbauer skrev:
Ialocin skrev:Pinlig 1. halveg og en stærk indsats i 2. Synd Ter Stegen skal kostes os point i dag. Håber han bliver bænket i næste kamp. Bare fordi han skal mærke konsekvensen.
Tvivler på der kommer noget godt ud af det. Næste kamp er hjemme mod depor og der bliver han forhåbentligt ikke presset.

Jeg håber at Unzue tager ham til siden og siger han skal slappe lidt af med det neuer fis. For Neuer er nemlig den eneste målmand på hele jorden der kan lave sådan en fejl hvor det bliver glemt med det samme.
Ter Stegens overmod skal simpelthen straffes. Han kan ikke blive ved med at lave de samme fejl uden at tage ved lære. Det skal have en eller anden konsekvens og jeg ser gerne Cillesen få chancen når han ikke leverer. Jeg tror stadig meget på ham, da jeg synes han er fantastisk reaktionsstærk og god med fødderne. Hovedet og heldet er desværre bare ikke med ham for tiden.
Jeg kunne ikke være mere uenig. Man skal ikke straffe men lære og vise tillid. Hvis man havde smidt valdes på bænken da han lavede fejl så havde vi ikke fået en klassemålmand til sidst.

MAtS skal tæmmes og han skal forstå at det ikke er nødvendigt at lave flashy ting hele tiden. Nogle gange kan man godt gøre det simple.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster