17/8 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Ialocin skrev:
Kubala skrev:
Ialocin skrev:Du kan jo ikke bare kritisere Andre Gomes fordi andre spillere laver for mange boldtab på Barcas halvdel, og der derfor bliver usikkerheder i spillet. Han laver ikke mange fejl i dag, men der var selvfølgelig et par mod slutfløjt, hvor jeg forventer mere når han er frisk til 90 minutter.
Han kunne ikke fastholde bolden, f.eks. som Ini. Han skilte sig af med den hurtigt. Det er mere sådan, at jeg mener, at de ikke fik styr på midten. Der blev ikke skabt ro.

Det kan jeg på sin vis godt følge dig i. Specielt i første halveg, hvor der var en del fejlafleveringer og dumme boldtab, formåede han ikke at trække tempoet ud af kampen. På den anden side flød førstegangsafleveringerne rigtig flot i store perioder, og hans præcision i afleveringerne imponerede mig. Det at kunne lægge en aflevering med den rigtige fart så medspilleren kan møde bolden i løb er en fantastisk egenskab, og der så jeg mange positive ting fra Gomes. Også ved de hurtige afleveringer på førsteberøringen.
Jeg er helt enig omkring præcision i afleveringerne og førsteberøringerne, derfor synes jeg også, at han spillede ok, men skal han imponere helt, skal han kunne drive bolden og kontrollere tempoet, hvilket jeg ikke synes han gjorde. Det er dog hans første kamp og en af de større og vanskeligere af slagsen, så derfor var det en godkendt debut, men heller ikke mere end det.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Skydefinten »

Kamptråd, Wenner-darling?

Den er købt:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster